Oli probleem RAM mäluga. Vahetasid ja saatsid automaati asendus. Ainus probleem et nad üldse ei kommunikeeri ja sa ei saa aru mis on garantiijuhtumi staatus enne kui saad teavitust kohaletoimetamisest.
Näitavad, et kaup on laos olemas (6tk, mina soovisin osta vaid ühe). Peale tellimuse teostamist ja tasumist ütlevad järgmisel päeval, et neill toodet siiski pole ja kas ma tahan äkki midagi muud selle asemele või raha tagasi. Võtsin raha tagasi. Ent oma nädal hiljem nad endiselt näitavad, et toode on neil laos piisavalt. Kliendi jooksutamine ja aja raiskamine.
Mitu korda sama reha otsa asutund juba, soovitan meelde jätta selle poe nimi. Toote tellimisel näitab tarneaeg 1-2 päeva, kuid tegelikkuses venitatakse nädalaid ja siis teatatakse, et kaupa ei olegi tegelikult ja valige midagi muud.
Mul on ka halb kogemus nendega. Pressivad välja, et tagasi maksta vaid osa raha kauba tagastamisel, siis aga panevad sama asja endise hinnaga uuesti müüki. Kaval väljapressijate plaan
14 päevane tagastusõigus neil ei kehti. Leiutavad vabandusi seaduse mittetäitmiseks. Samas aga müüvad suvliste tootjate tehnikat, mis on madala kvaliteediga. Väga riskantne on sealt osta, kaup on ebakvaliteetne ja seadusi ei täideta. Googlist paistab, et see ongi nende tavaline äri viis. Soovitan sellest müüjast kindlasti eemale hoida.
Veidi kahtlane, et OX pakub kahte e-poodi (01.ee ja ox.ee), aga see selleks.
Sai tellitud toiteplokk mida mujal poodides polnud ning kõik läks sujuvalt, kohale jõudis ta pakiautomaati juba järgmisel päeval.
Telefon on välja lülitatud, sest tellimuste hulk on suurenenud, tarneaeg digitaalsele tootele (Office 365 litsents) on mitu-nädalat.
Elagu "normaalne" ettevõte!
Mitte mingil moel ei soovita! Maksan parem euro-paar rohkem, kui tõmblen sellise ettevõttega.
Tegin tellimuse ja tühistasin selle 2 tundi hiljem, kuna tarneaeg oli liiga pikk.
Nende infotelefon ei tööta. Vastasid mulle et saadavad ikkagi toote välja.
Tegu 56€ väärtuses tootega, niiet kaotus pole väga suur, aga miks seda tellida välisloast ja saata kui klient seda ei soovi?
See on viimane toode mis teilt tellin :) Fuck you!
Küsisin, enne tellimistet kas seda toodet on saada ja millal võiks kauba kätte saada . Kirjutasin mitmesse poodi, et valida kust osta. Mõnes kohas vastati et ei saa. Siit aga vastati, et nagu kodulehel kirjas 4-10 päeva.
Tellisin - tähtajaks pandi 10 päeva.
Viis päeva peale tellimist küsisin, et kas kaup on tulemas. Ei saanud vastust.
Päev enne tähtaega küsisin, kas kaup on tulemas. Sain vastuse et ei tule ja kannavad raha tagasi.
Raha kanti tagasi 10 päeval , küsimise peale. Ei tahtnud ennem mujalt tellida kui siin sotid selged.
Raha kanti tagasi õigesti, aga kreeditarvel oli vale summa.
Raisati ära 10 tööpäeva.
12. detsembril tegin kaks tellimust. Veider maksesüsteem, kinnitamine toimub pool-kogemata. Ja makse kontrollimine toimub neil manuaalselt alles järgmisel päeval.
Kõigel kolmel asjal oli tarneajaks märgitud 2-4 tööpäeva.
18. detsembril saabus esimene asi lattu. Ja üks kahest teise tellimuse asjadest.
27. või 28. detsembril helistasin ise ja küsisin, et kas teine asi on tulemas või mis seis on. Vastati, et seda laos ei ole ja võite midagi asemele valida. Ütlesin, et võin oodata ja lubati kaupa uue aasta alguses.
8. jaanuaril kirjutasin ja küsisin, et mis olukord on. 9. jaanuaril tuli lattu saabumise teade.
Ühesõnaga, kui on aega oodata ja hind on hea ning viitsite ise "kätt pulsil" hoida, võib sealt tellida küll.
Tellisin kaks toodet. Mõlemal tootel oli tarne ajaks märgitud 1-3 tp. Arve maksin 17.07. Üks toode oli veel eeltellimusel, mida pidi saama tellida alates 18.07. Mõlemad tooted jõudsid kohale 19.07. Väga positiivne kogemus. Samal ajal tellisin veel kahest firmast kaupa. Siit jõudis kõige kiiremini.
Paar-kolm päeva \"kasutatud\" kauba eest pakkuda 70% raha tagasi pole mingi \"kompromiss\".
Selle online.le.ee artikli asemel oleks pigem mõttekas seadust lugeda, VÕS on konkreetselt kirjas:
§ 49 2. Ettevõtja kohustused tarbijapoolsel lepingust taganemisel
(1) Ettevõtja tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas tarbija kantud asja kättetoimetamise kulud.
§ 49 3. Tarbija kohustused lepingust taganemisel
(3) Tagastamisele kuuluva asja halvenemise korral vastutab tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on asja kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda asja olemuses, omadustes ja toimimises, peaks tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha poes. Tarbija ei vastuta asja väärtuse vähenemise eest juhul, kui ettevõtja ei ole vastavalt käesoleva seaduse § 48 lõike 1 punktidele 12 ja 13 juhtinud tarbija tähelepanu taganemisõiguse olemasolule.
E-mailidialoog \"kas olete asja kasutanud\", \"jah, paar-kolm päeva\", \"siis pakume 70% raha tagasi\" pole adekvaatne asja seisukorra hindamine ja mingist kompromissist rääkimine on BS. See, et antud õhuniisutajat ei lubataks tavalises poes sisse lülitada (ja sellest tulenevalt rakenduks VÕS § 49 3-3) on teie arvamus, mitte fakt. Selleks, et asja omadustes veenduda, on vaja õhuniisutaja just nimelt sisse lülitada, kuna selliseid asju ostetakse nende tehniliste omaduste pärast, mitte sellepärast, kuidas nad välja näevad. Tehnilistes omadustes aga ilma sisselülitamata veenduda ei saa. See, millise hinnaga te tarbija poolt tagasi saadetud kaupa saate edasi müüja, pole tarbija asi, vaid pigem teie äriplaani küsimus. Kui te pole seda oma äriplaanis ja toodete juurdehindluses arvestanud, siis on põhjust peeglisse vaatamiseks.
To Boot: õhuniisuti oli kasutatud, me ei saa seda uuena müüa. Seaduse järgi ei saa tagastada kasutatud kaupa. Sellepärast pakkusime kompromissi.
Palun tutvuge Tarbijakaitse Ameti seisukohaga:
http://online.le.ee/2014/06/13/tarbijakaitseamet-alates-13-juunist-peab-tarbija-saama-ettevotjalt-senisest-enam-teavet/
pipars: Jah, tõesti, me ei tea kuhu see pakk jäi. Me näeme antud jälgimiskoodiga sama palju kui Teie. Hetkel on pakk Eestisse jõudnud, vaadake Omniva lehte.
PS Mina, Eugene Savitsky, ei tegele mailide vastamisega ja samuti isiklikku maili ei saanud.
Väga ebameeldiv kogemus selle firma.Tellisin kauba 02.12.2016, tarneaeg juba muudetud 5 korda. Täna 16.01.2017 ja muutusteta taas, nad ei teagi taas kus kaup viibib. Antud Omniva Trackingu koodi järgi, kauba ma ei leidnud, polnud üldse registreeritud selline kood. Edasine käik on Kaebuse esitamine poele, siis Tarbijakaitse. PAREM SIIT MITTE TELLIDA!
Kunagi 3 aastat tagasi siit tellitud kaubaga oli ka probleem. Firma suhtumine klientidesse halb, Eugene Savitsky meililt vastus jäigi tulemata. Poe telefonil vastaja-müüja jättis ka halva mulje, kes muudkui väitis, et tema ei sa midagi teha.
Tellisin korpuse 27 novembril ja kätte sain alles 11 jaanuaril.Peale küsimuste esitamist alles antakse infot kas saad üldse kauba kätte.Ei soovita antud poodi.
Pole rahul sellega, et 14-päevast ostust taganemise õigust kasutada soovides pakuti \"anname 70% rahast tagasi\". No thanks, edaspidi tuleb mujalt osta.
Tellisin Noctua jahutuse mida ei olnud kohe laos saadaval. Kaup jõudis ilusti 10ne päeva sees kohale. Minul positiivne kogemus ja kindlasti tellin veel asju.
30. märts sai üks tool (Akracing Premium Gaming Chair Black Brown v2) tellitud ox.ee* st ja 5 tööpäevaga sain selle kätte. Minul igatahes oli positiivne kogemus.
Nagu paljudel teistel: \"Teatame, et kahjuks pole võimalik tarnida toodet ID: 861040 Toode: Philips Stand blenders HR2162/90 kuna selgus, et see on otsas.\". Nädal aega lastakse praadida ja siis tühistatakse tellimus. Ja veel valetatakse ka! Toode on siiani lehel saadaval.
Tellisin külmiku. Kui kodulehel märgitud tarneaeg möödus, helistasin, et uurida kaugel külmik on. Ei osatud kohe vastata ja hiljem saadeti vastuseks meil, koos teatega, et tellimus on tühistatud. Raha kanti tagasi ja öeldi, et kodulehel olnud hind oli uuendamata ja sellise hinnaga ei saa enam toodet tarnida.
Arusaadav, et hinnad muutuvad ja vahel võib jääda kodulehel mõni asi uuendamata, aga halb on see kui selline tellimus terve töönädala jooksul jääb tähelepanuta ja alles kliendi küsimise peale saadetakse vastus, et tellimus on tühistatud.
Ennast 100% kindlaks ostukohaks nimetav firma saatis mu väga tuimalt pikalt ja soovis veel ka ilusat päeva kui mul oli mure saadud kaubaga mis jäi muide ka pikalt hiljaks vastupidiselt nende kodulehel olevale informatsioonile.
Tarbijakaitsega proovin lahendust leida kuna nad lihtsalt ei vastanud kirjadele.
Mitmeid kordi tellinud igasugu tarvikuid just soodsate hindade tõttu ning kaup saabub ka kohale nii nagu lubatud... Isiklikult endale isegi varem saabunud, nii et viimasele päevale pole jäänud.
Soovitan! (Y)
Te panite linnuke \"Olen tutvunud ostureeglina\" ja seal on ka kirjas:
- e-poel 01.ee on oma väike ladu, kuid enamus kauba tuleb partnerladudest;
- e-poe 01.ee hinnad ja kaupade kättesaadavus on ajalises nihkes partnerladude reaalse seisuga;
http://www.01.ee/ostutingimused_garantii
Aga palume vabandust tekkitud ebamugavuse pärast.
Antud ettevõtet ei saa kuidagi soovitada.
Nimelt oli toode kodulehel müügis ning tarneajaks seal märgitud 1-3 päeva, möödus rohkem kui nädal ja hakkasin uurima kuhu kaup jääb, mulle vastati, et saabub ~5 päeva pärast, seda ei juhtunud. Helistasin uusti ja saatsin kirju, lõpuks vastati, et kaupa polegi. Õnneks sai raha tagasi, kuid pikalt pidi ootama ning kui ise poleks helistanud ja meile pidevalt saatnud, ei oleks ka tõenäoliselt neilt mingisugust vastukaja tulnud.
Tundub, et neil on väga ebaprofessionaalne ettevõtmine - kodulehel märgivad, et toode olemas, võtavad ettemaksu ning tegelikult alles siis tellivad toote.
Sassukassu, tellimuste e-kirjade tekstides oli tõepoolest viga: makse saajana oli näidatud veebileht, mitte firma. PDF-arves, mis kirjaga kaasa tuleb, on kõik õigesti.
Täname Teid, et selle vea leidsite. Tänu teile on see nüüd parandatud.
Läpakas tuli ilusti kohale järgmisel päeval nagu lubatud. Soovitan!
Kessu
August 10, 2011
• 3:58 PM
Toimus täpselt sama asi, mis SaS 28.06.2011 14:07. Kuna teadsin, et maaletooja laos antud toodet ei ole, ox.ee lehel näitas aga 8-t toodet, helistasin igaks juhuks enne tellimist ja tasumist üle ja küsisin, kas neil ikka on vastav toode olemas. Kinnitati, et on küll kindlasti olemas. Lubatud tähtaegadest seal kinni ei peeta, antakse kontrollimatut ja eksitavat infot. Ei soovita sealt osta ja ei osta edaspidi ka ise!
John
July 22, 2011
• 4:00 PM
Hinnad on kirved! metsikult! Hea et veel on meil inimesi, kes astavad sama kauba kallimalt ja saavad parema kvaliteediga
Raits
July 14, 2011
• 10:38 PM
Olen väga rahul selle firmaga. Enamus arvuti asju olen sealt tellinud. Toodete kirjeldus ja tarne tähtaeg vajaksid natuke korrigeerimist. Esialgu tundub kallis olema aga siiski tuleb arvestada, et transport on hinna sees. Teistes poodides tuleb alati järgi vaadata transpordi hind ja siis selgubki, et tegelikult ei olegi oluliselt odavam. Ühtegi praaki ega saamata asja pole veel olnud. Soovitan soojalt.
SaS
June 28, 2011
• 11:07 AM
Sai tellitud neilt. Kaup oli laos tellimis hetkel (ja mitte ainult 1tk) ja ka mitu päeva pärast seda. Kui makstud sai tekkis arve staatuse juurde, et kaup on \"tarne ootel\". Sai mitu päeva ootatud ja kui enam krediitkaardi ostu lihtsalt tühistada ei saanud (ehk raha üle kantud) saadeti meil, et kaupa pole. Väga ebausaldusväärne kui nii \"raha laenatakse\" ja lollitatakse et kaup on tarne ootel kui seda ei olegi tegelikult.
Mait Oliver Hellat
May 28, 2011
• 10:39 PM
Jamh, ehga sellega ole nii, et osad saavad kauba kätte varem, ja osad hiljem. muidu aga hea e-pood, kus palju tooteid jms.
Tellisin augustis 2010 emaplaadi. Läks veidi üle kuu aja, kuigi kodullehel on kirjas et tarneaeg 2-3 tp. Veebruari(2011) alguses läksin sama platega garantiise, öeldi, et umbes kuuaega läheb, saadavad saksamaale. Ootasin 6 nädalat tegin esimese kõne, öeldi, et tuleb vahetus emaplaat (uuem versioon). Ootasin 2 nädalat veel, helistasin, öeldi et ootavad, näitasin välja kärsitust. ootasin veel nädala, öeldi et ei ole, ütlesin et tahan raha tagasi, öeldi et tegelevad, nädala aja jooksul on raha olemas. vahepeal jõudsin teisest poest tellida sama emaplaadi, mis tuli kätte kolme päevaga. Nädala pärast helistasin, öeldi et ei saa raha kanda, kuna plate on JUBA teel. Nädala pärast tuli siis kiri et emaplaat on olemas. Läksin kohale anti vastu sama sama mudel mida viisin, uuemast mudelist polnud haisugi, kui küsisin et kus siis uuem mudel on, mis pidi tulema, siis kontroolis miskit arvutist ja öeldi, et kõik on korras ja see on õige asi. Kuna mul oli närv väga mustaks selle kolme kuu jooksul läinud siis võtsin asja ja kadusin. Enam nendega tegeleda ei taha ja ei soovita ka vaenlasele. eesti keele oskuse kohapealt ütleks, et aksent on tuntav, muidu saab enamvähem ilusti hakkama. Kui grantii telefoni võtab vastu naine siis peab ootama kunas mees vastata saab.
Gunjok
April 9, 2011
• 10:17 PM
Tellisin videokaardi 31. märtsil (Tarneaeg oli 7 tööpäeva ja tähtaeg oli 12. aprill)
ning sain SmartPostiga kaardi kätte 9. aprillil, pakitud jne...Olen väga rahul sest kaart oli odavam kui teistes interneti poodides (Hind oli langenud 38€ ühe päevaga)...Huvitav asi oli see, et just enne kaardile järele minemist vaatasin et partneri laos oli neid kaarte veel 114...Aga õhtul vaatasin et laos neid rohkem pole)))
Soovitan OX\'i! =)
pupu
January 5, 2011
• 7:20 PM
Euro hinnad on eriti tuimalt täsarvudeks ümardatud. Kindel ei saa olla, aga vaevalt, et kliendi kasuks. Enam sealt ei telli.
utkzas
September 15, 2010
• 1:41 PM
+
Kaup korralik, nagu lubatud, pakendatud, garantiiga.
SmartPost.
-
Kolm viiest esemest saabusid lubatud tähtajast hiljem.
Hinnad on eesti poodide hulgas kõige kõrgemad.
Teenus ise OK, aga Klienditeenindus jätab kõvasti soovida! Ei mõista nemad et ei ole võmalik 0 kroonist pangaülekannet teha!
Muidu on ok...tarneaeg on alati maksimaalne...st et kui on märgitud et 2-5 päeva vms...siis võid juba sydamerahuga 5 päeva oodata, suht kunagi ei saa saa neilt kaupa märgitud miinimum päevadega kätte!
murka
December 1, 2009
• 4:30 PM
Sai tellitud kõvaketas. Läks aega, aga ikka kohale ei jõudnud, küll öeldi, et jõuab järgmine päev, aga tegelikult mitte. Vähemalt saadavad raha kiiresti tagasi.
Olen tellinud ox.ee-st mitmeid asju ning alati on kõik kiiresti ja probleemideta kohale jõudnud. Eriti meeldiv on ka tasuta kohaletoimetamine ning boonussüsteem.
Oli probleem RAM mäluga. Vahetasid ja saatsid automaati asendus. Ainus probleem et nad üldse ei kommunikeeri ja sa ei saa aru mis on garantiijuhtumi staatus enne kui saad teavitust kohaletoimetamisest.
Näitavad, et kaup on laos olemas (6tk, mina soovisin osta vaid ühe). Peale tellimuse teostamist ja tasumist ütlevad järgmisel päeval, et neill toodet siiski pole ja kas ma tahan äkki midagi muud selle asemele või raha tagasi. Võtsin raha tagasi. Ent oma nädal hiljem nad endiselt näitavad, et toode on neil laos piisavalt. Kliendi jooksutamine ja aja raiskamine.
Kõik oli kiire ja sujuv. Jäin igati rahule.
Sai tellitud projektori ekraan 03.03 ning pakk oli kulleriga ukse taga 09.03, mis oli ka tellimusel märgitud hilisem täitmiskuupäev.
Mitu korda sama reha otsa asutund juba, soovitan meelde jätta selle poe nimi. Toote tellimisel näitab tarneaeg 1-2 päeva, kuid tegelikkuses venitatakse nädalaid ja siis teatatakse, et kaupa ei olegi tegelikult ja valige midagi muud.
Mul on ka halb kogemus nendega. Pressivad välja, et tagasi maksta vaid osa raha kauba tagastamisel, siis aga panevad sama asja endise hinnaga uuesti müüki. Kaval väljapressijate plaan
14 päevane tagastusõigus neil ei kehti. Leiutavad vabandusi seaduse mittetäitmiseks. Samas aga müüvad suvliste tootjate tehnikat, mis on madala kvaliteediga. Väga riskantne on sealt osta, kaup on ebakvaliteetne ja seadusi ei täideta. Googlist paistab, et see ongi nende tavaline äri viis. Soovitan sellest müüjast kindlasti eemale hoida.
Veidi kahtlane, et OX pakub kahte e-poodi (01.ee ja ox.ee), aga see selleks. Sai tellitud toiteplokk mida mujal poodides polnud ning kõik läks sujuvalt, kohale jõudis ta pakiautomaati juba järgmisel päeval.
Telefon on välja lülitatud, sest tellimuste hulk on suurenenud, tarneaeg digitaalsele tootele (Office 365 litsents) on mitu-nädalat. Elagu "normaalne" ettevõte! Mitte mingil moel ei soovita! Maksan parem euro-paar rohkem, kui tõmblen sellise ettevõttega.
Tegin tellimuse ja tühistasin selle 2 tundi hiljem, kuna tarneaeg oli liiga pikk. Nende infotelefon ei tööta. Vastasid mulle et saadavad ikkagi toote välja. Tegu 56€ väärtuses tootega, niiet kaotus pole väga suur, aga miks seda tellida välisloast ja saata kui klient seda ei soovi? See on viimane toode mis teilt tellin :) Fuck you!
Küsisin, enne tellimistet kas seda toodet on saada ja millal võiks kauba kätte saada . Kirjutasin mitmesse poodi, et valida kust osta. Mõnes kohas vastati et ei saa. Siit aga vastati, et nagu kodulehel kirjas 4-10 päeva. Tellisin - tähtajaks pandi 10 päeva. Viis päeva peale tellimist küsisin, et kas kaup on tulemas. Ei saanud vastust. Päev enne tähtaega küsisin, kas kaup on tulemas. Sain vastuse et ei tule ja kannavad raha tagasi. Raha kanti tagasi 10 päeval , küsimise peale. Ei tahtnud ennem mujalt tellida kui siin sotid selged. Raha kanti tagasi õigesti, aga kreeditarvel oli vale summa. Raisati ära 10 tööpäeva.
Tellisin kauba, jõudis kiiremini kui oli eeldatav kohaletoimetamise aeg. E-kirjale vastati tunni jooksul. Väga rahul!
12. detsembril tegin kaks tellimust. Veider maksesüsteem, kinnitamine toimub pool-kogemata. Ja makse kontrollimine toimub neil manuaalselt alles järgmisel päeval. Kõigel kolmel asjal oli tarneajaks märgitud 2-4 tööpäeva. 18. detsembril saabus esimene asi lattu. Ja üks kahest teise tellimuse asjadest. 27. või 28. detsembril helistasin ise ja küsisin, et kas teine asi on tulemas või mis seis on. Vastati, et seda laos ei ole ja võite midagi asemele valida. Ütlesin, et võin oodata ja lubati kaupa uue aasta alguses. 8. jaanuaril kirjutasin ja küsisin, et mis olukord on. 9. jaanuaril tuli lattu saabumise teade. Ühesõnaga, kui on aega oodata ja hind on hea ning viitsite ise "kätt pulsil" hoida, võib sealt tellida küll.
Kohutav e-pood. Tarneajad on ilmselt nalja pärast sinna lehele märgitud.
Tellisin kaks toodet. Mõlemal tootel oli tarne ajaks märgitud 1-3 tp. Arve maksin 17.07. Üks toode oli veel eeltellimusel, mida pidi saama tellida alates 18.07. Mõlemad tooted jõudsid kohale 19.07. Väga positiivne kogemus. Samal ajal tellisin veel kahest firmast kaupa. Siit jõudis kõige kiiremini.
Paar-kolm päeva \"kasutatud\" kauba eest pakkuda 70% raha tagasi pole mingi \"kompromiss\". Selle online.le.ee artikli asemel oleks pigem mõttekas seadust lugeda, VÕS on konkreetselt kirjas: § 49 2. Ettevõtja kohustused tarbijapoolsel lepingust taganemisel (1) Ettevõtja tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas tarbija kantud asja kättetoimetamise kulud. § 49 3. Tarbija kohustused lepingust taganemisel (3) Tagastamisele kuuluva asja halvenemise korral vastutab tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on asja kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda asja olemuses, omadustes ja toimimises, peaks tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha poes. Tarbija ei vastuta asja väärtuse vähenemise eest juhul, kui ettevõtja ei ole vastavalt käesoleva seaduse § 48 lõike 1 punktidele 12 ja 13 juhtinud tarbija tähelepanu taganemisõiguse olemasolule. E-mailidialoog \"kas olete asja kasutanud\", \"jah, paar-kolm päeva\", \"siis pakume 70% raha tagasi\" pole adekvaatne asja seisukorra hindamine ja mingist kompromissist rääkimine on BS. See, et antud õhuniisutajat ei lubataks tavalises poes sisse lülitada (ja sellest tulenevalt rakenduks VÕS § 49 3-3) on teie arvamus, mitte fakt. Selleks, et asja omadustes veenduda, on vaja õhuniisutaja just nimelt sisse lülitada, kuna selliseid asju ostetakse nende tehniliste omaduste pärast, mitte sellepärast, kuidas nad välja näevad. Tehnilistes omadustes aga ilma sisselülitamata veenduda ei saa. See, millise hinnaga te tarbija poolt tagasi saadetud kaupa saate edasi müüja, pole tarbija asi, vaid pigem teie äriplaani küsimus. Kui te pole seda oma äriplaanis ja toodete juurdehindluses arvestanud, siis on põhjust peeglisse vaatamiseks.
To Boot: õhuniisuti oli kasutatud, me ei saa seda uuena müüa. Seaduse järgi ei saa tagastada kasutatud kaupa. Sellepärast pakkusime kompromissi. Palun tutvuge Tarbijakaitse Ameti seisukohaga: http://online.le.ee/2014/06/13/tarbijakaitseamet-alates-13-juunist-peab-tarbija-saama-ettevotjalt-senisest-enam-teavet/
Jäin rahule.Ostsin välklambi hajuti.
pipars: Jah, tõesti, me ei tea kuhu see pakk jäi. Me näeme antud jälgimiskoodiga sama palju kui Teie. Hetkel on pakk Eestisse jõudnud, vaadake Omniva lehte. PS Mina, Eugene Savitsky, ei tegele mailide vastamisega ja samuti isiklikku maili ei saanud.
Väga ebameeldiv kogemus selle firma.Tellisin kauba 02.12.2016, tarneaeg juba muudetud 5 korda. Täna 16.01.2017 ja muutusteta taas, nad ei teagi taas kus kaup viibib. Antud Omniva Trackingu koodi järgi, kauba ma ei leidnud, polnud üldse registreeritud selline kood. Edasine käik on Kaebuse esitamine poele, siis Tarbijakaitse. PAREM SIIT MITTE TELLIDA! Kunagi 3 aastat tagasi siit tellitud kaubaga oli ka probleem. Firma suhtumine klientidesse halb, Eugene Savitsky meililt vastus jäigi tulemata. Poe telefonil vastaja-müüja jättis ka halva mulje, kes muudkui väitis, et tema ei sa midagi teha.
Tellisin korpuse 27 novembril ja kätte sain alles 11 jaanuaril.Peale küsimuste esitamist alles antakse infot kas saad üldse kauba kätte.Ei soovita antud poodi.
Pole rahul sellega, et 14-päevast ostust taganemise õigust kasutada soovides pakuti \"anname 70% rahast tagasi\". No thanks, edaspidi tuleb mujalt osta.
Positiivne kogemus, seega maksimum punktid minu poolt.
Tellisin Noctua jahutuse mida ei olnud kohe laos saadaval. Kaup jõudis ilusti 10ne päeva sees kohale. Minul positiivne kogemus ja kindlasti tellin veel asju.
30. märts sai üks tool (Akracing Premium Gaming Chair Black Brown v2) tellitud ox.ee* st ja 5 tööpäevaga sain selle kätte. Minul igatahes oli positiivne kogemus.
Nagu paljudel teistel: \"Teatame, et kahjuks pole võimalik tarnida toodet ID: 861040 Toode: Philips Stand blenders HR2162/90 kuna selgus, et see on otsas.\". Nädal aega lastakse praadida ja siis tühistatakse tellimus. Ja veel valetatakse ka! Toode on siiani lehel saadaval.
Tellisin külmiku. Kui kodulehel märgitud tarneaeg möödus, helistasin, et uurida kaugel külmik on. Ei osatud kohe vastata ja hiljem saadeti vastuseks meil, koos teatega, et tellimus on tühistatud. Raha kanti tagasi ja öeldi, et kodulehel olnud hind oli uuendamata ja sellise hinnaga ei saa enam toodet tarnida. Arusaadav, et hinnad muutuvad ja vahel võib jääda kodulehel mõni asi uuendamata, aga halb on see kui selline tellimus terve töönädala jooksul jääb tähelepanuta ja alles kliendi küsimise peale saadetakse vastus, et tellimus on tühistatud.
Rahul. Ostsin pühade ajal teleka ja kätte sain küll päev hiljem lubatust aga usus et asi selles, et ostmine langes pühadele.
Tellinud sealt mitmeid asju. Siiani kogemus väga hea ja tihtipeale ka hinnad soodsamad võrreldes teiste poodidega.
Väga kiire tegutsemine, ilmselt oli kaup kohapeal olemas. Lisaks kasutasin kättesaamisel DPD Pakipoe teenust, mugav, lihtne ja mis peamine, tasuta.
Ennast 100% kindlaks ostukohaks nimetav firma saatis mu väga tuimalt pikalt ja soovis veel ka ilusat päeva kui mul oli mure saadud kaubaga mis jäi muide ka pikalt hiljaks vastupidiselt nende kodulehel olevale informatsioonile. Tarbijakaitsega proovin lahendust leida kuna nad lihtsalt ei vastanud kirjadele.
Mitmeid kordi tellinud igasugu tarvikuid just soodsate hindade tõttu ning kaup saabub ka kohale nii nagu lubatud... Isiklikult endale isegi varem saabunud, nii et viimasele päevale pole jäänud. Soovitan! (Y)
Tellisin mälukaardi. Kaup jõudis kohale täpselt 7 päeva peale arve tasumist, nagu lubatud.
Te panite linnuke \"Olen tutvunud ostureeglina\" ja seal on ka kirjas: - e-poel 01.ee on oma väike ladu, kuid enamus kauba tuleb partnerladudest; - e-poe 01.ee hinnad ja kaupade kättesaadavus on ajalises nihkes partnerladude reaalse seisuga; http://www.01.ee/ostutingimused_garantii Aga palume vabandust tekkitud ebamugavuse pärast.
Antud ettevõtet ei saa kuidagi soovitada. Nimelt oli toode kodulehel müügis ning tarneajaks seal märgitud 1-3 päeva, möödus rohkem kui nädal ja hakkasin uurima kuhu kaup jääb, mulle vastati, et saabub ~5 päeva pärast, seda ei juhtunud. Helistasin uusti ja saatsin kirju, lõpuks vastati, et kaupa polegi. Õnneks sai raha tagasi, kuid pikalt pidi ootama ning kui ise poleks helistanud ja meile pidevalt saatnud, ei oleks ka tõenäoliselt neilt mingisugust vastukaja tulnud. Tundub, et neil on väga ebaprofessionaalne ettevõtmine - kodulehel märgivad, et toode olemas, võtavad ettemaksu ning tegelikult alles siis tellivad toote.
Sassukassu, tellimuste e-kirjade tekstides oli tõepoolest viga: makse saajana oli näidatud veebileht, mitte firma. PDF-arves, mis kirjaga kaasa tuleb, on kõik õigesti. Täname Teid, et selle vea leidsite. Tänu teile on see nüüd parandatud.
Läpakas tuli ilusti kohale järgmisel päeval nagu lubatud. Soovitan!
Toimus täpselt sama asi, mis SaS 28.06.2011 14:07. Kuna teadsin, et maaletooja laos antud toodet ei ole, ox.ee lehel näitas aga 8-t toodet, helistasin igaks juhuks enne tellimist ja tasumist üle ja küsisin, kas neil ikka on vastav toode olemas. Kinnitati, et on küll kindlasti olemas. Lubatud tähtaegadest seal kinni ei peeta, antakse kontrollimatut ja eksitavat infot. Ei soovita sealt osta ja ei osta edaspidi ka ise!
Hinnad on kirved! metsikult! Hea et veel on meil inimesi, kes astavad sama kauba kallimalt ja saavad parema kvaliteediga
Olen väga rahul selle firmaga. Enamus arvuti asju olen sealt tellinud. Toodete kirjeldus ja tarne tähtaeg vajaksid natuke korrigeerimist. Esialgu tundub kallis olema aga siiski tuleb arvestada, et transport on hinna sees. Teistes poodides tuleb alati järgi vaadata transpordi hind ja siis selgubki, et tegelikult ei olegi oluliselt odavam. Ühtegi praaki ega saamata asja pole veel olnud. Soovitan soojalt.
Sai tellitud neilt. Kaup oli laos tellimis hetkel (ja mitte ainult 1tk) ja ka mitu päeva pärast seda. Kui makstud sai tekkis arve staatuse juurde, et kaup on \"tarne ootel\". Sai mitu päeva ootatud ja kui enam krediitkaardi ostu lihtsalt tühistada ei saanud (ehk raha üle kantud) saadeti meil, et kaupa pole. Väga ebausaldusväärne kui nii \"raha laenatakse\" ja lollitatakse et kaup on tarne ootel kui seda ei olegi tegelikult.
Jamh, ehga sellega ole nii, et osad saavad kauba kätte varem, ja osad hiljem. muidu aga hea e-pood, kus palju tooteid jms.
Tellisin augustis 2010 emaplaadi. Läks veidi üle kuu aja, kuigi kodullehel on kirjas et tarneaeg 2-3 tp. Veebruari(2011) alguses läksin sama platega garantiise, öeldi, et umbes kuuaega läheb, saadavad saksamaale. Ootasin 6 nädalat tegin esimese kõne, öeldi, et tuleb vahetus emaplaat (uuem versioon). Ootasin 2 nädalat veel, helistasin, öeldi et ootavad, näitasin välja kärsitust. ootasin veel nädala, öeldi et ei ole, ütlesin et tahan raha tagasi, öeldi et tegelevad, nädala aja jooksul on raha olemas. vahepeal jõudsin teisest poest tellida sama emaplaadi, mis tuli kätte kolme päevaga. Nädala pärast helistasin, öeldi et ei saa raha kanda, kuna plate on JUBA teel. Nädala pärast tuli siis kiri et emaplaat on olemas. Läksin kohale anti vastu sama sama mudel mida viisin, uuemast mudelist polnud haisugi, kui küsisin et kus siis uuem mudel on, mis pidi tulema, siis kontroolis miskit arvutist ja öeldi, et kõik on korras ja see on õige asi. Kuna mul oli närv väga mustaks selle kolme kuu jooksul läinud siis võtsin asja ja kadusin. Enam nendega tegeleda ei taha ja ei soovita ka vaenlasele. eesti keele oskuse kohapealt ütleks, et aksent on tuntav, muidu saab enamvähem ilusti hakkama. Kui grantii telefoni võtab vastu naine siis peab ootama kunas mees vastata saab.
Tellisin videokaardi 31. märtsil (Tarneaeg oli 7 tööpäeva ja tähtaeg oli 12. aprill) ning sain SmartPostiga kaardi kätte 9. aprillil, pakitud jne...Olen väga rahul sest kaart oli odavam kui teistes interneti poodides (Hind oli langenud 38€ ühe päevaga)...Huvitav asi oli see, et just enne kaardile järele minemist vaatasin et partneri laos oli neid kaarte veel 114...Aga õhtul vaatasin et laos neid rohkem pole))) Soovitan OX\'i! =)
Euro hinnad on eriti tuimalt täsarvudeks ümardatud. Kindel ei saa olla, aga vaevalt, et kliendi kasuks. Enam sealt ei telli.
+ Kaup korralik, nagu lubatud, pakendatud, garantiiga. SmartPost. - Kolm viiest esemest saabusid lubatud tähtajast hiljem. Hinnad on eesti poodide hulgas kõige kõrgemad.
Teenus ise OK, aga Klienditeenindus jätab kõvasti soovida! Ei mõista nemad et ei ole võmalik 0 kroonist pangaülekannet teha! Muidu on ok...tarneaeg on alati maksimaalne...st et kui on märgitud et 2-5 päeva vms...siis võid juba sydamerahuga 5 päeva oodata, suht kunagi ei saa saa neilt kaupa märgitud miinimum päevadega kätte!
Sai tellitud kõvaketas. Läks aega, aga ikka kohale ei jõudnud, küll öeldi, et jõuab järgmine päev, aga tegelikult mitte. Vähemalt saadavad raha kiiresti tagasi.
Olen tellinud ox.ee-st mitmeid asju ning alati on kõik kiiresti ja probleemideta kohale jõudnud. Eriti meeldiv on ka tasuta kohaletoimetamine ning boonussüsteem.
Lõpuks sain kauba kätte - üle kuu hiljem,kui tellisin.Mina igaljuhul ox.ist enam ei telli.Ei taha ootamisega halle karvu juurde saada.