Tarneajad ei pea üldse paika. Ise pead meeletult kaupa tagaajama, et kus on ja millal saabub. Kirjale vastatakse heal juhul nädal aega hiljem ja sealtki ei saa vastust küsimustele, et kus kaup või millal saabub. Kodulehel muidu kirjas, et kirjale vastatakse kahe tööpäeva jooksul. Ning lõppkokkuvõtteks jääd kaubast üldse ilma (tagasimakse), kuigi oled kuid oodanud ja e-poes kirjas, et sama kaup laos olemas (telli enne 21 ja homme käes). Suurem tõenäosus on antud e-poest saada peavalu kui tellitud kaupa.
Täiesti mõttetu pood. Tellimuse tegin 6.12 ja seejärel mingit tellimust kinnitavat kirja ei tulnud. Helistades klienditeenindusse siiski öeldi, et tellimus on ilusti vastu võetud ja saabub ÜLIMALT tõenäoliselt enne 20.12, aga 20-daks on kindlasti pakk kohal. Ootasin 20-dani, helistasin klienditeenindusse, sest pakist ei olnud endiselt kippu ega kõppu. Nüüd vastati, et tooteid enam poe valikus ei ole ja nad ei saa neid saata. Lubasid raha tagastada. Kas tõesti on ühel poel nii suva oma klientidest, et ma pean ise helistama ja uurima kõike, et kui kaugel mu asjad on? Mitte mingit teavitust ei tulnud ega olnud tulemas ka, et see tellimus tühistatakse Hansaposti poolt. Loodavad, et klient ära unustab selle? Päris tõsiselt - kui teil on kindla peale mingit asja vaja kätte saada siis antud asutusest (ise nad julgevad seda jura e-poeks kutsuda) tasub pika-pika kaarega eemale hoida. Hoite närve kokku.
Kodulehel ja hinnavaatluses kuvatud kaupa (Apple Watch) tegelikult ei olnudki. Selgus alles järgmisel päeval peale tasumist ja tellimuse vormistamist. Raha tagastati kiirelt.
Hea hind küll meelitas, aga tegelt tuli lõpuks ikka lisaaega kulutada ja mujalt võtta.
Teelisin Hansapostist vinüülimängija, hind oli tesistest kohtadest palju odavam. Kaup saabus tarneajast 4 päeva hiljem. Kauba pakend oli väga räsitud ja pakendit avades selgus, et ka tootel esines mitmeid tõsiseid defekte. Eks prooviti enda rikutud saastast lahti saada. EI SOOVITA sellest kohast õrnemaid asju tellida.
Tellisin külmkapi, tarneajaks oli märgitud ca 2 nädalat. 10 päeva hiljem tuli mail, et toode on laost otsas ja juurde ka enam ei tule. 10 päeva võttis aega, et laost selline info kätte saada.
Ootasin tellitud kaupa 2 nädalat, eeldatava tarnekuupäevani. Kui helistasin, kuulsin, et seda toodet ei tarnita enam üldse. Lubati tellimust muuta, et saaksin asenduseks teise toote. Kui küsisin järgmine päev igaks juhuks üle, ütles teenindaja, et mu tellimusel on jätkuvalt see toode, mida enam ei tarnita - st tellimus oli ikkagi muutmata. Järgnes pikk asjaajamine, kokku suhtlesin 5 klienditeenindajaga, kellest igaüks rääkis erinevat juttu. Lõpuks andsin alla, tühistasin tellimuse ja tellisin soovitud toote teisest firmast.
Peale selle käis kogu suhtlus telefoni teel, midagi kirjalikult üle ei kinnitatud ja seega ei ole hiljem ka võimalik midagi tõestada. Viies teenindaja LUBAS minu küsimuse peale saata mulle kirjaliku kinnituse - aga loomulikult ta seda siiski ei teinud.
Firma suudab saata iga päev oma reklaami, aga vajalik infot ei liigu absoluutselt! Teenindajad on äärmiselt ükskõiksed, ei vabandata tekkinud segaduse pärast, ainult leitakse õigustusi (me ei jõua kõike jälgida, tellimusi on palju, kliente on palju, jne). Väga väga väga negatiivne kogemus! Iialgi ei osta sellest firmast enam midagi.
Tellisin külmiku, teleri ja pesumasina, valisin ka transpordi teenus mis maksis 32 eur. Helistasin, et küsida kas tehnika tuuakse tuppa, vastus oli et ei, suur tehnika tuppa nad ei too. Tellimuse vormis kusagil ei olnud nähtav, et transport ainult trepikojani. Sellega tuleb arvestada.
6ndal tellisin. Vaikus oli 15nda kuupäevani. Saatsin 13ndal kirja. Automaatvastuses soovitati kasutada tagasiside lehte. See leht näitas 404. Peale helistamist selgus, et laos pole ja läheb kauem. Ehk siis äärmiselt sitt teenindus ja kui kodulehel on kirjas, et laos on olemas, siis seda ei maksa uskuda. Tõsi, 15ndal, nõude peale, tagastage raha, siis tehti seda kiiresti.
Hiinast jõuab ka kaup kohale kiiremini kui sellest firmast. Ootan juukselõikusmasinat ja kodulehe chatis öledakse juba kolmandat nädalat, et järgmine nädal peaks saabuma. Hoidke sellest firmast kaarega eemale. Väga ebameeldiv ja ükskõikne suhtumine. Raha käes ja sinu tellimusest ei hoolita.
Tellisin lükandustega (mõlemal ukse peeglid nö seespool, et keskel tekiks ruut) riidekapi. Kirjas oli, et kohe saadaval (kaup laos) ja võimalik ka kiirväljastus. Kiirväljastust ei võtnud - valisin, et lähen ise järgi.
Järgmine päev oli kiri postkastis, et valmis väljastamiseks laos. Läksin ise järgi käruga ja kõik oli ok. Kapp on õigesti kokku pandud aga peeglite kõrgus ustel erineb ca. 5mm võrra. Otseselt ei häiri ja ilmselt tehase praak, aga siiski.
Tellisin multikeetja hansapostis, ooteaeg oli kuni 7 päeva.
Peale tellimust möödas 2 päeva (reedel) ja sain kirja, et sorry peaks ootama veel 7 päeva.
Kui möödus 9 päeva (reedel) mingit teadet ei tulnud ja juba ise helistasin ja küsisin kus kaup on, öeldi et tuleb veel oodata.
Mingi poole päeva pärast tuli kiri, et sorry kaup on otsas ja saate asenduseks tellida teise parema kaupa, kuid tegelikuses oli see kaup (mudel) halvem, seega tegin otsust raha tagasi saada. Peale seda tuli vastus, et raha saate tagasi mitte hiljemalt kui 2 nädala jooksul.... Nüüd pean ootama millal nad mulle raha tagasi saadavad
Tarneajad ei pea üldse paika. Ise pead meeletult kaupa tagaajama, et kus on ja millal saabub. Kirjale vastatakse heal juhul nädal aega hiljem ja sealtki ei saa vastust küsimustele, et kus kaup või millal saabub. Kodulehel muidu kirjas, et kirjale vastatakse kahe tööpäeva jooksul. Ning lõppkokkuvõtteks jääd kaubast üldse ilma (tagasimakse), kuigi oled kuid oodanud ja e-poes kirjas, et sama kaup laos olemas (telli enne 21 ja homme käes). Suurem tõenäosus on antud e-poest saada peavalu kui tellitud kaupa.
Täiesti mõttetu pood. Tellimuse tegin 6.12 ja seejärel mingit tellimust kinnitavat kirja ei tulnud. Helistades klienditeenindusse siiski öeldi, et tellimus on ilusti vastu võetud ja saabub ÜLIMALT tõenäoliselt enne 20.12, aga 20-daks on kindlasti pakk kohal. Ootasin 20-dani, helistasin klienditeenindusse, sest pakist ei olnud endiselt kippu ega kõppu. Nüüd vastati, et tooteid enam poe valikus ei ole ja nad ei saa neid saata. Lubasid raha tagastada. Kas tõesti on ühel poel nii suva oma klientidest, et ma pean ise helistama ja uurima kõike, et kui kaugel mu asjad on? Mitte mingit teavitust ei tulnud ega olnud tulemas ka, et see tellimus tühistatakse Hansaposti poolt. Loodavad, et klient ära unustab selle? Päris tõsiselt - kui teil on kindla peale mingit asja vaja kätte saada siis antud asutusest (ise nad julgevad seda jura e-poeks kutsuda) tasub pika-pika kaarega eemale hoida. Hoite närve kokku.
Kodulehel ja hinnavaatluses kuvatud kaupa (Apple Watch) tegelikult ei olnudki. Selgus alles järgmisel päeval peale tasumist ja tellimuse vormistamist. Raha tagastati kiirelt. Hea hind küll meelitas, aga tegelt tuli lõpuks ikka lisaaega kulutada ja mujalt võtta.
Teelisin Hansapostist vinüülimängija, hind oli tesistest kohtadest palju odavam. Kaup saabus tarneajast 4 päeva hiljem. Kauba pakend oli väga räsitud ja pakendit avades selgus, et ka tootel esines mitmeid tõsiseid defekte. Eks prooviti enda rikutud saastast lahti saada. EI SOOVITA sellest kohast õrnemaid asju tellida.
2-5tp asemel...6 võib rahul olla, arvestades, et mujal sama kaupa reaalselt kusagil polnud
Tellisin külmkapi, tarneajaks oli märgitud ca 2 nädalat. 10 päeva hiljem tuli mail, et toode on laost otsas ja juurde ka enam ei tule. 10 päeva võttis aega, et laost selline info kätte saada.
Ootasin tellitud kaupa 2 nädalat, eeldatava tarnekuupäevani. Kui helistasin, kuulsin, et seda toodet ei tarnita enam üldse. Lubati tellimust muuta, et saaksin asenduseks teise toote. Kui küsisin järgmine päev igaks juhuks üle, ütles teenindaja, et mu tellimusel on jätkuvalt see toode, mida enam ei tarnita - st tellimus oli ikkagi muutmata. Järgnes pikk asjaajamine, kokku suhtlesin 5 klienditeenindajaga, kellest igaüks rääkis erinevat juttu. Lõpuks andsin alla, tühistasin tellimuse ja tellisin soovitud toote teisest firmast. Peale selle käis kogu suhtlus telefoni teel, midagi kirjalikult üle ei kinnitatud ja seega ei ole hiljem ka võimalik midagi tõestada. Viies teenindaja LUBAS minu küsimuse peale saata mulle kirjaliku kinnituse - aga loomulikult ta seda siiski ei teinud. Firma suudab saata iga päev oma reklaami, aga vajalik infot ei liigu absoluutselt! Teenindajad on äärmiselt ükskõiksed, ei vabandata tekkinud segaduse pärast, ainult leitakse õigustusi (me ei jõua kõike jälgida, tellimusi on palju, kliente on palju, jne). Väga väga väga negatiivne kogemus! Iialgi ei osta sellest firmast enam midagi.
Tellisin külmiku, teleri ja pesumasina, valisin ka transpordi teenus mis maksis 32 eur. Helistasin, et küsida kas tehnika tuuakse tuppa, vastus oli et ei, suur tehnika tuppa nad ei too. Tellimuse vormis kusagil ei olnud nähtav, et transport ainult trepikojani. Sellega tuleb arvestada.
6ndal tellisin. Vaikus oli 15nda kuupäevani. Saatsin 13ndal kirja. Automaatvastuses soovitati kasutada tagasiside lehte. See leht näitas 404. Peale helistamist selgus, et laos pole ja läheb kauem. Ehk siis äärmiselt sitt teenindus ja kui kodulehel on kirjas, et laos on olemas, siis seda ei maksa uskuda. Tõsi, 15ndal, nõude peale, tagastage raha, siis tehti seda kiiresti.
Hiinast jõuab ka kaup kohale kiiremini kui sellest firmast. Ootan juukselõikusmasinat ja kodulehe chatis öledakse juba kolmandat nädalat, et järgmine nädal peaks saabuma. Hoidke sellest firmast kaarega eemale. Väga ebameeldiv ja ükskõikne suhtumine. Raha käes ja sinu tellimusest ei hoolita.
Tellisin lükandustega (mõlemal ukse peeglid nö seespool, et keskel tekiks ruut) riidekapi. Kirjas oli, et kohe saadaval (kaup laos) ja võimalik ka kiirväljastus. Kiirväljastust ei võtnud - valisin, et lähen ise järgi. Järgmine päev oli kiri postkastis, et valmis väljastamiseks laos. Läksin ise järgi käruga ja kõik oli ok. Kapp on õigesti kokku pandud aga peeglite kõrgus ustel erineb ca. 5mm võrra. Otseselt ei häiri ja ilmselt tehase praak, aga siiski.
Tellisin multikeetja hansapostis, ooteaeg oli kuni 7 päeva. Peale tellimust möödas 2 päeva (reedel) ja sain kirja, et sorry peaks ootama veel 7 päeva. Kui möödus 9 päeva (reedel) mingit teadet ei tulnud ja juba ise helistasin ja küsisin kus kaup on, öeldi et tuleb veel oodata. Mingi poole päeva pärast tuli kiri, et sorry kaup on otsas ja saate asenduseks tellida teise parema kaupa, kuid tegelikuses oli see kaup (mudel) halvem, seega tegin otsust raha tagasi saada. Peale seda tuli vastus, et raha saate tagasi mitte hiljemalt kui 2 nädala jooksul.... Nüüd pean ootama millal nad mulle raha tagasi saadavad