Sain 3 mai kaard kättei! Korraga hakkasid neil meilid jälle tööle - partnerlaost olevat korraks kaardid otsa saanud ja siis tuli oodata järgmist kaartide tuleku satsi...
Seekord oli lõpp õnnelik - GPU toimib.
Samas koduleht on neil üsna vana ja nii jääbki mulje, et minesa tea kui hästi neil läheb...
Tellisin 8 apr. 640€ eest videokaardi (hindade mäss sooduskampaania ajal). Tarne oli 6-8 tp.
https://www.hinnavaatlus.ee/2247059/evga-08g-p5-3767-kl-nvidia-geforce-rtx-3070-8/
Täna on 24 apr. ehk juba 11 tööpäeva möödas!
Muidu poleks hullugi, kuid ei e-mail-d ega telefonid ei vasta, mis oleks nagu dejavu sellest kui 2016 a Crazy Deal OÜ kadus. Kuna tookord oli summa väike sain FB vahendusel asjad korda.
Seekord aga tegu kalli GPU-ga millest ma ammu unistanud, raha kogunud ja nüüd jälle äkki kedagi kätte ei saa, võiks vähemalt vastata kui tarneraskus, aga ei midä.
Eks näis kuidas asi areneb...
Olen sel aastal teinud vähemalt kaks tellimust. Hea valik ja head hinnad. Asjad sain kiiresti kätte.
Tanel
July 1, 2022
• 7:25 AM
Kodulehe ja HV tootekirjeldus ei vastanud tegelikkusele. Ümbervahetuse soovile sain vastuseks, et ma ise oleks pidanud aru saama ja tootekirjeldus pole oluline argument, loeb hoopis šifreeritud toote nimi. Väga halb kogemus.
Kui kaup kohale jõuab on ok. Kui on probleemid, siis on suurem tõenäosus leida hiinast tootja ja saada sellega kontakti. Tekib küsimus, et miks neil kodulehel klienditeeninduse kontaktid üldse on.
Digizone.ee ehk Triton Holding OÜ — Uskumatult halb e-poe klienditeenindus!
Kui saadetakse teine toode kui www.digizone.ee veebipoes kuvatud st vale toode siis tagastamise tarnetasu peab ikka klient kinni maksma, isegi kui nende ühel veebilehel on see välistatud sest neil on ka teised tingimused teisel veebilehel kus seda välistust kirjas ei ole.
Kaup saabus veidi hiljem, kui esialgu lubatud. Olen täielikult pettunud selle pärast, et Digizone keeldus kauba 14-päevast tagasiostu õigust realiseerimast. Vaidlen edasi, aga ei soovita seda kaupmeest mingil juhul kasutada.
Negatiivne kogemus. Ostsin arvutikaabli. Kirjelduse järgi olin kindel, et see sobib minu arvutile, kuid paraku nii ei olnud. Helistasin kohe, kõnet vastu ei võetud. Kirjutasin, öeldi, et kuna kaup ostetud ettevõte kontoga, nemad seda tagasi ei võta ja vahetama ei hakka :-( Ebameeldiv ja üleolev kirjavahetus.
Väga kiire teenindus: neljapäeva õhtul 23:10 maksin arve, reedel pandi posti ja laupäeval 10:50 oli Keila Omniva paikiautomaadis! Digikaamera Canon PowerShot G9 X Mark II Black
Väga negatiivne kogemus. Ostsin patareitalla, mis tööle ei hakanud. Pöördusin klienditeenindusse, viie päeva jooksul vastust ei saanud. Järgnevalt esitasin ostu-müügi lepingust taganemisavalduse ja saatsin seadme tagasi. Vastuseks teatati, et raha tagasi ei maksta vaid seade saadetakse hoolduskeskusse, tähtaeg kaks kuud(!). Oma järgmisele e-kirjale enam vastust ei saanud.
Säästmaks aega, raha ja närve tasub sellest firmast eemale hoida.
Negatiivne kogemus.
Sain kätte tellitud kauba, milleks oli objektiivi kaitsefilter, klaas oli must,
paistab nagu oleks seda kasutatud ja halvasti puhastatud.
Ei viitsi tagasi saata, sest muidu on kaup korralik.
Olge tähelepanelikud!
Kaup tuli kulunud seisukorras, pidin tagastama. Digizone poolt saadetud tagastamise juhend oli liiga lakooniline selles osas, kuidas saata läbi pakiautomaati nii, et maksab saaja, mitte mina. Tulemusena pidin ise maskma pakiautomaadis, ning mõtlesin, et tagastatakse seda raha mulle hiljem, kuid eksisin. Digizone vastas sellises võtmes, et ise loll, et ei saanud aru ja üle ei küsinud.
Oli 10 marts. Oli vaja fotokas 12 martsiks sunnipaeva kingituseks. Leidsin seda digizone.ee poes. Kaup oli laos. Helistasin kusida millal see voiks minuni jõuda, sain vastuseks ,et homme.Maksin kohe ja 11 märtsi hommikul fotokas oli juba Omniva postiautomaatis minu maja kõrval Tallinnas. Olen vaga tänulik operatiivsuse ja hea teeninduse eest. Soovitan.
Mitmeid seadmeid soetatud. Kõik kaubad on vastanud kirjeldustele ning tarnitud lõppkasutajani vigastuseteta.
Tehasegarantii vahendamine toimub samuti liigse jututa ning sujuvalt.
Toode pidi kohale jõudma 4-5 tööpäevaga. Pärast maksmist saadeti järgmine päev kiri, et tootega läheb ikkagi kauem ja kauba peaks kätte saama kahe nädala jooksul. Tegelikkuses sain kauba kätte alles 3 nädala pärast ja seda ka alles siis kui olin ise uurinud kaugel kaup on.
Igati muhe teenindus, korduvalt tellinud sealt. Hinnas saavad reeglina alla kah teha, kuid põhiline pluss on neil see, et tarneajad on lühikesed, garantii realiseerub nende kaudu ilusasti teenindus on kvaliteetne.
C-luck
Tellitud kauba sain lubatud 3-4 tööpäeva asemel kätte juba järgmisel päeval. Super kaubavalik ja hea teenindus. Olen korduvalt Digizone\'st tellinud ja alati rahule jäänud. Kindlasti soovitan!
Nädal aega ootasime kohvimasinat, helistades lubati et järgmine nädal jõuab ja pannakse teele. Kaks nädalat oodatud, tuleb kiri, et ei saa ikka teie tellimust täita...
Ostsin videokaamerale välise mikrofoni. Suhtlus ja abivalmidus oli meeldiv üllatus. Toode korralikult pakendatud. Soovitan igati nendega tegemist teha.
Väga ebaprofessionaalne klienditeenindus. Kaubad hilinevad ja küsivate kirjade peale vastates on nende suhtumine: \"Ilmselgelt kõik on kodulehel kirjas, te eksite\".
Olen sealt tellinud 2 korda. Uusima hilinemise kohta pärides sain vastuseks:
\"Väga vabandame, et nimetatud tellimus on venima jäänud. Müügimees on unustanud TELLIMUS TÄIDETUD nuppu vajutada, et teile tuleks teade.\"
Tore :D
Tellisin teleka. Kõik oli igati korrektne. Kaup jõudis kulleriga koju näidatud tähtajal. Tellisin sellest poest esimest korda ja olen teenusega väga rahul. Hinnavõit võrreldes poe hinnaga oli 450 €.
Kauplused ikka keevitavad mõnuga laohindadele juurde ja kui küsisin poes kas natuke allahindlust ka saaks siis 5% oldi nõus ja kui küsisin ehk saaks 10 % siis öeldi, et niipalju ei saa, et me päris omahinnaga ka ikka müüa ei saa.
Tellisin tahvelarvuti ja omal initsiatiivil (helistasin firmasse) sain teada, et toodet laos ei ole ja kahe nädala pärast tarnitakse juurde. Kahe nädala pärast keegi ei helistanud ja kui ise helistasin, siis öeldi, et ju see on nii vana toode, et seda enam ei tehta. Mingit firmapoolset teavitust mulle sellekohta ei ilmunud ja oleksin vist heatahtlikult ootama jäänudki. Raha kanti õnneks ilusti tagasi. Kokkuvõtvalt ei midagi head.
Reede õhtul tellisin - esmaspäeva hommikul neil kontoris olemas - järgi minnes anti veel kingitus ka kauba peale. Mulle sobis. Nii toote hind kui teenindus
Ostsin välise kõvaketta 10 päeva, siis kannatus katkes ning helistasin ning öeldi et saadaks meili.
Saatsin meili ning tunnikese pärast saadeti smartposti poolt, et kaup kohal.
Enamjaolt rahul.
Nüüd on tenindus väga astutulelik minu küsimust lahendama ja nõu andma, et kõik kombes. Kui tootel Eestis esindus, siis pole mingit probleemi, minu ostetud tootega on keerulisem, sest lähim esindus Poolas. Niiet, pole probleemi.
Tellisin Poolas toodetud 7\" tahvelarvuti, ülisoodsa hinnaga. Kätte toodi hästi ja kiiremini kui lubatud. Tahvelarvutil on wifiga mingi kamm. No ütleme juperdab, ega ma midagi teha ei saa, tagasi saatma ei hakka kaa, ei ole mõtet jamada ilmselt.
Boizu12
September 22, 2011
• 3:35 PM
Tellisin lukuvaba iPhone 4, mis oli parima hinnaga ja märkega Laos. Järgmine päev tõi kuller paki ja olen üli rahul. Tubli Digizone!
ellu
September 19, 2011
• 11:20 PM
Parim e-pood, mida ma senimaani Eestis näinud olen. Soovitud kaubani jõudsin ülikiiresti ja see oli märkimisväärselt soodsam kui mujal või seda toodet polnud üldse teistel pakkujatel. Kaup järgmiseks päevaks kulleriga ukse taga - viis pluss tase !!!
T.
July 19, 2011
• 11:06 AM
Väga meeldiv ja ülikiire teenindus (eile hommikul kandsin raha, täna hommikul ulatati pakk mulle üle ukse)!
Kiire ja asjalik teenindus. Kuller tõi kauba veel laupäeval ära.
ametikool
January 28, 2011
• 1:50 PM
Tellitud kaup kohe laos olemas ning järgmiseks päevaks ka ELS kulleriga kätte toodud. Hind hea, teenindus meeldiv, soovitan kõigile.
nuffel
April 30, 2010
• 10:12 AM
Üllatavalt kiire ja meeldiv teenindus. Kaup aus,hinnad head.Tartust Kuressaarde pakk kätte alla 24 tunni. Soovitan soojalt!
Ketter3
March 10, 2010
• 10:09 AM
Minu kogemus kehvapoolne - suhtumine jätab soovida! Üks tegelastest on eriti üleolev ja ebaviisakas.. Aga kauba (hea hinnaga) sain pärast pikka ootamist siiski kätte.
Ebanormaalselt kiire ja asjalik teenindus. Tellisin tööpäeva lõpus fotoaparaadi ja suudeti tarnida se järgmiseks varahommikuks ilusti Tartust Tallinna ja parima hinnaga mis leidsin.
Sai kampaania käigus tellitud mitmesuguseid vidinaid koos tasuta tarnega pakiautomaati. Kõik toimis, tänud.
Sain 3 mai kaard kättei! Korraga hakkasid neil meilid jälle tööle - partnerlaost olevat korraks kaardid otsa saanud ja siis tuli oodata järgmist kaartide tuleku satsi... Seekord oli lõpp õnnelik - GPU toimib. Samas koduleht on neil üsna vana ja nii jääbki mulje, et minesa tea kui hästi neil läheb...
Tellisin 8 apr. 640€ eest videokaardi (hindade mäss sooduskampaania ajal). Tarne oli 6-8 tp. https://www.hinnavaatlus.ee/2247059/evga-08g-p5-3767-kl-nvidia-geforce-rtx-3070-8/ Täna on 24 apr. ehk juba 11 tööpäeva möödas! Muidu poleks hullugi, kuid ei e-mail-d ega telefonid ei vasta, mis oleks nagu dejavu sellest kui 2016 a Crazy Deal OÜ kadus. Kuna tookord oli summa väike sain FB vahendusel asjad korda. Seekord aga tegu kalli GPU-ga millest ma ammu unistanud, raha kogunud ja nüüd jälle äkki kedagi kätte ei saa, võiks vähemalt vastata kui tarneraskus, aga ei midä. Eks näis kuidas asi areneb...
Olen sel aastal teinud vähemalt kaks tellimust. Hea valik ja head hinnad. Asjad sain kiiresti kätte.
Kodulehe ja HV tootekirjeldus ei vastanud tegelikkusele. Ümbervahetuse soovile sain vastuseks, et ma ise oleks pidanud aru saama ja tootekirjeldus pole oluline argument, loeb hoopis šifreeritud toote nimi. Väga halb kogemus.
Kui kaup kohale jõuab on ok. Kui on probleemid, siis on suurem tõenäosus leida hiinast tootja ja saada sellega kontakti. Tekib küsimus, et miks neil kodulehel klienditeeninduse kontaktid üldse on.
Digizone.ee ehk Triton Holding OÜ — Uskumatult halb e-poe klienditeenindus! Kui saadetakse teine toode kui www.digizone.ee veebipoes kuvatud st vale toode siis tagastamise tarnetasu peab ikka klient kinni maksma, isegi kui nende ühel veebilehel on see välistatud sest neil on ka teised tingimused teisel veebilehel kus seda välistust kirjas ei ole.
Täiesti kohutav klienditeenindus. Toote päringu kohta sain lihtsa vastuse asemel paragrahvi sarkastilist teksti.
Kaup saabus veidi hiljem, kui esialgu lubatud. Olen täielikult pettunud selle pärast, et Digizone keeldus kauba 14-päevast tagasiostu õigust realiseerimast. Vaidlen edasi, aga ei soovita seda kaupmeest mingil juhul kasutada.
Asjalik teenindus. Kaup jõudis kohale lubatud ajal.
Negatiivne kogemus. Ostsin arvutikaabli. Kirjelduse järgi olin kindel, et see sobib minu arvutile, kuid paraku nii ei olnud. Helistasin kohe, kõnet vastu ei võetud. Kirjutasin, öeldi, et kuna kaup ostetud ettevõte kontoga, nemad seda tagasi ei võta ja vahetama ei hakka :-( Ebameeldiv ja üleolev kirjavahetus.
Väga kiire teenindus: neljapäeva õhtul 23:10 maksin arve, reedel pandi posti ja laupäeval 10:50 oli Keila Omniva paikiautomaadis! Digikaamera Canon PowerShot G9 X Mark II Black
Väga negatiivne kogemus. Ostsin patareitalla, mis tööle ei hakanud. Pöördusin klienditeenindusse, viie päeva jooksul vastust ei saanud. Järgnevalt esitasin ostu-müügi lepingust taganemisavalduse ja saatsin seadme tagasi. Vastuseks teatati, et raha tagasi ei maksta vaid seade saadetakse hoolduskeskusse, tähtaeg kaks kuud(!). Oma järgmisele e-kirjale enam vastust ei saanud. Säästmaks aega, raha ja närve tasub sellest firmast eemale hoida.
Order received on time. Great reply time!
Negatiivne kogemus. Sain kätte tellitud kauba, milleks oli objektiivi kaitsefilter, klaas oli must, paistab nagu oleks seda kasutatud ja halvasti puhastatud. Ei viitsi tagasi saata, sest muidu on kaup korralik. Olge tähelepanelikud!
Väga meeldiv ja operatiivne teenindus. Kaup saabus oodatust palju varem.
Kaup saabus oodatust varem. Väga meeldiv kogemus.
Kaup saabus lubatud ajal. Soovitan.
Kaup tuli kulunud seisukorras, pidin tagastama. Digizone poolt saadetud tagastamise juhend oli liiga lakooniline selles osas, kuidas saata läbi pakiautomaati nii, et maksab saaja, mitte mina. Tulemusena pidin ise maskma pakiautomaadis, ning mõtlesin, et tagastatakse seda raha mulle hiljem, kuid eksisin. Digizone vastas sellises võtmes, et ise loll, et ei saanud aru ja üle ei küsinud.
Oli 10 marts. Oli vaja fotokas 12 martsiks sunnipaeva kingituseks. Leidsin seda digizone.ee poes. Kaup oli laos. Helistasin kusida millal see voiks minuni jõuda, sain vastuseks ,et homme.Maksin kohe ja 11 märtsi hommikul fotokas oli juba Omniva postiautomaatis minu maja kõrval Tallinnas. Olen vaga tänulik operatiivsuse ja hea teeninduse eest. Soovitan.
Mitmeid seadmeid soetatud. Kõik kaubad on vastanud kirjeldustele ning tarnitud lõppkasutajani vigastuseteta. Tehasegarantii vahendamine toimub samuti liigse jututa ning sujuvalt.
Tuldi vastu personaalsele erisoovile. Kõik toimis. Natuke liiga palju jutuvurinat tekitas alguses ainult segadust.
Toode pidi kohale jõudma 4-5 tööpäevaga. Pärast maksmist saadeti järgmine päev kiri, et tootega läheb ikkagi kauem ja kauba peaks kätte saama kahe nädala jooksul. Tegelikkuses sain kauba kätte alles 3 nädala pärast ja seda ka alles siis kui olin ise uurinud kaugel kaup on.
Kaamera seljakott jõudis partnerlaost ~5 päevaga kohale, mis klappis tarneinfoga, nii et pole midagi paha öelda.
Igati muhe teenindus, korduvalt tellinud sealt. Hinnas saavad reeglina alla kah teha, kuid põhiline pluss on neil see, et tarneajad on lühikesed, garantii realiseerub nende kaudu ilusasti teenindus on kvaliteetne. C-luck
Tellitud kauba sain lubatud 3-4 tööpäeva asemel kätte juba järgmisel päeval. Super kaubavalik ja hea teenindus. Olen korduvalt Digizone\'st tellinud ja alati rahule jäänud. Kindlasti soovitan!
Nädal aega ootasime kohvimasinat, helistades lubati et järgmine nädal jõuab ja pannakse teele. Kaks nädalat oodatud, tuleb kiri, et ei saa ikka teie tellimust täita...
Ostsin videokaamerale välise mikrofoni. Suhtlus ja abivalmidus oli meeldiv üllatus. Toode korralikult pakendatud. Soovitan igati nendega tegemist teha.
Meeldiv teenindus. Siiani on kõik tellitud kaubad jõudnud lubatust kiiremini. Kindlasti soovitan!
Väga ebaprofessionaalne klienditeenindus. Kaubad hilinevad ja küsivate kirjade peale vastates on nende suhtumine: \"Ilmselgelt kõik on kodulehel kirjas, te eksite\". Olen sealt tellinud 2 korda. Uusima hilinemise kohta pärides sain vastuseks: \"Väga vabandame, et nimetatud tellimus on venima jäänud. Müügimees on unustanud TELLIMUS TÄIDETUD nuppu vajutada, et teile tuleks teade.\" Tore :D
Tellisin teleka. Kõik oli igati korrektne. Kaup jõudis kulleriga koju näidatud tähtajal. Tellisin sellest poest esimest korda ja olen teenusega väga rahul. Hinnavõit võrreldes poe hinnaga oli 450 €. Kauplused ikka keevitavad mõnuga laohindadele juurde ja kui küsisin poes kas natuke allahindlust ka saaks siis 5% oldi nõus ja kui küsisin ehk saaks 10 % siis öeldi, et niipalju ei saa, et me päris omahinnaga ka ikka müüa ei saa.
Tellisin tahvelarvuti ja omal initsiatiivil (helistasin firmasse) sain teada, et toodet laos ei ole ja kahe nädala pärast tarnitakse juurde. Kahe nädala pärast keegi ei helistanud ja kui ise helistasin, siis öeldi, et ju see on nii vana toode, et seda enam ei tehta. Mingit firmapoolset teavitust mulle sellekohta ei ilmunud ja oleksin vist heatahtlikult ootama jäänudki. Raha kanti õnneks ilusti tagasi. Kokkuvõtvalt ei midagi head.
Tellisin teleka tarneajaga 8-10 tp, sain kätte 6 tp. Igati super teenindus ka küsimustele vastamisel.
Esitasin tellimuse Eesmaspäeva hommikul ja teisipäeva hommikuks oli kaup post24 pakiautomaadis kohal. Väga hea ja kiire teenindus!
Parim hind 5+. Tegin ülekande 10.30 kuna oli kaup saada vaja samal päeval,pandi cargo peale ja Tallinnas kell 16.00 super
Reede õhtul tellisin - esmaspäeva hommikul neil kontoris olemas - järgi minnes anti veel kingitus ka kauba peale. Mulle sobis. Nii toote hind kui teenindus
Ostsin välise kõvaketta 10 päeva, siis kannatus katkes ning helistasin ning öeldi et saadaks meili. Saatsin meili ning tunnikese pärast saadeti smartposti poolt, et kaup kohal. Enamjaolt rahul.
Täitsa norm klubi......Normaalne ja sõbralik suhlemine kliendiga....
Nüüd on tenindus väga astutulelik minu küsimust lahendama ja nõu andma, et kõik kombes. Kui tootel Eestis esindus, siis pole mingit probleemi, minu ostetud tootega on keerulisem, sest lähim esindus Poolas. Niiet, pole probleemi.
Tellisin Poolas toodetud 7\" tahvelarvuti, ülisoodsa hinnaga. Kätte toodi hästi ja kiiremini kui lubatud. Tahvelarvutil on wifiga mingi kamm. No ütleme juperdab, ega ma midagi teha ei saa, tagasi saatma ei hakka kaa, ei ole mõtet jamada ilmselt.
Tellisin lukuvaba iPhone 4, mis oli parima hinnaga ja märkega Laos. Järgmine päev tõi kuller paki ja olen üli rahul. Tubli Digizone!
Parim e-pood, mida ma senimaani Eestis näinud olen. Soovitud kaubani jõudsin ülikiiresti ja see oli märkimisväärselt soodsam kui mujal või seda toodet polnud üldse teistel pakkujatel. Kaup järgmiseks päevaks kulleriga ukse taga - viis pluss tase !!!
Väga meeldiv ja ülikiire teenindus (eile hommikul kandsin raha, täna hommikul ulatati pakk mulle üle ukse)!
Kiire ja asjalik teenindus. Kuller tõi kauba veel laupäeval ära.
Tellitud kaup kohe laos olemas ning järgmiseks päevaks ka ELS kulleriga kätte toodud. Hind hea, teenindus meeldiv, soovitan kõigile.
Üllatavalt kiire ja meeldiv teenindus. Kaup aus,hinnad head.Tartust Kuressaarde pakk kätte alla 24 tunni. Soovitan soojalt!
Minu kogemus kehvapoolne - suhtumine jätab soovida! Üks tegelastest on eriti üleolev ja ebaviisakas.. Aga kauba (hea hinnaga) sain pärast pikka ootamist siiski kätte.
Digizone teeninduse ja kaubaga olen väga rahul. Tellimisel kaup käes 10 päevaga:)
Ebanormaalselt kiire ja asjalik teenindus. Tellisin tööpäeva lõpus fotoaparaadi ja suudeti tarnida se järgmiseks varahommikuks ilusti Tartust Tallinna ja parima hinnaga mis leidsin.
Igati positiivne kogemus digikaamera ostmisel. Tartust Tallinnasse kaup kätte alla 24 tunni.