BIGBOX.EE
Tutvustus
Mis on BIGBOX.EE?
BIGBOX.EE meeskonna eesmärk - müüa kvaliteetseid originaaltooteid parima hinnaga.
BIGBOX.EE loomise põhimõtteks on, et iga meie külastaja ja ostja on meie loodud kogukonna liige, ja iga kogukond hoolitseb oma liikmete eest.
Soovime, et iga meie e-poe külastaja või ostja tunneks end erilisena, seetõttu pöörame rohkem tähelepanu TEILE ja klienditeenindusele.
Tõestuseks, et hoolitseme iga kliendi eest, oleme loonud Teile erinevaid võimalusi heaks klienditeeninduseks.
BIGBOX.EE-st tasub osta, kuna:
· BIGBOX.EE hinnad on eriti sõbralikud;
· BIGBOX.EE pakub KIIRET JA MUGAVAT kohaletoimetamise üle Eesti 1-3 tööpäeva jooksul;
· BIGBOX.EE kvaliteetne toodete uksest-ukseni kohaletoimetamine kulleri teenuste abil;
· BIGBOX.EE on toodete eest tasumiseks erinevaid võimalusi. Leidke endale sobivaim;
· BIGBOX.EE klienditugi nii telefoni kui ka e-posti (teenindus@bigbox.ee) teel;
· BIGBOX.EE klienditugi reaalajas: ekraani paremas nurgas vajuta linki „KÜSI SPETSIALISTILT!“
· BIGBOX.EE pakub üle 150 000 erinevaid elektroonika ja kodutehnika tooteid;
· BIGBOX.EE tooted on ettenähtud Euroopa regiooni turule, st kõikidele toodetele rakendatakse tootjate määratud garantiitingimused- ja vähemalt 2-aastane garantii;
BIGBOX.EE tooteid hooldatakse autoriseeritud hooldusesindustes.
Vaatamata sellele, et BIGBOX.LT 2013 aasta augustis tähistas üheaastase sünnipäeva, võime rõõmustada töötulemuste üle! Meid usaldavad enam kui 10 000 klienti Leedust ning väljaspool Leedut.
Kauplused
Mustamäe tee 5, Tallinn, 10616,
Kommentaarid
Seda saad teha Hinnavaatluse konto halduse lehel
NB! Pärast toimingu teostamist nõutav välja-ja sisselogimine.
Kohutav kogemus! Ma ei ole väga pirtsakas klient, aga selline komejant, mida Bigbox OÜ pakkus, oli tõeliselt tülgastav. Nimelt tellisin 19.09 ühe ASUS toote, mis kuulus kampaania alla (ASUS cashback). Kampaanias osalemiseks tuli ASUSele saata arve ja täita veel mõned bürokraatlikud nõuded. Komejant algas kohe pärast maksmist – esialgu pidi toode kohale jõudma 3-7 tööpäeva jooksul, kuid umbes 10 minutit pärast makse sooritamist selgus, et tarneaeg on hoopis 10-14 päeva. Sel hetkel tundus, et toode jõuab siiski piisavalt varakult kohale, et saaksin ASUS cashbacki kampaanias osaleda ja raha tagasi küsida. Et kindel olla, saatsin 20.09 kirja ja küsisin, kas nad saaksid arve varem saata, et ma saaksin kampaanias osalemise kiiresti korda ajada. Vastati viisakalt, et arvet ei saa enne väljastada, kui kaup on nende laost välja saadetud. Kuna aega veel oli, ei pööranud ma sellele erilist tähelepanu ja lootsin, et kõik laabub õigel ajal. Kuna aeg hakkas otsa saama, kirjutasin 03.10 uuesti. Vastus oli ikka sama: "Vabandame tekkinud olukorra pärast, kuid arvet ei ole võimalik varem väljastada. Arve saadetakse kliendile pärast kauba väljasaatmist." Vastasin: "Ma tõesti ei mõista, mida tähendab: 'Arvet ei ole võimalik varem väljastada.' Kui kaup saadeti välja 19.09 või 20.09, siis miks ei ole arvet siiani väljastatud? Kuidas on võimalik, et tänapäeval ei suudeta sellist elementaarset asja korraldada?" Loodan, et kaup jõuab siiski õigeks ajaks vastavalt 14-päevasele tarneajale. Ja oh üllatust – täna hommikul tuli sõnum, et toode on laost järsku otsa saanud ning pakutakse asendustoodet või raha tagasi. Arvake ise, mida ma valisin. Igatahes, mõelge enne mitu korda, enne kui tellite kalli toote nende lehelt. Mina tegin tellimuse umbes 160 € väärtuses, aga selge on see, et nende poliitika selline ongi nagu ka siinsed ülevaated näitavad.
Saadeti vale asi
Ostsin pesumasina Mustal Reedel ning paar päeva hiljem oli sama pesumasin müügil 50€ soodsamalt.
Tellisin laptopi ja tuli kiiresti, nagu lubatud. Antud mudeli hind on oluliselt soodsam kui mujal.
5* tarneaja eest - lubati 9-12tp jooksul, jõudis 5tp jooksul 5* kliendisuhtluse eest - sõbralik ja konreetne infovahetus 3.5* info liikumise kiiruse eest - kõne ootejärjekord meeletult pikk kui kiiret infot vaja, kuid kui enam oodata ei jõudnud, siis helistati vähemalt tagasi. Pigem positiivselt üllatunud, et nii kiiresti toode kohal.
04.05 maksin pesumasina arve. Lootsin, et saan masina vähemalt 7 päeva jooksul. 6. päeval helistasin teenindusele ja selgus, et masinat neil laos ei ole, lubati uurida kuna saab. 15.05 saabus email "Anname teada, et tellitud Pesumasin Samsung WW90T554DAE/S7 on laost otsa saanud. Saaksime selle asemel pakkuda järgmist: https://bigbox.ee/pesumasinad/pesumasin-samsung-ww90t554dae-s7-1196670.html ehk pakuti seda sama masinat mida ei ole? Veidi hiljem veel email kus pakuti sooduskoodi ja sama masina ostu võimalust. 12.05 tuli teade tarnekuupäeva (17.05) kohta, helistasin aga öeldi, et kaupa pole veel välja saadetud ja ei tea kuna saadetakse. Ebausaldatav firma kui ei soovi jamada ärge mingil juhul sealt ostke
Tellisin HDD. Kaks nädalat läks mööda, vaatasin siis iseteeninduses tellimuse seisu - näitab "Makse aktsepteeritud". Ei näita, et oleks välja saadetud või teel. Tellimuse numbrile vajutades viib katkise lingile, kus kiri "tellimust ei leitud". Kirjutasin klienditoele, kes vastas tooniga, et hea küll saadame siis homme kauba välja. Ehk et jäi mulje nagu minu togimise peale üldse suvatsesid saata ja ka see oli üsna tüütu liigutus nende jaoks. Selgitusi ega vabandusi ei saanud. Pigem vältida. Annan 2/5, sest klienditugi vähemalt vastas ja loodetavasti jõuab toode ikkagi ka kohale.
Alati kauba kiirelt ja korrapäraselt kätte saanud
PETTURID!!!! Müüvad ÕHKU!!!!! Tellisin kauba 15.06. Täpselt 16 päeva hiljem ei ole kaupa ning raha ei ole samuti tagastatud. Esmalt väitsid, et tarne hilineb. Seejärel, et saatsid kauba ära. Järgmiseks, et kaup oli saadetud 3 osas. Järgmiseks, et kaup on saadetud 4 osas ja ma 3 väidetavalt kätte saanud. Täielik absurd ja raha ei tagastata!
Klienditeenindus on ülimalt aeglane ning ei süvene küsimuse sisusse. Ei soovita.