Arvutitark OÜ kommentaarid

enigma
March 8, 2024 • 7:07 PM

Ostsin e-poest arvuti monitori ja laadija.Kaup saabus õigeaegselt.Laadija saatsin tagasi kuna ei toetanud kiirlaadimist.Raha tagastati korrektselt.

October 13, 2023 • 7:58 AM

Viimati sai tellida sülearvuti. Võtsin 524 eurose variandi (ryzen 5 5500u, 8gb ram ja 70Wh aku). Saadeti 45wh akuga mudel, kompensatsiooni ei saanud. Oleksin saanud arvuti tagastada, aga siis oleks pidanud jälle mitu nädalat ootama, et saaksin uue sülearvuti asemele. Samade andmetega 56wh mudel on neil müügis 460 euroga, 45wh mudel peaks siis jääma kuskil 420 euro kanti max, seega maksin üle 100 euro rohkem odavama mudeli eest. Varasemalt on ka lauaarvuti ram kiti sisse ära eksinud üks sülearvuti pulk, millele saadeti õnneks kuller järele ja asendati ilusti ära, aga siiski võiks laotöötajad enne kauba saatmist veenduda, et klient saab õige kauba. Ei ole raske vaadata üle täpselt tellimuse andmeid.

January 9, 2023 • 7:17 AM

Lubatud tarneaegadest mitte kinnipidamine. Minu tellimuse ese sai müüdud vist mujale (tellimuse nr muutunud), esinduse töötajad ei pea tagasihelistamise lubadusest kinni.

Rackie
July 17, 2022 • 2:52 PM

Tellisin veebist Dell monitori. Tuli välja, et ei ole siiski see mis soovin ning läksin kohapeale tagastama. Kõik on koos nagu originaalpakendis ning põhjalikult vaadati kohapeal üle. Veidi aega hiljem lubati anda krediit, et uus toode osta, kuigi tagastusõiguse kohalt peaks olema mul õigus raha tagasi saada. Meili teel veidi edasi tagasi ja sain siiski oma raha tagasi ning soetasin uue monitori. Muude ostudega on hästi läinud ning töötajad on toredad (vähemalt Tartus :)).

Art475
August 14, 2021 • 7:39 AM

Sai soetatud emaplaat, tuli küll kiiresti aga kui sain kätte, tuli välja, et tegemist oli emaplaadiga mille kohta polnud informatsiooni mitte mingit. Karp oli üleni valge, nende veebisaidil polnud kirjas selle kohta mitte midagi, et tegemist oli hulgimüügi tootega. Emaplaat oli ca. 20 eurot kallim kui tavalised emaplaadid, mis oli ka hämmastama-panev. Installisin ja proovisin ikkagi, tuli välja, et BIOS nägi välja nagu aastast 1998, kuna tellisin nende e-poest siis oli tagastusõigus olemas ja viisin tagasi nende esindusse. Nende teenindus oli aga ebameeldiv, kuna igakord kui ütlesin neile, et tahan normaalset emaplaati, siis teenindaja naeris omaette selle peale. Hakati ka kohe vaidlema kliendiga. Lõpuks võeti ikkagi toode tagasi, raha senimaani saamata.

AlvinL
June 17, 2021 • 3:33 PM

Korralik pood ja kaup ning pädev teenindus.

May 24, 2021 • 11:44 AM

Siiani olen tellimustega rahul. Super kiire emailitsi suhelda ja vajadusel tellimust korrigeerida. Julgelt soovitan tellida!

marttisiitsman
April 26, 2021 • 5:45 AM

Viimasel ajal korduvalt tellinud, peamiselt asju mis kohe laos olemas. Igati positiivne kogemus olnud.

Koiot
March 5, 2021 • 4:18 PM

Pean kahjuks jätma negatiivse kommentaari kuna tellitud kaup tarneajaga 2 kuni 4 tööpäeva ei jõudnud kohale ka kolme nädalaga. Veebis näidatakse mulle et minu kaup jõuab poodi kohale üleelmisel nädalal. Mingit mõistlikku infot hoolimata korduvast helistamisest ja kirjutamisest saada ei õnnestunud. Lubati uurida ja teavitada aga seda ei tehtud. Viimaks kannatus katkes ja palusin tellimuse tühistada. Loodetavasti saan raha tagasi. Põhiline etteheide pole mitte selles et ei suudeta tarnida tellitud kaupa lubatud ajaga vaid katastroofiline kommunikatsiooni puudujääk. Lõpetuseks pean siiski märkima et varasemad kogemused on olnud positiivsed seega hindeks 2

RBYTree
January 28, 2021 • 7:06 PM

1. Tarneaegadest üleminek. Kuigi tellimus oli tehtud enne jõule ning aru on saada pikenenud tarneaegadest, soovitaksin siiski kasutada Amazoni, kust sain samal ajal tellitud kauba kiiremini ja odavamalt kätte. Ei näe mingit põhjust miks peaks Arvutitargale oma raha andma. 2. Halb e-pood. Enamus tooted on nimedega mis on võetud välismaistelt e-poodidest (Caseking) ning pole isegi viitsitud tõlkida eesti keelde. Toote kirjeldused ja pildid puuduvad, pead ise hakkama uurima mis see toode on. 3. Kõrged hinnad võrreldes toodete soovitatud hindadega tootjate poolt. Sellise teeninduse juures pole vahetevahel 20% hinnavahe õigustatud.

Tanel
January 12, 2021 • 10:29 AM

Alarile: Negatiivse hinnangu andmisel tuleb probleemi olemus lahti kirjutada pikemalt ja võimalikult täpselt, et oleks võimalik välja selgitada juhtumi taust. Ilma põhjenduseta negatiivsed kommentaarid võidakse eemaldada.

January 8, 2021 • 1:50 PM

Uskumatu ettevõte,hoidke eemale ! Tellisin esmaspäeval toote ,lubati kolmapäevaks.Täna on reede ja mitte midagi ! Tühistasin tellimuse,viimane kord !

janx4u
December 7, 2020 • 11:52 AM

1 tärn siis ka, kommentaarid järgmises postituses.

janx4u
December 7, 2020 • 11:51 AM

EI SOOVITA NEILT MITTE ÜHTEGI TOODET TELLIDA. Tellisin kõlari Muse kõlar M-1280BT 80 W Maksin 01.12.2020. Veebilehel tarneaeg 1-3 tp. Näitas, et 03.12.2020 peaks kätte saama. 07.12.2020 hakkasin tundma huvi, et kuhu siis lubatud kaup ka jääb. Kasutasin siis nende leheküljel olevat "Tellimuse jälgimine" linki. Tellimus saab neil olla kolmes staatuses: Tellimata - toode on veel laost tellimata. Tellitud - toode on laost tellitud aga ei ole veel esinduses kohal. esinduses - toode on esinduses kohal ning broneeritud Teie tellimusse. Minu tellimus oli siis "tellimata" Helistasin siis neile, et uurida, et miks mu tellimus on endiselt "tellimata". Tüüp kes mind teenendas ütles, et see süsteem on neil väga primitiivne, et ärgu ma pangu seda üldse tähele. No väga tore. Äkki siis pole sellel featuuril pointi kui see nii primitiivne on, et ei näita ööd ega mütsi. Sama hästi võin ma ka ise kohvipaksu pealt ennustada, et mis staatuses mu tellimus on. Klienditeenindaja hakkas siis uurima, et kaugel siis see tellimus ka on. Helistas mulle tagasi ja ütles, et sellist kaupa pole kahjuks enam võimalik tellida, sest see pole lihtsalt saadaval. Tundsin huvi, et miks mulle nende veebsait siis näitas, et see kaup on saadaval (ka konkreetselt veel sellel sama päeval 07.12.2020 näitas, et see kaup on saadaval, selline süsteem siis). Teenindaja ütles, ah et tead nende süsteemid ei näegi laoseisu otse, et kas ikka kaup ikka ongi tegelikult saadaval või mitte ning peab läbi telefoni üle kontrollima. Tundub, et jälle on selline "primitiivne" süsteem. Uurisin, et miks ma siis alles 7 päeva hiljem sellest teada saan, et seda kaupa polegi võimalik tellida (ja seda ka nii, et ma nndega ise ühendust võtan)? Ütles, et ta ju ise peab ka üle helistama ja alles siis saab teada. Sellest konseptsioonist, et miks siis senini 7 päeva jooksul pole keegi seda üle kinnitanud, seda enam et tellimus oli juba 4 päeva lubatust kauem punases, sellest ta aru nagu ei saanudki. Kui ma poleks poleks ise huvi tundnud et kus see kaup siis on, siis ilmselt jääksingi ootama, et keegi võtaks telefoni kätte ja kinnitaks tellimuse üle. Olin selgelt ärritunud ja uurisin, et kuidas nad nii chillilt töötavad sellise puuduliku süsteemiga, mis on sisuliselt kliendi ootuste petmine. Ta siis pakkus välja, et tagasisde osa ma võin nende juhtkonnaga ühendust võtta kui soovin. Vastasin selle peale, et kui neil on nii puudulik süsteem, siis äkki ta ise annaks juhtkonnale tagasisidet, et see süsteem on jama. Selle peale ta vastas, et juhtkond on sellest juba ammu teadlik. Normaalne eks. Ahjaa, terve selle vestluse jooksul ta mitte kordagi ka ei vabandanud tekkinud olukorra eest. Oleks ma ise selles ettevõttes tööandja vahetaks välja nii süsteemide eest vastutavad amatöörlikud süsteemi arnedajad kui ka klienditeenindaja, kes ei oska sellises olukorras isegi mitte vabandada. Aastal 2020 kui SpaceX saadab kosmosesse rakette , mis hiljem tagasi Maale vertikaalselt maanduvad, siis ArvutITark (IT tark??? - naer saalis) teeb tellimusi ikka läbi telefoni. Oh, jeerum.... Oleks pidanud ikka Amazon'ist tellima.

November 11, 2020 • 1:17 PM

Ei peeta tähtaegadest kinni.

Bunny
November 6, 2020 • 2:20 PM

Mitmed ostud tehtud ja olen väga rahul. Soovitan antud poodi!

Tartas
September 10, 2020 • 9:31 AM

Esimene ost oli aastal 2015 ja kogu protsess oli eeskujulik: Ostu-eelne nõustamine ja klienditeenindus suurepärane ning kaup oli suhteliselt õigel ajal kohal. Kirjutasin selle kohta ka meilile kiitva tagasiside, kui õigesti mäletan. Viimased ostud sai tehtud 2019. aasta lõpus, klienditeenindus oli midagi, mis oli aastatega järele andnud ning kahjuks tuli ühe tootega ette võtta garantiikadalipp. Creative Outlier Air kõrvaklappidel on tüüpviga, mida on tunnistanud ka tootja ise ning on tooteid välja vahetanud. Tulid ka minu kõrvaklapipaaril nupud lahti ja pöördusin Kaubamaja esinduse poole. Teenindaja lausus, et tegemist on füüsilise vigastusega, see on "odavate asjade värk" ja lisas, et kui tahan 3 nädalat klappideta olla, võin pöörduda kesklinna esindusse. Lahkusin sealt. Töö sai lõpuks sisse antud (küsiti juhet, karpi ja klappe) ning jäin ootama. 6 nädalat hiljem küsisin staatust, kuna Arvutitark mulle vahepeal mingit lisainfot ei andnud. Paari nädala jooksul sain vastuse, et toode saadeti tagasi, kuna ei olnud komplektne. Puudu olid Arvutitarga sõnul kaks komplekti erineva suurusega varu-otsikuid, mis kõrvaklappide otsa käivad. Kuna need, ja mitte karp ega komplektis olev randmekinnitus, olid eluliselt vajalikud, et klapid välja vahetada, jäi mulje, et mind tahetakse petta. Mul olid need otsikud alles ja pärast enam kui kahte kuud vaidlemist sain asenduse. Kogu vaidluse kestel püüdis müüja esindaja mulle selgeks teha, et Arvutitark ainult vahendab garantiihooldust ning neil igasugune vastutus puudub, mis iseenesest ei päde. Kogu see lugu jättis väga halva mulje klienditeeninduse kvaliteedist, järelteenindusest ja garantiihoolduse teenusest. Kindlasti ei soovita enam antud ettevõtet. Olenemata sellest, et kaup on huvitav ja tihti hea hinnaga, tuleb arvestada kõikvõimalike viivituste ja "spinnidega", kui kaup peaks defektseks osutuma.

Heamees4
August 31, 2020 • 9:17 AM

Soovitan ostsin kalli toote millel oli puldiaku defekt ja läks garantiisse. Kuna toodet ei saadud lubatud tähtajaks korda või toimetatud tagasi Eesti siis anti poeletilt uus kaup vastu. Olev väga tänulik.

July 13, 2020 • 8:41 AM

Everything was great until now. Bought BOSE NC700 headphones and they don't work properly. Found even in BOSE community that it's a popular issue and it is not fixable. 3 times gave them to warranty department, they tell that everything is OK, just a soft bug. Wrote letter, asking to replace them with another product. They don't want to.

May 28, 2020 • 5:35 PM

Eeldatav tarneaeg pikenes 7 päeva. Ei vaevutud isegi klienti sellest teavitama.

RauTee
May 6, 2020 • 7:55 PM

Olen rahul. Maksimumi ei saa anda kuna maksesüsteem on nõrk. Tegin peale ostu kohe ülekande ära aga läks 5 päeva aega enne kui saatsid mulle meili ning uurisid millal kauba eest tasun?? Siis läks kõik muidugi väga kiirelt.

taims11
March 10, 2020 • 1:26 PM

Olen korduvalt tellinud, väga rahul. Olen tüüdanud neid erinevate küsimustega meili teel ja vastused on kiired. Väga rahul.

Muslan R
February 3, 2020 • 8:34 PM

Everything was great!

chudo
November 23, 2019 • 12:03 AM

kindlasti kontrollige kas teile jõudis ikka õige kaup, sest arvutitark ei tee suurt vahet mudeli nimede vahel

KarTmaN
November 22, 2019 • 1:41 PM

Tellisin arvutikomponendid ca 1600 euri väärtuses. Tehti natuke soodust ka, kuid oleks võinud tsipa rohkem alla saada sellise summa pealt. Eraldi erinevatest poodidest oleks 100 euri kindlasti võitnud, aga kuna summa oli suur, siis otsustasin kõik komponendid ühest ja usaldusväärsest poest võtta. Aga üldiselt kaup on hästi pakitud, teenindus on sõbralik, hinnad on keskmised(vahest võib konkurentidelt ka odavamalt saada). Lisaks saad veebis jälgida tellimuse olekut. Soovitan kui usaldusväärset kohta!

November 14, 2019 • 9:23 AM

Tellinud ja ostnud e- poest korduvalt. Kaup alati lubatud ajal kohale jõudnud. Olen siiamaani rahul olnud.

ThomasT
September 11, 2019 • 1:02 PM

Paljud korrad tellinud igasugust tehnikat Arvutitargast ja kõik on alati sujuvalt edenenud - kaup õigeaegselt kohale jõudnud ning hinnad on ka alati head.

Erko90
June 9, 2019 • 1:03 PM

Korduvalt tellinud ja tavaliselt leiab ka kohapealt lihtsamad asjad mõistliku hinnaga.

audi-äss
October 23, 2018 • 10:19 AM

Ei suuda tarnida õigeks ajaks kaupa!

margus645
September 19, 2018 • 10:33 AM

Ei soovita, antud tarneajad venivad tegelikkuses 2x pikemaks.

The RED
April 16, 2018 • 11:25 AM

Asjad pidi antud olema kulerile juba 13.04, aga nende apsaka peale anti alles täna. Soovitus, ära kunagi telli asja millel on 3-7 tööpäeva tarne või telli kohapeale.

January 18, 2018 • 8:47 AM

Sai ostetud laos olevad tooted ning eraldi mitme kirjaga edastatud ka AT-le tarneaadress. Mitme päeva jooksul ei vaevu keegi kirjadele vastama ja otseloomulikult saadeti tooted aadressile kuhu neid vaja ei olnud. Klienditeenindaja vastas kirjale ammu peale seda kui kaup oli välja saadetud ja tarneaadressi polnud võimalik muuta. Järeldus - Pärnu mnt-lt südalinna jõuab kaup 3+ päevaga ja klienditeendus on 0 kvaliteediga.

December 20, 2017 • 1:29 PM

See oli mu 2ne kord, kui Arvutitargast tellisin, esimesel korra kõik hästi, seekord tellisin täpselt sama arvutimälu ja tellimus läks sisse 10. dets, kohale jõudmine 13. dets ja sobis mulle ilusti. 15. dets polnud midagi kuulda ja võtsin ühendust, vabandati ette-taha ja öeldi, et esmaspäeval (18. dets) Tln laos ja esimese kaubaga Pärnusse, lõpptulemus - mälu sain kätte täna 20. dets. Ühesõnaga arvestada võib vähemalt 2x pikema tarneajaga, kui lubatakse ehk siis, ei soovita, kui asjaga kiire.

November 30, 2017 • 1:59 PM

Super kiire ja meeldiv kogemus! Tellisin teleri, järgime päev oli juba kulleriga ukse taga.

July 22, 2017 • 8:17 AM

Viimane kogemus jättis küll väga külmaks. Esmasp tellisin toote, mille kättesaamis kuupäevaks oli reede. Kuna toode pidi kohale tulema kulleriga, siis mõtlesin, et küsiks infot nende e-poe infoteledonilt (6011502). Esimene kõne kutsus pikalt, kuid lõpuks võeti vastu. Rääkisin neile oma murest. Luabti uurida ja tagasi helistada. 3 tundi möödus, siis mõtlesin ise tagasi helistada. Enam ei võetudki vastu. Tööpäeva lõpuni oli veel kaks tundi.... Nüüd pean terve nv ootama, et ehk keegi minu murega tegelema hakkaks.

July 4, 2017 • 3:30 PM

many orders! always ok!!!

flameas
May 12, 2017 • 12:16 PM

Ainus miinus mis seotus Arvutitargaga on olnud läbi aega oli juhtum, kus pakiautomaati saadetud pakk oli väga halvasti pakendatud. Kahe (võrdlemisi kalli) toote ümber pandud must kile oli katki ja paki sisu selgelt näha.

Okman
March 26, 2017 • 2:42 PM

Siiani läinud kõik ladusalt :)

February 3, 2017 • 7:10 AM

Kõik tellimused kiirelt kätte saanud.

hendrik32
December 22, 2016 • 9:03 PM

Tellisin korpuse (https://arvutitark.ee/est/tootekataloog/0/Fractal-Design-Define-Mini-C-35HDD-25SDD-uATX-ITX-must-257391). Tarneaeg oli 3-7 tööpäeva (eeldatav kättesaamise aeg oli 21.12) 14.12 andsin tellimuse sisse ja maksin ära, 21.12 sain kätte. Soovitan! (Y)

bondionu
December 4, 2016 • 5:12 PM

Jõulukuu hinnatõus on olnud kõva!Muidu viisakas pood tarne osas.

m6mmikiisu
November 22, 2016 • 1:09 PM

Transport siiamaani olnud nii nagu lubatud. Äsja ostetud ja defektiga toode garantii asemel minul asendati ilusti kenasti ja saadeti koju iseegi kulleriga. ( Väga meeldiv oli selline varjant. ) Teine garantii juhtum lahendati mõistliku aja jooksul kenasti ära.

lamp
November 17, 2016 • 1:49 PM

Hea valik ja esindatus. Tärni võtavad maha 2 asjaolu: Transport võib nädala või enamaga üle minna, teavitama ei vaevu keegi. Tellimuse jälgimisel või nädal aega ilutseda algupärane kuupäev. Teiseks, garantii. Ka vastostetud komponenti/kaupa ei vahetata ringi, vaid saadetakse (ilmselt läbi maaletooja) kaugele garantiisse. Aega võib minna vabalt 1-2 kuud. Asendust ei pakuta.

Anna tooli
November 10, 2016 • 10:53 AM

Meilitsi suheldes oli võimalik letihind madalamaks rääkida ning kaup oli peale makse sooritamist järgmine päev kulleriga kohal.

September 8, 2016 • 7:19 AM

Sai ostetud SSL kõvaketas. Alguses uurisin. Vastati väga kiiresti. Sain küsimustele vastused. Peale tellimist oli kaup lubatud ajaks kohal. Vesse teeninduses väga viisakad ja kiire teenindus =) Positiivne. Miinusena tooks välja, et internetis maksmisel võiks olla rohkem valikuid. Näiteks paypal vms... Edu! J.

January 14, 2016 • 11:08 AM

So far I have been completely satisfied with the quality of service this company provides: I bought 4 different laptops from them in a span of 4 months and returned them all within a few days without any issues - fast and smoothly. In all cases it was not company\'s fault that laptops were defective (at least I do no accept light bleeding on 1500+ euro laptop) - they all sell them from the same stock... However, the company has proved that they stick to the law and that it is a trustworthy store. Keep up doing good job, guys.

December 21, 2015 • 10:05 PM

Positiivsed kogemused. 2-3 aastat tagasi komplekteerisin oma esimese arvuti. Jupid sai soetatud just AT-st odavate hindade ja laia valiku tõttu. Aastate jooksul olen tellinud veel erinevaid juppe ja hiljuti ka uue videokaardi. Kõik tooted on olnud terved ja täitnud oma eesmärki...

Killhoven
November 9, 2015 • 12:00 PM

Uskumatu firma. Garantiikohustustest üritatakse taganeda, klienti suhtutakse pehmelt öelda ülbelt. Tarbijakaitse komisjoni otsustest ei tehta välja :/ Kõigest sellest saab lugeda alates siit: http://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=8702245&highlight=#8702245

October 11, 2015 • 8:28 PM

Tellisin hiljuti tellisin uue kuvari, mille sain Tartu esindusest kolme päeva järel kätte. Olen varemgi neilt mitmel korral kaupa tellinud ja seni on probleeme esinenud. Varasema ostuga saatsin neile tagasi garantiisse SSD ketta, mis lakkas töötamast. Selle asemele anti mulle mahult suuremgi SSD ketas. Lisaks on teiste veebipoodidega võrreldes Arvutitark olnud üks odavamate kaupadega poode.

Cofy
October 5, 2015 • 10:00 AM

Tallinna Kristiine esinduse töötajad on väga vastutulelikud ning viisakad ning ma ei räägi siin mõnest tehingust. Tooteid tellinud läbi e-kirja, läbi veebikeskonna, kui ka kohapealt \"letikaubana\" . Isegi, kui vaja tekitada arvele lisarida koos lisainformatsiooniga pole keegi \"pilku\" visanud, samuti on suurema ostu korral tuldud vastu kliendi soovile väljastada erinevatele toodetele erinevad arved.