K-rauta
399 011 toodet
399 011 toodet
Hinnavaatluses
481 829 hinnapakkumist
Hinnavaatluses
Tutvustus
E-poest
AS Kesko Senukai Estonia opereerib K-rauta kauplusteketti ning kuulub Soome Kesko kontserni, mis on number 1 kodu- ja ehituskaubamaja Eestis. Tallinnas on kaks kõige suuremat K-rauta kauplust Haaberstis ja Tondil ning samuti oleme esindatud Rakveres, Tartus, Pärnus. Väiksemad K-rauta kauplused asuvad Kuressaares, Valgas, Võrus.
Meie kaubavaliku ja teenuste eesmärk on pakkuda klientidele kõik vajalikud tooted ja teenused kodu ehitamiseks ning remontimiseks mugavalt ja kiirelt ühest kohast. Unista. Planeeri. Teosta. Meie aitame Sind!
Meie tegevusvaldkonda kuuluvad tootegrupid:
• siseviimistlus- ja sisustuskaubad;
• vesi, küte, ventilatsioon ja elekter;
• üldehitusmaterjalid;
• tööriistad ja rauakaubad;
• aiakaubad.
Laiast tootegruppide valikust leiab õigeid vahendeid nii hobikasutajale kui professionaalile. Lisaks on vaid K-rauta kauplustes saadaval kvaliteetsed oma kaubamärgi tooted nagu Cello, FXA, Prof.
K-rauta pakub vajalikke teenuseid kujundusest kuni remondi täisteenuseni. Me pakume transporditeenust, haagise renti, mõõtu lõikamist ning K-rauta järelmaksu.
Miks osta K-rautast?
• Sooritades ostu meie e-poes, saad valida enda jaoks sobivaima kaupluse, kus valitud toode on laos olemas ning kust soovid oma kauba kätte saada
• Suur valik siseviimistlus kaupu, ehitusmaterjale ning remondiks vajalikke tööriistu
• Igakuised pakkumised ja kampaaniad
• Saad aega säästa – vältida järjekordi ning minna kaubale järgi juba järgneval tööpäeval sinule kõige sobivamal ajal
• Teeme ostlemise sulle mugavaks, saad sooritada oste kodus laua tagant lahkumata
Kuidas osta?
- Lisa tooted ostukorvi
- Registreeru või logi sisse
- Vali kauplus
- Vali kättesaamise viis
- Vormista tellimus
- Soorita makse
- Tulge kaubale järele või oodake kulleri kõnet
Klienditeenindus:
Telefon 630 9700
E-R 8-20, L 9-20, P 9-18
E-poe küsimuste puhul palume Teil pöörduda meie klienditoe poole: klienditugi@k-rauta.ee
Jaekaubanduse küsimuste puhul palume Teil pöörduda klienditeeninduse poole: klienditeenindus@keskosenukai.ee
Kauplused
Tallinn Haabersti, Paldiski mnt 108a
Tallinn Tondi, Tammsaare tee 49
Tartu, Riia mnt 140e
Pärnu, Papiniidu 2a
Rakvere, Haljala tee 4, Põhjakeskus
Kuressaare, Tallinna mnt 88, Auriga keskus
Võru, Kreutzwaldi 89
Valga, Tartu 84
Kommentaarid
Seda saad teha Hinnavaatluse konto halduse lehel
NB! Pärast toimingu teostamist nõutav välja-ja sisselogimine.
Nad saadavad kasutatud ja määrdunud kaupa, rebenenud pakendeid, mitte esimest korda. Enam ei ostle Kesko Senukai Digitalis.
Sellest e-poest enam kaupa ei telli. Kuna tellisin kauba mida saab kohale toimetada vaid kuller, siis jälgisin hoolega kauba saabumise tähtaega. Tarneajaks oli klassikalised 1-4 päeva. Kui 5 päeval hakkasin kaupa taga ajama, üritati klienditeenindusest mind lolliks teha ja enda eksimust õigustama. Mina peaksin kaupa tellides teadma, et kui Tallinna laost on kaup otsas, siis peab tellima kaupa Leedu laost ja see võtab rohkem aega. Seega peaksin mina olema targem ja teadma millise riigi laos antud kaup asub ja milline on sealne laoseis. Ei tahtnud vaielda ja küsisin milla siis kaup ka võiks saabuda, siis sellest polnud neil õrna aimugi. Nii et siis ootan kaupa jätkuvalt ja objekt seisab.
See e-pood on küll huvitav nähtus. Õhtul sooritatud ostu kohta sain hommikul 08:32 sõnumi-Teie tellimus on komplekteeritud. Pealelõunal järgi minnes tuli paraku 40 minutit väljastusalal passida millal kaup (5nimetust e-poest ostetud ja 1kohapeal juurde ostetud) auto peale saada. Kusjuures laadimisele kulus sellest max 10 minutit. Ülejäänud aja sõitis tõstuk mööda hoovi ringi et järjekordne kaubaalus leida ja auto juurde tuua. Aga muidu teenindajad lahked ja abivalmis. Vaid pisut erinev arusaam komplekteeritud tellimusest.
See aasta olen mõne tööriista ostu teinud ja kogemus väga hea.
Klienditeeninduse tasemest ei oska veebist ostmisel kaasa rääkida - lükka asi korvi, maksa ja kaup toimetatakse kohale; ja seda 4 päeva varem kui eeldatav tarneaeg ette nägi. Selles osas 5/5 .. aga milleks seda samust sõprade ringi vaja on?
Tarneaegade ning klienditeenindusega on neil küll probleeme. Esialgselt lubatud 4 tp tarneaja asemel sain hoopis uue saadetise numbri kui tarnekuupäev kätte jõudis. Kui ka juba teine lubatud tarnekuupäev möödas uurisin klienditeenindusest millal saadetis minuni jõuab. Vastuseks sain, et tarnekoormus on suurenenud, vabandavad. Esitatud küsimusele vastust ei saanud. Küsisin siis uuesti MILLAL saadetis minuni jõuab. Sain vastuseks, et süsteemi on märgitud XX (juba teistkordselt möödunud kuupäev) ja nemad kahjuks ei tea millal saadetis kohale jõuab. Tänaseks 11 päeva, eks ootan edasi .. Oletan, et saadetis telliti tegelikult kuskilt Kesko Senukai Leedu või Läti laost tegelikult aga e-pood näitab rõõmsalt Eesti laoseisu. Veel huvitavam on asjaolu, et toode on tegelikult ikka veel ka Eesti kaupluses kohapeal olemas. Sõbralik soovitus kõigile on ise kauplusesse (loe: väljastuspunkti) järgi minna, mitte kulleriga tellida.
Hinnad kohati tõesti head, kuid klienditeenindus on olematu. Pole siiani mitte üheski veebipoes nõnda alandava klienditeeninduse osaliseks saanud. Kohutav!
Tellisin LG OLED65CX summas 1700+ eur. Hind oli parim. Kaup tuli lubatud aja jooksul. Kaup oli kahjustamata. 5 tärni.
Sai Varta aku tellitud, kaup saabus lattu lubatust kiiremini, kõik sujus.
Sai üks väike asi tellitud, kaup saabus ilusti kohale lubatud tarneajaga.