Mis toimub photopointis? Kelmus, korralagedus? Üle ühe tellimuse selgub hiljem (peale nädalast ootamist), et kaupa pole või on kaduma läinud ! Ja thlp! - hinnad on ikka jube soolaseks läinud, lihtsa otsinguga selgub, et konkurendil odavam. Ei soovita !
Järjekordne positiivne üldkogemus. Üks toode küll ei vastanud tootja kirjeldusele ja oli vigane, aga tagastusprotsess oli väga lihtne ning raha tagastati järgmise päevaga. Soovitan.
19. novembri esimestel tundidel tellisin kauba. Väga hea hind. Eeldatav tarneaeg: 30.11 - 03.12.
3. detsembril kirjutasin ja küsisin, et kaugel kaup on? Tuli kiire vabandus, et jõuab järgmise nädala teises pooles.
11. detsembril veidi enne lõunat tuligi teade, et kaup on kohal.
Õnneks polnud kiire. Tasub arvestada, et kui tegu pole tüüpilise masstootega Ida-Euroopa laost, siis eksimuse korral on ootamine pikk.
Ei soovita, teenindus aeglane. Ostsin toote, oli defektiga, proovisin mitmeid kordi ühendust saada et kuidas toimida. Telefoni öeldi et ppole mõtet rääkida, kirjutage. Ootasin nädal aega vastust. Siis sain teada kuidas toimida, kuhu toode saata. Ja nüüd juba pikalt vaikus. Ei tea kas toode jõudis nendeni või mitte. Kas saan uue toote või mitte. Asendust ei pakuta. Kahju oli seda toodet väga vaja aga rikkus kõik plaanid.
Vahest päris suured soodukad. Pakutakse tasuta tarnet, antakse soodust ka soodushinnast, mõnikord saad ka kingitusi ostule.
Olen siit palju fototehnikat vägagi hea hinnaga saanud.
Kord oli objektiivifiltril pisike täke. Toode vahetati välja.
Soovitan kui usaldusväärset poodi.
Kaubavalik suur, vahest on ka sooduskampaaniad, kuid...
Tavaliselt kirjas oleva 20% soodustuse asemel, ilmneb et on "kuni" 20%, millest tagasihoidlikkult bannerites vaikitakse, ning reaalsuses on soosdustuseks tühised 1-3%, e. hinnad paraku kõrgemad kui mujal. Olen mitu korda kaupa tellinud ja väga tavalised on pikad tarneajad, lubatud 2-4 tööpäeva asemele olen korduvalt oodanud kaupa 2-3 nädalat, kaup jõuab küll ilusti esindusse selle aja pärast, kuid mujalt saaks palju kiiremini.
EI ole minu esimene valik internetipoodidest kahjuks.
Olen küll vähe ostnud kuid senised kogemused on olnud positiivsed. Ühel neist kordadest sai ka kogemata vale suurusega filtrid tellitud, mis e-poe klienditeenindus kenasti ümber vormistas.
Küsisin just sealt teenindusaknast ühe konkreetse toote saadavust konkreetses poes. Vastuseks tuli: \"vaadake kodulehelt \"saadavus\" alt. Ma siis küsisin uuesti, et kas on siis või ei ole, kuna \"saadavus\" lehe all on öeldud et ei kajasta reaalajas infot. Selle peale vastati \"peaks olema küll\"
Tule taevas appi :D
Esitasin esmaspäeval online poes tellimuse, tuli kiri e-postile et kulub 2-4 tööpäeva kuni tarne minuni jõuab, või siis võtavad ühendust kui tarne aeg pikeneb. Reede õhtuks ei kippu ega kõppu tarneaja pikenemise kohta. Lisaks sellele ei saa tellimuse kohta infot kui küsida Photopoint poest ega ka sellest väiksest aknakesest all paremas nurgas \"Vajad abi või lisainfot, kliki siia\" photopoint.ee lehel. sealt öeldakse et ei osata aidata. kirjutage kellegile teisele info@photopoint.ee
Häid klienditeenindustavasid eriti silmas ei peeta. Miks? - Teenindajad kohati ülbed ja oskamatud (tellimuse numbri kohta küsitakse, et mis asi see on / kommentaari väli e-poest tellides ei oma mingit tähtsust ja kas seda müüjad poes üldse näevad?).
Probleeme on olnud ka varasemalt, kus online teenindusest vastatakse lühilausetega ning alternatiivide välja pakkumiseks palutakse need ise välja otsida.
Bert
May 5, 2011
• 11:00 AM
Ostsin neilt fotoaparaadi, kodus selgus et aparaat on defektiga, jättis pildile vertikaalse triibu. Olgugi et nad müüsid mulle defektiga toote ei vahetatud seda ümber vaid saadeti 2 nädalaks remonti...mul oli ainult nädal enne reisile minekut. Soovitan kõigil enne fotoka ostmist kontrollida selle töökorda...selles firmas kliendile vastutuleku poliitika puudub. lisaks ei vasta nad telefoni numbrile esinduses ega peakontoris...ostes selle aparaadi Pentaks optio rs 1000 panin tähele et ta ei olnud sellises olekus nagu ta oleks tehasest tulnud, vahetatud oli esipaneel...ühesõnaga mulle võidi müüa teadlikult defektiga toode !!! Isiklikult ei osta sealt enam ühtegi asja varem olen sealt päris mitu asja ostnud.
Toomas
December 19, 2010
• 2:51 PM
Sain väga viisaka teeninduse osaliseks. Hiljuti sai veebi kaudu ostetud digikaamera Pentax Optio H90. Kättesaamisel panin aku laadima vastavalt kasutusjuhendile, kuid selgus, et see ei toimi ja aku jääb peale laadimist tühjaks. Järgmisel päeval pöördusin müügisalongi palvega vahetada kaup uue vastu või vähemalt asendada ajutisega. Tegemist oli oodatud sünnipäevakingitusega. Müüja naeratas vastutulelikult ja oli igati positiivne tütarlaps, aga vahetusest ja asendamisest keeldus. Selle asemel lubas ta saata katkise laadija koos kaameraga neljaks nädalaks ekspertiisi (teenindusesse). Ta selgitas lahkelt, et selline on kord, et ka värskelt müüdud kuid vigased tooted vaadatakse spetsialistide poolt kõigepealt üle ja siis otsustatakse kas parandada või vahetada.
Sünnipäevalapsele pean nüüd ilmselt kinkima garantiitalongi. Pilte sellega palju ei tee aga pole hullu, järgmine kord olen targem, kui Photopointi ostma satun siis võtan kindluse mõttes kaks kaamerat ühe asemel. Loodame, et järgmine kord veab mul rohkem.
vahelduvool
October 30, 2010
• 5:16 PM
Sai ostetud laadija Nikon MH-71 hind oli 349EEK. tellsin ära ennem järele minekut vaatasin veel toodet veebipoes oh sa üllatust hida oli langetatud veel. Siis mõtlesin, et miks ma nüüd ei tellinud, kuid minu tuju muutus. Vaatasin e-maili, kirjas seisis, kuna me langetasin veel toote hinda, siis kanname ülejäänud summa teie kontole. Seega 5+. Toode oli kõige alg hinnaga 699EEK ja mina sain 174EEK. Seega kiitus :)
Nats hilja kommenteerin, kuid kunagi sai sealt Razer Copper head ja ExactMat ostetud.. jõudis kiiresti kohale ja kõik oli nagu päris :D
PS! Mingi aeg näris Tsintsilja hiirel saba läbi. Mis tähendas, et garantii ei kehtinud enam, kuid sain sellegipoolest uue hiire poole hinnaga (y)
Hinnad ei ole tõesti kõige paremad, kuid kaup selle eest on :)
Sai neilt ostetud D-Fruit arvuti, mis oli isegi K-salongist soodsama hinnaga, kuid Asuse emaplaadil, Silicon Power mäluga ja üldse korralik ja kvaliteetne. Teeninduse ja IT osakonna sõbraliku suhtumisega ka väga rahul!
Olen Tartu esindustest ostnud probleemivabalt igasugu pudi-padi, teenindus on olnud neutraalne, ei midagi mainimistväärselt positiivset aga õnneks ka mitte negatiivset.
Fotode kvaliteet väga pro ja "jjk" seal töötamise ajal leiti ikka paljudele asjadele väga meeldivad lahendused. Samas hilisem läpaka ost sujus ka väga meeldivalt - sain esialgse rahas ostusoovi vormistada ümber järelmaksule...äärmiselt asjalik teenindus.
Järjekorde positiivne ostukogemus, sai soetatud mõned akupangad. Hind hea ja tasuta tarne.
P.S. Väga paljudel kaupade puudub eestikeelne kirjeldus, on ainult poolakeelne !!!
Mis toimub photopointis? Kelmus, korralagedus? Üle ühe tellimuse selgub hiljem (peale nädalast ootamist), et kaupa pole või on kaduma läinud ! Ja thlp! - hinnad on ikka jube soolaseks läinud, lihtsa otsinguga selgub, et konkurendil odavam. Ei soovita !
Järjekordne positiivne üldkogemus. Üks toode küll ei vastanud tootja kirjeldusele ja oli vigane, aga tagastusprotsess oli väga lihtne ning raha tagastati järgmise päevaga. Soovitan.
19. novembri esimestel tundidel tellisin kauba. Väga hea hind. Eeldatav tarneaeg: 30.11 - 03.12. 3. detsembril kirjutasin ja küsisin, et kaugel kaup on? Tuli kiire vabandus, et jõuab järgmise nädala teises pooles. 11. detsembril veidi enne lõunat tuligi teade, et kaup on kohal. Õnneks polnud kiire. Tasub arvestada, et kui tegu pole tüüpilise masstootega Ida-Euroopa laost, siis eksimuse korral on ootamine pikk.
Ei soovita, teenindus aeglane. Ostsin toote, oli defektiga, proovisin mitmeid kordi ühendust saada et kuidas toimida. Telefoni öeldi et ppole mõtet rääkida, kirjutage. Ootasin nädal aega vastust. Siis sain teada kuidas toimida, kuhu toode saata. Ja nüüd juba pikalt vaikus. Ei tea kas toode jõudis nendeni või mitte. Kas saan uue toote või mitte. Asendust ei pakuta. Kahju oli seda toodet väga vaja aga rikkus kõik plaanid.
Korduvalt tellinud, positiivsed kogemused.
Vahest päris suured soodukad. Pakutakse tasuta tarnet, antakse soodust ka soodushinnast, mõnikord saad ka kingitusi ostule. Olen siit palju fototehnikat vägagi hea hinnaga saanud. Kord oli objektiivifiltril pisike täke. Toode vahetati välja. Soovitan kui usaldusväärset poodi.
Kaubavalik suur, vahest on ka sooduskampaaniad, kuid... Tavaliselt kirjas oleva 20% soodustuse asemel, ilmneb et on "kuni" 20%, millest tagasihoidlikkult bannerites vaikitakse, ning reaalsuses on soosdustuseks tühised 1-3%, e. hinnad paraku kõrgemad kui mujal. Olen mitu korda kaupa tellinud ja väga tavalised on pikad tarneajad, lubatud 2-4 tööpäeva asemele olen korduvalt oodanud kaupa 2-3 nädalat, kaup jõuab küll ilusti esindusse selle aja pärast, kuid mujalt saaks palju kiiremini. EI ole minu esimene valik internetipoodidest kahjuks.
Ostsin hiljuti televiisori. Olen väga rahul - oma küsimusele sain meili teel vastuse, kaup saabus lubatud ajal. Kaup on õige ja hea.
Olen küll vähe ostnud kuid senised kogemused on olnud positiivsed. Ühel neist kordadest sai ka kogemata vale suurusega filtrid tellitud, mis e-poe klienditeenindus kenasti ümber vormistas.
Küsisin just sealt teenindusaknast ühe konkreetse toote saadavust konkreetses poes. Vastuseks tuli: \"vaadake kodulehelt \"saadavus\" alt. Ma siis küsisin uuesti, et kas on siis või ei ole, kuna \"saadavus\" lehe all on öeldud et ei kajasta reaalajas infot. Selle peale vastati \"peaks olema küll\" Tule taevas appi :D
Esitasin esmaspäeval online poes tellimuse, tuli kiri e-postile et kulub 2-4 tööpäeva kuni tarne minuni jõuab, või siis võtavad ühendust kui tarne aeg pikeneb. Reede õhtuks ei kippu ega kõppu tarneaja pikenemise kohta. Lisaks sellele ei saa tellimuse kohta infot kui küsida Photopoint poest ega ka sellest väiksest aknakesest all paremas nurgas \"Vajad abi või lisainfot, kliki siia\" photopoint.ee lehel. sealt öeldakse et ei osata aidata. kirjutage kellegile teisele info@photopoint.ee
Häid klienditeenindustavasid eriti silmas ei peeta. Miks? - Teenindajad kohati ülbed ja oskamatud (tellimuse numbri kohta küsitakse, et mis asi see on / kommentaari väli e-poest tellides ei oma mingit tähtsust ja kas seda müüjad poes üldse näevad?). Probleeme on olnud ka varasemalt, kus online teenindusest vastatakse lühilausetega ning alternatiivide välja pakkumiseks palutakse need ise välja otsida.
Ostsin neilt fotoaparaadi, kodus selgus et aparaat on defektiga, jättis pildile vertikaalse triibu. Olgugi et nad müüsid mulle defektiga toote ei vahetatud seda ümber vaid saadeti 2 nädalaks remonti...mul oli ainult nädal enne reisile minekut. Soovitan kõigil enne fotoka ostmist kontrollida selle töökorda...selles firmas kliendile vastutuleku poliitika puudub. lisaks ei vasta nad telefoni numbrile esinduses ega peakontoris...ostes selle aparaadi Pentaks optio rs 1000 panin tähele et ta ei olnud sellises olekus nagu ta oleks tehasest tulnud, vahetatud oli esipaneel...ühesõnaga mulle võidi müüa teadlikult defektiga toode !!! Isiklikult ei osta sealt enam ühtegi asja varem olen sealt päris mitu asja ostnud.
Sain väga viisaka teeninduse osaliseks. Hiljuti sai veebi kaudu ostetud digikaamera Pentax Optio H90. Kättesaamisel panin aku laadima vastavalt kasutusjuhendile, kuid selgus, et see ei toimi ja aku jääb peale laadimist tühjaks. Järgmisel päeval pöördusin müügisalongi palvega vahetada kaup uue vastu või vähemalt asendada ajutisega. Tegemist oli oodatud sünnipäevakingitusega. Müüja naeratas vastutulelikult ja oli igati positiivne tütarlaps, aga vahetusest ja asendamisest keeldus. Selle asemel lubas ta saata katkise laadija koos kaameraga neljaks nädalaks ekspertiisi (teenindusesse). Ta selgitas lahkelt, et selline on kord, et ka värskelt müüdud kuid vigased tooted vaadatakse spetsialistide poolt kõigepealt üle ja siis otsustatakse kas parandada või vahetada. Sünnipäevalapsele pean nüüd ilmselt kinkima garantiitalongi. Pilte sellega palju ei tee aga pole hullu, järgmine kord olen targem, kui Photopointi ostma satun siis võtan kindluse mõttes kaks kaamerat ühe asemel. Loodame, et järgmine kord veab mul rohkem.
Sai ostetud laadija Nikon MH-71 hind oli 349EEK. tellsin ära ennem järele minekut vaatasin veel toodet veebipoes oh sa üllatust hida oli langetatud veel. Siis mõtlesin, et miks ma nüüd ei tellinud, kuid minu tuju muutus. Vaatasin e-maili, kirjas seisis, kuna me langetasin veel toote hinda, siis kanname ülejäänud summa teie kontole. Seega 5+. Toode oli kõige alg hinnaga 699EEK ja mina sain 174EEK. Seega kiitus :)
Osad asjad on tõesti odavad ning kvaliteetsed,kuid arvutid on oma 3-4 tonni hinnaga üle pandud.
Väga hea teenindus interneti teel!
Nats hilja kommenteerin, kuid kunagi sai sealt Razer Copper head ja ExactMat ostetud.. jõudis kiiresti kohale ja kõik oli nagu päris :D PS! Mingi aeg näris Tsintsilja hiirel saba läbi. Mis tähendas, et garantii ei kehtinud enam, kuid sain sellegipoolest uue hiire poole hinnaga (y) Hinnad ei ole tõesti kõige paremad, kuid kaup selle eest on :)
Sai neilt ostetud D-Fruit arvuti, mis oli isegi K-salongist soodsama hinnaga, kuid Asuse emaplaadil, Silicon Power mäluga ja üldse korralik ja kvaliteetne. Teeninduse ja IT osakonna sõbraliku suhtumisega ka väga rahul!
Hinnad pole küll riigi parimad, kuid see eest on kaup alati kohapeal. Suured kiitused laborile.
5+ Internetiteel on väga meeldiv tellida.
Olen Tartu esindustest ostnud probleemivabalt igasugu pudi-padi, teenindus on olnud neutraalne, ei midagi mainimistväärselt positiivset aga õnneks ka mitte negatiivset.
Olen ostnud sealt toorikuid, hea hind - abivalmis teenindus. Sai sealt ka üks Razeri hiir ostetud. Kogemus on hea.
Fotode kvaliteet väga pro ja "jjk" seal töötamise ajal leiti ikka paljudele asjadele väga meeldivad lahendused. Samas hilisem läpaka ost sujus ka väga meeldivalt - sain esialgse rahas ostusoovi vormistada ümber järelmaksule...äärmiselt asjalik teenindus.