Galador Grupp OÜ
171 933 toodet
171 933 toodet
Hinnavaatluses
402 218 hinnapakkumist
Hinnavaatluses
Tutvustus
MINEVIK
Galador Grupp OÜ alustas Eestis äritegevust 2004 aastal, olles üks esimesi analoogtoonerite ja –tintide maaletoojaid Eestis. Samanimeline e-pood alustas oma tegevust 2006. aastal.
OLEVIK
E-pood pakub täna reaalajas laias valikus nutiseadmeid, arvuti-, tehnika-, elektroonika-, kontori-, tööriista-, kodutehnikakaupu ja ka palju teisi erinevaid kaubagruppe mistahes maitsele ja rahakoti võimalustele.
E-poega on liidestatud üle 100 erineva Euroopa suurema või väiksema partnerlao, millest lähtuvalt suudame täna tarnida üle 2,6 miljoni erineva toote oma klientidele. Kui e-poes ei leidu kaupa, mis teid huvitaks, ärge häbenege küsimast, tellitavaid tooteid on rohkem kui välja paistab.
Meil on e-kaubanduses seljataga 20-aastane kogemustepagas. Oleme olnud usaldusväärne partner eraisikutele, firmadele ja väga paljudele riiklikele institutsioonidele. Osaleme aktiivselt erinevatel riigihangetel. Täna on meie lepingupartneriteks nt. Tartu Ülikool, Tallinna Ülikool, Siseministeerium, Politsei- ja piirivalveamet, Haridusministeerium, Välisministeerium, Maaeluministeerium ja paljud teised väiksemad ja suuremad riiklikud institutsioonid.
Täna tegeleme me aktiivselt ka ekspordiga (meie suurimad koostööpartnerid täna on Amazon, Kaup24 ja teised sarnased Euroopa müügikanalid) ja võite meid leida Euroopas erinevatel platvormidel.
Suudame jätkuvalt pakkuda 24/7 atraktiivseid ja konkurentsivõimelisi hindu ning üha laienevat kaubavalikut.
Laoseisud ja hinnainfo on kuvatud alati reaalajas.
Tarne on üle Eesti endiselt tasuta!
TULEVIK
E-poes ootab endiselt rida uuendusi veel ees lisaks visuaalsele ja sisulisele küljele. Loodame jätkuvalt olla usaldusväärne partner kõikidele meie praegustele ja tulevastele klientidele ka järgmised 20 aastat. Lubame jätkuvalt arendada oma e-poodi, et see oleks klientide jaoks veelgi huvitavam, kasutajasõbralikum ja mugavam kasutada. Ootame alati hea meelega konstruktiivseid ettepanekuid galador@galador.ee.
Kauplused
Värvi 4 Tallinn 10621
Turu 34 Tartu 51004
Kommentaarid
Seda saad teha Hinnavaatluse konto halduse lehel
NB! Pärast toimingu teostamist nõutav välja-ja sisselogimine.
Sain asja õigeagselt kätte. Karp oli kinnitatud paberteibiga ja ruumi täiteks oli paber. Ehk mulle ei saadetud lisaks kaubale mingit kile ja plastprügi nagu paljud müüjad teevad.
Mõistlik hind, väga kiire tarne. Igati viisakas ostukoht, soovitan. E: Eelnevalt jäid kogemata tärnid lisamata.
Mõistlik hind, väga kiire tarne. Igati viisakas ostukoht, soovitan.
Tellisin ruuteri. 1,5päeva hiljem sain emaili, et võib järgi tulla. Soovitan!
Võtsin MagSafe tehnoloogiaga akupanga. Väga viis kogemus.
Üle kahe aasta vana Samsung 980 Pro 1TB ssd andis otsad. Kuna samsungi enda lubaduste järgi oli paki peale kirjutatud 5 aasta garantii, siis saadsime läbi galadori ssd garantiisse. 2 kuud hiljem sain uue ssd. Kokkuvõttes väga positiivne tulemus.
Kauba sain kätte enne lubatud tarneaega ning klienditeenindus oli positiivne.
tellitud kaup (mida oli kiiresti vaja ja olin nõus maksma rohkem kuna neil oli tarne aeg kiireim) "ununes" kellegi tõttu ära...s.t. kui ise ei torgi ega siis ei saa ka teada kas, kes ja kus asi toimib. selle eest -5 aga kuna suhtlus oli tõesti meeldiv ja olude tõttu kiire raha tagastus, siis puhtalt selle eest +4....ehk siis lühikokkuvõte asjast: kui asja ei saa siis 5 palli süsteemis tänu suhtlusele jääb alles 4....aga soovitan ikkagi endiselt seda firmat kuna eelnevad kogemused on kuldaväärt
Ostsin monitori, testisin, ei meeldinud, tagastasin ja sain raha tagasi ilma probleemideta. Hea kogemus, mitte kõikides poes tagastamine läheb sama hästi.
Annan oma eelmise negatiivse hinnangu kompensatsiooniks uue hinnangu. Sain täna hommikul Galadori tegevjuhilt kirja, et tellimuse tagasikasete tegemisega on läinud tavapärasest kauem aega, kuna nende raamatupidajast teenusepakkuja on haigestunud Covidisse. Laoseisude kohta andis tegevjuht niisuguse täpsustuse: "Laoseisud on meil siiski suhteliselt reaalajas, aga kuna laod, kust kaupu soetame, on avatud ka kogu ülejäänud Euroopa ostjaskonnale ja tänases kaartdie defitsiitsuse olukorras võidakse kaart minut-paar kellegi teise poolt ära ostetud olla enne meid, kuna meil on 20 min intervall andmete uuendamisel (kiirmeini laod lihtsalt ei tee update oma baasides)." Piisav kommunikatsioon on hea klienditeeninduse võti. Tänan tegevjuhti selgituskirja eest! Minu raev on vaibunud ja andestus saabunud.