Ostsin Philips ja Elektrolux kraami. Tarneajaks pakuti 11 päeva. Viiendal tööpäeval pärast lõunat sain kauba kätte.
Väga oluline on võimalus kohapealt, ilma transporditasuta asjad kätte saada. Mugav asukoht ka.
Kauba sain küll kätte, aga kontoris päriti miks ja kellele ma selle toote ostsin. Tuleb välja, et meesterahval ei tohi olla üle 2cm pikad juuksed ja fööni ei tohi ka endale osta. Vabandan väga, et teie poe kasuks otsustasin, enam seda viga ei korda.
Anne
June 22, 2022
• 7:09 AM
Tellisin pesumasina,kaup oli käes ülejärgmine päev,kõik ok.
RDE-ST ei telli enam kunagi, mees tellis telefoni, karp lahti võetud, telefon kahjustada saanud. Saatis tagasi & klienditeeninduse poolt mitte ühtegi tagasisidet, kas saadetakse uus või mitte, raha tagastati, aga 0 tagasisidet, mis edasi saab. Öeldi, et peab uue telefoni tellima, aga ise pead koguaeg uurima ja & helistama, ning nüüd uut kööki kokku pannes sai rdest tellitud mikrolaine ahi paika pandud ning see on nii kahjustada saanud, et ümberringi on kriime & täkkeid täis. Kurb.
Olen korduvalt tellinud - kõik ok. Kõige kallim ost oli Candy trio (3 in 1 - gaasipliit, el.ahi, nõudepesumasin) maksumus oli ühe 1000 euro. Mingi pliidi tellimisel oli segadus..selgus, et toodet ei ole võimalik tarnida.
Ei soovita sealt midagi tellida. Olen kaks korda sealt kaupa tellinud ja pole kaupa saanud. Mõlemal korral saadavad info et kaup on teel ja siis kui on viimane tarne päev tuleb kiri et tegelikult kaupa ei ole. Vahepeal on möödunud kolm nädalat ja istud ikka ilma kaubata ja tuleb hakata uut kohta otsima ja peab jälle ootama. Täiesti ebameeldiv kogemus
Väga ebameeldiv kogemus! Tellisin teleri, mille kuller koju tõi. Kuna tegemist oli suure telekaga ja meest polnud hetkel kodus, siis ei hakanud ise karbist telekat kohe välja võtma. Kui mees koju tuli ja toote karbist välja võttis, siis selgus, et teleri ekraan oli juba puruks. Ettevõte ei võta mingit vastutust, väidab et ise lõhkusime ära. Siit õppetund kõigile - sundige alati kuller ootama ja avage pakend kohe kulleri silme all. Muidu olete ise hiljem süüdi. Minu puhul ei olnud ka karbil kohe märgata silmnähtavaid kahjustusi, ei osanud midagi sellist kahtlustadagi. Hiljem kui juba selgus, et teler katki, siis märkasime küll karbi alumises servas (see mille peal karp seisis) veidi muljumist. see muidugi ei ole piisav nende jaoks, ikka olen ise süüdi.
Lisaks on nende klienditeenindus alla igasugust arvestust. Kirju peab saatma mitu korda ja siis tuleb ka lakooniline, ühe lausega vastus.
Ei telli enam kunagi neilt mitte midagi ja ei soovita mitte kellelegi teisele ka.
Tellisin kauba paarisaja euro väärtuses. Järgmine päev tuli ka teade, justkui kaup oleks teele pandud. Hiljem aga kirjutati, et soovitud toode siiski pole saadaval, selle peale siis saatsin kirja, soovides asemele samalaadset produkti, mille maksumus oli küll üle saja euro kallim. Soovisin ka allahindlust, sest algselt sooritasin ostu Musta Reede ajal, mil tundus selle veebipoe hind kõige parem olevat, aga tegelikult oleksin pidanud selle toote mujalt soetama. Must reede on läbi ja kahjuks taolist või sarnast hinda ma enam mujalt ei leia. Peale ebameeldivuste ning sellise olukorra järel, ei taheta isegi kompromissi leida, või kasvõi väikest soodustust teha. Milleks müüa toodet, mida tegelikult pole olemas.
Ülimalt halb teenindus, telefonile vastatakse, kuid ei täideta lubadusi, õiget kasutusjuhendit ei anta jne. Ei soovita kellelegi, hind on ka mujal soodne.
Väga halb kogemus! Tellisin robottolmuimeja, kuid pärast esimest väikest katsetust otsustasin, et toode ei ole mulle õige. Sain kinnituse, et kogu raha tagastatakse, kui saadan toote tagasi ilma kasutusjälgedeta. Puhastasin masina ilusti ära ja saatsin tagasi, kuid esiteks võttis tagastus aega üle 2 nädala ja teiseks oli tagastatav summa ~40 eurot väiksem kui makstud summa. Pärimise peale vastati, et seda on kasutatud ja tervet summat tagasi mitte mingil tingimusel ei saa. Enam sellelt pakkujalt mitte midagi ei osta ja teistele ka ei soovita.
Tellisin arvutihiire, ekslikult tuli vale mudel, palusin võimalust see ümber vahetada aga sellega poldud nõus. Enamus kaubad kõik läbi RDE ostnud aga nüüd sellise suhtumise osaliseks saanud, kindlasti neilt enam midagi tellida pole soovi.
Kiire tarne ja usaldusväärne müüja. Ainuke puudus, et ostutehingu vormistamisel millegipärast krediitkaardi maksevõimaluse valikut ei ilmnenud (olid ülekanne, arve ja järelmaks), kuigi maksetingimustes see oli mainitud. Aga muidu ok ja plaanin ka edaspidiselt osta.
Kahjuks ei saa väita, et kõik sujus kenasti. Tellisin arvuti Asus TUF FX505DT-AL087T 15.6 FHD IPS 120Hz R5 3550H 8GB 512SSD GTX1650 W10 ja lisaks Sd-kaardi lugeja. Tarneaeg 8-10 päeva. Kaheksandal päeval sain Omnivast sõnumi, et pakk kohal. Järgi minnes oli automaadis ainult pool tellimusest, ehk kaardilugeja. Meenus, et ennegi on pakke saadetud mitmes osas ja võimalik, et eriolukorra tõttu ei mahtunud teine osa kohe automaati. Kahjuks selgus, et arvutit ei saadetudki laost välja. Vabandati ja pandi järgmisele päeval teele. Sain arvuti kätte 14 päevaga. Siis aga avastasin, et tellitud Windowsiga versiooni asemel oli ilma selleta versioon. Tuli välja, et neil oli kodulehel vale info, ehk windowsi olemasolu oli valesti märgitud ja nad ei saagi asendada antud tootekoodiga toodet win10ga variandiga. Arusaadav, sest antud versioon oleks 130 eurot kallim olnud. Paluti arvuti tagasi saata ja lubati raha tagasi kanda. Kõik korrektne iseenesest. Aga ma ei tellinud arvutit selleks, et kaks nädalat oodata ja siis raha tagasi saada, et sama masin siis 130eurot kallimana osta. Leppisin faktiga, et kui diil tundub liiga hea et tõsi olla, siis see nii ka on. Sain seega arvuti aga ilma Win10ta. Meilivestlus oli muidugi väga viisakas ja tänati ka mõistva suhtumise eest + soodustus järgmiselt ostult, aga seda kardetavasti küll ei tule.
Veel üks edukas tellimus RDE poest tehtud. Peab ainult arvestama, et väikesed esemed saadetakse DPD poolt suurematest seadmetest eraldi, nii et peab kahe erineva kulleriga suhtlema või siis väiksemad asjad pakiauotmaadist ära tooma.
Aitäh! Täpselt selline teenus nagu ootasin: mõistlik hind, lihtne ja arusaadav tellimuse vormistamine, kiire tarne.
Lisaks: Super kuller, kontakteerus enne saadetise tarnimist ja oli nõus ka linna teise otsa tarnima, samal päeval.
Soovitan ja tellin ka ise edaspidi RDEst (Y)
Sai jälle tellimus tehtud, kuigi tarne tuli veidi ebasobilikul ajal, sai DPD tarne sobivale päevale ringi tõsta ja kõik sujus.
Hea hinna ja kvaliteedi suhe!
Suurepärane kogemus! Tellisin televiisori ja unustasin samasse tellimusse panemata seinakinnituse. Teostasin uue tellimuse seinakinnitusele. Siis tabasin isegi, et need saab ilmselgelt mulle korraga kohale toimetada:) Klienditeenindusega ühendust võttes, oldi väga mõistvad ja mõlemad tooted toimetatud kohale peale tellimuse eest tasumist, teisel tööpäeval. Avaldan siiralt kiitust ja edu pikkadeks aastateks.
Tellisin kolm toodet. Sain neid järgmisel päeval pärast tellimist . Kõik töötab ilusti , sain teha järelmaksu. Hea hind . Mina olen rahul selle kauplusega ja soovitan .
Sai ostetud üks telekas. Kodulehel oli märgitud "Võtke ühendust operaatoriga". Sai kirjutatud ning poole päevaga sai vastuseks et laos olemas ja tarneaeg 2-4 tööpäeva. Järgmine hommik sai tellimus ja makse tehtud ningpeale seda oli telekas kodus teise päeva õhtuks(peale makset). Täiesti rahul asja ajamisega.
Esmalt ostsin toote, mida selgus, et tegelikult pole võimalik osta, sest see ei ole saadaval. Kuna tellisin korraga kogu köögitehnika, siis õige nali algas alles kohaletoimetamisega. Esiteks lubati tarneaega kaupadele 3 tööpäeva. Teiseks saabus kogu tehnika kolmes osas koos kulleriga, kuna ise kaubale järgi minna ei ole võimalik (väga ebamugav lahendus, kui ei passi päevad läbi kodus). Kuidagi pidi siis 3x nipitama, et õigel ajal kohal olla kuna kuller tuleb. Õnneks saadab DPD sama päeva hommikul sõnumi, et mis ajavahemikul kaup tuuakse. Ikkagi väga ebamugav lahendus eraisikule. Viimase osa saadetisest tuli kuller lihtsalt uksetaha ning kuna telefonile vastata ei saanud kohe, sest polnud kodus ja teadlik sellest et kuller saabub, siis viidi kaup tagasi kesklattu. Hiljem pidi veel jaurama DPD esindajatega, et viimane osa köögitehnikast kätte saada. Õnneks oli DPD personal väga abivalmis ja sõbralik ning leidsime kiirelt kulleri ebaõnnestumisele lahenduse. Lõpuks pidi kaubale ikka ise pakiautomaati järgi minema. Kokku tegi see tarneajaks lubatud 3tp asemel 8päeva ja 6 tööpäeva. Meeletu sebimine kohaletoimetamisega.
Tundub, et RDE on loonud süsteemi, kus nemad ainult võtavad vastu tellimusi ja seejärel tellivad kauba ise kuskilt Poolast või Leedust ning üritavad minimeerida kogu vahendustegevust, ega taha võtta vastututust. See ei ole normaalne kus üks tellimus tuuakse kohale kolmes osas ja kliendile väga ebasobival ning tülikal viisil. Kuigi hinnad on üldjoontes soodsad, siis sellest netipoest ei kavatse küll enam midagi tellida. Eesti ettevõtjad arenege - klienditeenindus on alla igasugust arvestust ja kõik tahavad ilma tööd tegemata rikkaks saada.
Kahjuks ei jätnud see firma üldse head muljet. Soovisime emale üllatuseks külmkapi osta. Tegime tellimuse 23.12 õhtul. RDE kodulehel oli info, et tellimused mis tulevad enne 27.12 toimetatakse kohale kas 30.12 või 31.12. Meil olid seoses kohaletoomisega mõned küsimused. Helistasin klienditeeninduse numbrile ning peale 2 korda kõlas automaattekst hetkel on oodatavast suurem järjekord ning 1 minutit kutsumise järel lõpetati kõne lihtsalt ära. Seda mitmel korral. Kodulehel ei olnud märget, et klienditeenindus on pühade ajal suletud. Samuti ei kõlanud midagi sellist ka automaatvastajast. Saatsin ka meili ning sellele vastati 31.12 27.12 tuli DPD link kus võib toote liikumist jälgida. Lootsime parimat, sest RDE poolt saadetud tellimuse kinnitusel oli kirjas lühidalt : "Teie tellimus on vastu võetud ja täidame selle lühima võimaliku ajaga. Tegelikkus oli see, et 31.12 oli külmkapp alles DPD laos. Küsimuse peale millal see võiks tellijani jõuda vastati " Ilmselt uuel aastal. " Kuna me ei soovinud ema üllatusest loobuda, siis läksime tootele ise järgi. Kodus selgus lähemal vaatlusel, et külmkapi uksel on kriimud. Saatsin meili ja algas pikk ja keeruline "maadlemine" RDE-ga. Lõpuks nad nõustusid toote välja vahetama. Tarnekulu tagasi ei anta. Väga kummaline suhtumine. Kahju tõesti.
Klienditeeninduse koha pealt on ikka kõvasti koolitust vaja. Eriti garantii ja tagastuste poole pealt, sest antud telefoninumbrile lihtsalt ei vastata. Minu meelest on ebaviisakas toon kliendi kõne ilma vastu võtmata lõpetada. Samtuti on raske saada ühendust klienditeenidusega. Tuleb tõdeda, et tänapäeval on vaja igast liigutusest pilti teha ning kui kaup kätte saada, siis tuleb toodet ümbritsev pakend võluväel eemaldada, muidu oled toodet ja originaalpakendit rikkunud ja kogu raha tagastamisel ei saagi. Firma omalt poolt väidab, et tuleb kliendile vastu.
Kas müües teiste inimeste tagastusi uue toote pähe?
Отличный сайт и сервис!!!СПАСИБО. Срочно понадобилась стиральная машинка.Мы живём в небольшом городке,все работаем и нет времени ездить по магазинам выбирать. Для нас оптимальна покупки через интернет и ни один из многих сайтов где продают стиральные машинки не дал столько точной ,конкретной информации как на этом сайте : описание расхода воды,расхода электричества,из чего сделан нагревательный элемент;в сравнительной таблице ( можно добавлять выбранное для сравнения сколько хочешь,а не 3-5,как на других сайтах) чётко указываются все параметры - на других сайтах такого нет.Плюс сайт очень грамотно и легко сделан,на любой вопрос был найден ответ - на русском языке - спасибо.Много разных вариантов оплаты.Заказывали - LG F2J5WN4W стиральная машина (Заказ №135290) в воскресенье 12.04. и во вторник 14.04. утром уже привезли (DPD). УДАЧИ!
Suurepärane sait ja teenus !!! TÄNU! Vajasime hädasti pesumasinat.Me elame väikelinnas, töötame kõik ja pole aega valima minna, et poes käia. Meie jaoks on interneti kaudu ostud optimaalsed ja ükski paljudest pesumasinaid müüvatest saitidest pole andnud nii palju täpset ja täpset teavet kui sellel saidil: veetarbimise, elektritarbimise kirjeldus, millest kütteelement on valmistatud; võrdlevas tabelis (saate lisada võrdluseks valitud nii palju kui soovite, ja mitte 3-5, nagu teistel saitidel), on kõik parameetrid selgelt näidatud - muudel saitidel see pole nii. Lisaks on sait väga pädev ja hõlpsasti teostatav, tänu sellele leiti vastus igale küsimusele - vene keeles - palju erinevaid võimalusi op aty.Zakazyvali - LG F2J5WN4W pesumasin (Order №135290) pühapäeval 12.04. ja teisipäeval 14.04. saabus juba hommikul (DPD). HEA ÕNN!
Sain toote kõikidest teistest e-poodidest kõige odavamalt ja 2 päeva ennem nende märgitud tarneaega. Probleeme polnud ka toote endaga. Esialgu ????.
soodsa hinnaga kiire ja meeldiv ost ????
Sai tellitud istmepadjad, kauba sai lubatust varem kätte, kõik sujus.
Ostsin Philips ja Elektrolux kraami. Tarneajaks pakuti 11 päeva. Viiendal tööpäeval pärast lõunat sain kauba kätte. Väga oluline on võimalus kohapealt, ilma transporditasuta asjad kätte saada. Mugav asukoht ka.
Valik on hea, hind on hea. Aga kaupa ei ole. Mitmes kord juba.
Kauba sain küll kätte, aga kontoris päriti miks ja kellele ma selle toote ostsin. Tuleb välja, et meesterahval ei tohi olla üle 2cm pikad juuksed ja fööni ei tohi ka endale osta. Vabandan väga, et teie poe kasuks otsustasin, enam seda viga ei korda.
Tellisin pesumasina,kaup oli käes ülejärgmine päev,kõik ok.
Super kiire teenindus! Kaup kvaliteetne.
RDE-ST ei telli enam kunagi, mees tellis telefoni, karp lahti võetud, telefon kahjustada saanud. Saatis tagasi & klienditeeninduse poolt mitte ühtegi tagasisidet, kas saadetakse uus või mitte, raha tagastati, aga 0 tagasisidet, mis edasi saab. Öeldi, et peab uue telefoni tellima, aga ise pead koguaeg uurima ja & helistama, ning nüüd uut kööki kokku pannes sai rdest tellitud mikrolaine ahi paika pandud ning see on nii kahjustada saanud, et ümberringi on kriime & täkkeid täis. Kurb.
Tellisin esmaspäeval läpaka ja kolmapäeval sain kätte.
Telefoni kaitseklaasi karpi vale mudeli oma pandud.
Sai monitor ostetud. Hind oli kõige soodsam ja jõudis palju varem kohale kui lubatud. Asi toimis kenasti tõrgeteta.
Olen korduvalt tellinud - kõik ok. Kõige kallim ost oli Candy trio (3 in 1 - gaasipliit, el.ahi, nõudepesumasin) maksumus oli ühe 1000 euro. Mingi pliidi tellimisel oli segadus..selgus, et toodet ei ole võimalik tarnida.
Ei soovita sealt midagi tellida. Olen kaks korda sealt kaupa tellinud ja pole kaupa saanud. Mõlemal korral saadavad info et kaup on teel ja siis kui on viimane tarne päev tuleb kiri et tegelikult kaupa ei ole. Vahepeal on möödunud kolm nädalat ja istud ikka ilma kaubata ja tuleb hakata uut kohta otsima ja peab jälle ootama. Täiesti ebameeldiv kogemus
to Klient08: kas saite vähemalt teleri garantiisse anda või jäigi kogu kulu teie kanda?
Väga ebameeldiv kogemus! Tellisin teleri, mille kuller koju tõi. Kuna tegemist oli suure telekaga ja meest polnud hetkel kodus, siis ei hakanud ise karbist telekat kohe välja võtma. Kui mees koju tuli ja toote karbist välja võttis, siis selgus, et teleri ekraan oli juba puruks. Ettevõte ei võta mingit vastutust, väidab et ise lõhkusime ära. Siit õppetund kõigile - sundige alati kuller ootama ja avage pakend kohe kulleri silme all. Muidu olete ise hiljem süüdi. Minu puhul ei olnud ka karbil kohe märgata silmnähtavaid kahjustusi, ei osanud midagi sellist kahtlustadagi. Hiljem kui juba selgus, et teler katki, siis märkasime küll karbi alumises servas (see mille peal karp seisis) veidi muljumist. see muidugi ei ole piisav nende jaoks, ikka olen ise süüdi. Lisaks on nende klienditeenindus alla igasugust arvestust. Kirju peab saatma mitu korda ja siis tuleb ka lakooniline, ühe lausega vastus. Ei telli enam kunagi neilt mitte midagi ja ei soovita mitte kellelegi teisele ka.
Tellisin kauba paarisaja euro väärtuses. Järgmine päev tuli ka teade, justkui kaup oleks teele pandud. Hiljem aga kirjutati, et soovitud toode siiski pole saadaval, selle peale siis saatsin kirja, soovides asemele samalaadset produkti, mille maksumus oli küll üle saja euro kallim. Soovisin ka allahindlust, sest algselt sooritasin ostu Musta Reede ajal, mil tundus selle veebipoe hind kõige parem olevat, aga tegelikult oleksin pidanud selle toote mujalt soetama. Must reede on läbi ja kahjuks taolist või sarnast hinda ma enam mujalt ei leia. Peale ebameeldivuste ning sellise olukorra järel, ei taheta isegi kompromissi leida, või kasvõi väikest soodustust teha. Milleks müüa toodet, mida tegelikult pole olemas.
Soovitan olen RDE varem ka tellinud ja kõik kaubad õigeaegselt kohale toimetatud.
Ülimalt halb teenindus, telefonile vastatakse, kuid ei täideta lubadusi, õiget kasutusjuhendit ei anta jne. Ei soovita kellelegi, hind on ka mujal soodne.
Väga halb kogemus! Tellisin robottolmuimeja, kuid pärast esimest väikest katsetust otsustasin, et toode ei ole mulle õige. Sain kinnituse, et kogu raha tagastatakse, kui saadan toote tagasi ilma kasutusjälgedeta. Puhastasin masina ilusti ära ja saatsin tagasi, kuid esiteks võttis tagastus aega üle 2 nädala ja teiseks oli tagastatav summa ~40 eurot väiksem kui makstud summa. Pärimise peale vastati, et seda on kasutatud ja tervet summat tagasi mitte mingil tingimusel ei saa. Enam sellelt pakkujalt mitte midagi ei osta ja teistele ka ei soovita.
Väga kiire ja asjalik teenindus! Tagasiside kauba liikumise kohta oli ka õigeks ajaks saadetud mailile. Igati soovitan antud müüjat.
Palume kommentaarid postitada vaid eesti keeles!
Tellisin arvutihiire, ekslikult tuli vale mudel, palusin võimalust see ümber vahetada aga sellega poldud nõus. Enamus kaubad kõik läbi RDE ostnud aga nüüd sellise suhtumise osaliseks saanud, kindlasti neilt enam midagi tellida pole soovi.
Kiire tarne ja usaldusväärne müüja. Ainuke puudus, et ostutehingu vormistamisel millegipärast krediitkaardi maksevõimaluse valikut ei ilmnenud (olid ülekanne, arve ja järelmaks), kuigi maksetingimustes see oli mainitud. Aga muidu ok ja plaanin ka edaspidiselt osta.
Tuli kiiresti. Juba viies tellimus sellest kohast :)
Tellisin juba teist korda ja kõik sujus kiiresti ja just nii nagu lubatud. Väga rahul nii kauba kui kättetõimetamisega.
Olen korduvalt asju tellinud, ning kordagi polnud probleemi. Hea lai valik erinevaid tooteid ja hea filtreerimis võimalus. Soovitan seda poodi.
Kahjuks ei saa väita, et kõik sujus kenasti. Tellisin arvuti Asus TUF FX505DT-AL087T 15.6 FHD IPS 120Hz R5 3550H 8GB 512SSD GTX1650 W10 ja lisaks Sd-kaardi lugeja. Tarneaeg 8-10 päeva. Kaheksandal päeval sain Omnivast sõnumi, et pakk kohal. Järgi minnes oli automaadis ainult pool tellimusest, ehk kaardilugeja. Meenus, et ennegi on pakke saadetud mitmes osas ja võimalik, et eriolukorra tõttu ei mahtunud teine osa kohe automaati. Kahjuks selgus, et arvutit ei saadetudki laost välja. Vabandati ja pandi järgmisele päeval teele. Sain arvuti kätte 14 päevaga. Siis aga avastasin, et tellitud Windowsiga versiooni asemel oli ilma selleta versioon. Tuli välja, et neil oli kodulehel vale info, ehk windowsi olemasolu oli valesti märgitud ja nad ei saagi asendada antud tootekoodiga toodet win10ga variandiga. Arusaadav, sest antud versioon oleks 130 eurot kallim olnud. Paluti arvuti tagasi saata ja lubati raha tagasi kanda. Kõik korrektne iseenesest. Aga ma ei tellinud arvutit selleks, et kaks nädalat oodata ja siis raha tagasi saada, et sama masin siis 130eurot kallimana osta. Leppisin faktiga, et kui diil tundub liiga hea et tõsi olla, siis see nii ka on. Sain seega arvuti aga ilma Win10ta. Meilivestlus oli muidugi väga viisakas ja tänati ka mõistva suhtumise eest + soodustus järgmiselt ostult, aga seda kardetavasti küll ei tule.
Kõik läks ilusti.
Veel üks edukas tellimus RDE poest tehtud. Peab ainult arvestama, et väikesed esemed saadetakse DPD poolt suurematest seadmetest eraldi, nii et peab kahe erineva kulleriga suhtlema või siis väiksemad asjad pakiauotmaadist ära tooma.
Parim hind! Väga mugav DPD teenus. Ja kes hakkab pesumasinat ja/või kuivatit ostma - ostke 2in1!
Aitäh! Täpselt selline teenus nagu ootasin: mõistlik hind, lihtne ja arusaadav tellimuse vormistamine, kiire tarne. Lisaks: Super kuller, kontakteerus enne saadetise tarnimist ja oli nõus ka linna teise otsa tarnima, samal päeval. Soovitan ja tellin ka ise edaspidi RDEst (Y)
Sai jälle tellimus tehtud, kuigi tarne tuli veidi ebasobilikul ajal, sai DPD tarne sobivale päevale ringi tõsta ja kõik sujus. Hea hinna ja kvaliteedi suhe!
Hea hind ja asjalik teenindus. Kõik sujus suurepäraselt.
Head hinnad, eeskujulik teenindus.
Palume kommentaarid postitada vaid eesti keeles!
vaga kiire tarne, ostsin tarbed mitu korda!
Sain tellitud kauba lubatud ajal kohale või isegi kiiremini. Lisaks olid hinnad väga head!
Suurepärane kogemus! Tellisin televiisori ja unustasin samasse tellimusse panemata seinakinnituse. Teostasin uue tellimuse seinakinnitusele. Siis tabasin isegi, et need saab ilmselgelt mulle korraga kohale toimetada:) Klienditeenindusega ühendust võttes, oldi väga mõistvad ja mõlemad tooted toimetatud kohale peale tellimuse eest tasumist, teisel tööpäeval. Avaldan siiralt kiitust ja edu pikkadeks aastateks.
Väga halb kogemus, olematu ja ükskõikne teenindus väljastuspunktis. Õnneks raha sain tagasi. Enam kunagi siit midagi ei osta.
Tellisin kolm toodet. Sain neid järgmisel päeval pärast tellimist . Kõik töötab ilusti , sain teha järelmaksu. Hea hind . Mina olen rahul selle kauplusega ja soovitan .
Kaup kiirel käes.
Hea hind, kiire tarne. Usaldusväärne kaupleja. Soovitan.
Hea valik, kiire vastamine küsimustele ja kiire tarne ! Soovitan !
Sai ostetud üks telekas. Kodulehel oli märgitud "Võtke ühendust operaatoriga". Sai kirjutatud ning poole päevaga sai vastuseks et laos olemas ja tarneaeg 2-4 tööpäeva. Järgmine hommik sai tellimus ja makse tehtud ningpeale seda oli telekas kodus teise päeva õhtuks(peale makset). Täiesti rahul asja ajamisega.
Meeldiv ostukogemus, head hinnad, kiire tarne! Kõik suurepärane!
Esmalt ostsin toote, mida selgus, et tegelikult pole võimalik osta, sest see ei ole saadaval. Kuna tellisin korraga kogu köögitehnika, siis õige nali algas alles kohaletoimetamisega. Esiteks lubati tarneaega kaupadele 3 tööpäeva. Teiseks saabus kogu tehnika kolmes osas koos kulleriga, kuna ise kaubale järgi minna ei ole võimalik (väga ebamugav lahendus, kui ei passi päevad läbi kodus). Kuidagi pidi siis 3x nipitama, et õigel ajal kohal olla kuna kuller tuleb. Õnneks saadab DPD sama päeva hommikul sõnumi, et mis ajavahemikul kaup tuuakse. Ikkagi väga ebamugav lahendus eraisikule. Viimase osa saadetisest tuli kuller lihtsalt uksetaha ning kuna telefonile vastata ei saanud kohe, sest polnud kodus ja teadlik sellest et kuller saabub, siis viidi kaup tagasi kesklattu. Hiljem pidi veel jaurama DPD esindajatega, et viimane osa köögitehnikast kätte saada. Õnneks oli DPD personal väga abivalmis ja sõbralik ning leidsime kiirelt kulleri ebaõnnestumisele lahenduse. Lõpuks pidi kaubale ikka ise pakiautomaati järgi minema. Kokku tegi see tarneajaks lubatud 3tp asemel 8päeva ja 6 tööpäeva. Meeletu sebimine kohaletoimetamisega. Tundub, et RDE on loonud süsteemi, kus nemad ainult võtavad vastu tellimusi ja seejärel tellivad kauba ise kuskilt Poolast või Leedust ning üritavad minimeerida kogu vahendustegevust, ega taha võtta vastututust. See ei ole normaalne kus üks tellimus tuuakse kohale kolmes osas ja kliendile väga ebasobival ning tülikal viisil. Kuigi hinnad on üldjoontes soodsad, siis sellest netipoest ei kavatse küll enam midagi tellida. Eesti ettevõtjad arenege - klienditeenindus on alla igasugust arvestust ja kõik tahavad ilma tööd tegemata rikkaks saada.
Kahjuks ei jätnud see firma üldse head muljet. Soovisime emale üllatuseks külmkapi osta. Tegime tellimuse 23.12 õhtul. RDE kodulehel oli info, et tellimused mis tulevad enne 27.12 toimetatakse kohale kas 30.12 või 31.12. Meil olid seoses kohaletoomisega mõned küsimused. Helistasin klienditeeninduse numbrile ning peale 2 korda kõlas automaattekst hetkel on oodatavast suurem järjekord ning 1 minutit kutsumise järel lõpetati kõne lihtsalt ära. Seda mitmel korral. Kodulehel ei olnud märget, et klienditeenindus on pühade ajal suletud. Samuti ei kõlanud midagi sellist ka automaatvastajast. Saatsin ka meili ning sellele vastati 31.12 27.12 tuli DPD link kus võib toote liikumist jälgida. Lootsime parimat, sest RDE poolt saadetud tellimuse kinnitusel oli kirjas lühidalt : "Teie tellimus on vastu võetud ja täidame selle lühima võimaliku ajaga. Tegelikkus oli see, et 31.12 oli külmkapp alles DPD laos. Küsimuse peale millal see võiks tellijani jõuda vastati " Ilmselt uuel aastal. " Kuna me ei soovinud ema üllatusest loobuda, siis läksime tootele ise järgi. Kodus selgus lähemal vaatlusel, et külmkapi uksel on kriimud. Saatsin meili ja algas pikk ja keeruline "maadlemine" RDE-ga. Lõpuks nad nõustusid toote välja vahetama. Tarnekulu tagasi ei anta. Väga kummaline suhtumine. Kahju tõesti. Klienditeeninduse koha pealt on ikka kõvasti koolitust vaja. Eriti garantii ja tagastuste poole pealt, sest antud telefoninumbrile lihtsalt ei vastata. Minu meelest on ebaviisakas toon kliendi kõne ilma vastu võtmata lõpetada. Samtuti on raske saada ühendust klienditeenidusega. Tuleb tõdeda, et tänapäeval on vaja igast liigutusest pilti teha ning kui kaup kätte saada, siis tuleb toodet ümbritsev pakend võluväel eemaldada, muidu oled toodet ja originaalpakendit rikkunud ja kogu raha tagastamisel ei saagi. Firma omalt poolt väidab, et tuleb kliendile vastu. Kas müües teiste inimeste tagastusi uue toote pähe?
Отличный сайт и сервис!!!СПАСИБО. Срочно понадобилась стиральная машинка.Мы живём в небольшом городке,все работаем и нет времени ездить по магазинам выбирать. Для нас оптимальна покупки через интернет и ни один из многих сайтов где продают стиральные машинки не дал столько точной ,конкретной информации как на этом сайте : описание расхода воды,расхода электричества,из чего сделан нагревательный элемент;в сравнительной таблице ( можно добавлять выбранное для сравнения сколько хочешь,а не 3-5,как на других сайтах) чётко указываются все параметры - на других сайтах такого нет.Плюс сайт очень грамотно и легко сделан,на любой вопрос был найден ответ - на русском языке - спасибо.Много разных вариантов оплаты.Заказывали - LG F2J5WN4W стиральная машина (Заказ №135290) в воскресенье 12.04. и во вторник 14.04. утром уже привезли (DPD). УДАЧИ! Suurepärane sait ja teenus !!! TÄNU! Vajasime hädasti pesumasinat.Me elame väikelinnas, töötame kõik ja pole aega valima minna, et poes käia. Meie jaoks on interneti kaudu ostud optimaalsed ja ükski paljudest pesumasinaid müüvatest saitidest pole andnud nii palju täpset ja täpset teavet kui sellel saidil: veetarbimise, elektritarbimise kirjeldus, millest kütteelement on valmistatud; võrdlevas tabelis (saate lisada võrdluseks valitud nii palju kui soovite, ja mitte 3-5, nagu teistel saitidel), on kõik parameetrid selgelt näidatud - muudel saitidel see pole nii. Lisaks on sait väga pädev ja hõlpsasti teostatav, tänu sellele leiti vastus igale küsimusele - vene keeles - palju erinevaid võimalusi op aty.Zakazyvali - LG F2J5WN4W pesumasin (Order №135290) pühapäeval 12.04. ja teisipäeval 14.04. saabus juba hommikul (DPD). HEA ÕNN!
Teenindus suurepärane. Kaup kohal lubatud ajaga. Kullerteenus vastutulelik.