Ei soovita!
Halb kogemus: tellisin kaupa mille kirjeldus väitis, et see on saadaval. Müüa kuu aega lubas, et toode on tellitud ning varsti saabub lattu. Pidin iga kord ise helistama. Tihti kõnet ei võtnud vastu. Pärast üldse ütles, et ei tea millal toode lattu saabub ning soovitas tellimuse tühistada. Raha tagastamisega samuti veenis.
Paar korda Turuliidrist tooteid tellinud on. Minu kogemus siiani olnud igati positiivne. Klienditeenindus on olnud abivalmis ning vastanud emailidele kiiresti või helistanud telefoni teel. Viimase tellimuse puhul tarneaeg oli 1-3tööpäeva kohale tuli 2 tööpäevaga. Igal juhul soovitan.
Parima hinnaga kaup ei ole kunagi tegelikult laos, need on lehel "söödaks". Odavat kaupa tellides saad kirja, kus nad üritavad sulle kallimat kaupa maha müüa, nagu ka paljudel teistel siin kogemus.
Ma saan positiivse lisada. Otsisin tolmuimejat. Turuliidris 50€ odavam, kui mujal. näitas, et "saadaval". Teisipäeval (24.01) saatsin kirja, et kas ikka on? Jah, täna tellite, neljapäeval (26.01) kohal. Kuna tagasiside suht niru ja päris korralik maxuvõlg, siis tegin tellimuse aga tingimusega, et maksan kohapeal, ettemaksu ei tee.
26.01 hommikul 10.45 kõne, et kohal, võite järgi tulla
Tellisin kauba, maksin arve, helistati toodet ei saa enam. Tahtsin raha tagasi, aga see võttis tohutult aega ja pidin selleks ise helistama. Kokkuvõtteks - lihtsalt üks suur ajaraiskamine.
Hindasin Turuliidrit 2 tärniga järgmistel põhjustel: toote rikutud turvakleebis, sellest mitteteavitamine ja kõvasti parendamist vajav kliendisuhtlus. Järgnevalt kõigest lähemalt.
Tellisin neilt telefoni Samsung Galaxy Note10 Lite. Järgi läksin ise Türi tänavale; ese anti üle maja ees tänaval kiirustades ja sõna otseses mõttes möödaminnes. Toodet vastu võttes avastasin, et telefonikarbi "do not accept if seal is broken" turvakleebis on läbi lõigatud ja pakend seega lahtine. Puhas õnn, et juhtusin põhja alt kinni hoidma, vastasel korral oleksin karbi sisu kõige täiega asfaldile pillanud.
Kui katkisele kleepsule tähelepanu juhtisin, väitis Turuliidri esindaja, et tarnija alati kontrollib, kas telefonide laadija on Euroopa oma, ning kinnitas, et telefon on ikka täiesti uus. Siis kiirustas ta minema, jättes mu olukorda seedima. Tootega ma keset tänavat turvaliselt tutvuda ei saanud ja esimese hooga ei osanud ka targemat teha kui see kaasa võtta.
Kodus rahulikult uurides selgus, et saadud telefonil olid siiski kiled küljes ja põhitarvikud kaasas. Ainsateks nähtavateks defektideks olid mõned kriimustused ekraani kaitsekilel. Paraku on avatud pakendi puhul alati võimalus, et midagi on kaduma läinud või pahatahtlikult asendatud, või et telefoni on vahepeal maha pillatud jne. Seda silmas pidades ja pärast Samsungi ametliku Eesti esindusega konsulteerimist otsustasin asja tagastada.
Kuna seade läks tagastamisele, siis sisse seda ei lülitanud ja seega töökorras oleku kohta kommenteerida ei oska. Turuliider soovitas samuti seadet mitte sisse lülitada, kuna sellega pidavat algama garantiiaeg - see tekitab jällegi küsimuse, kuidas siis olla kindel, et keegi teine pole seda garantiiaega juba alustanud.
Mu elukaaslane suhtles Turuliidriga selle õnnetu toote asjus samuti ja talle öeldi, et iga teine telefon tuleb avatud karbiga. See käib siis vist ennekõike Samsungi telefonide kohta? Elukaaslane ostis enda uue Samsungi mõni aeg tagasi ka just Turuliidrist ning huvi pärast vaatasime selle vana karpi nüüd lähemalt. Selgus, et pealmise kleepsu all on peidus veel teine, originaalne turvakleeps, millel on pealmisest kleepsust märgatavalt erinevad lõikejäljed. Ehk siis tundub, et see karp oli ka varem avatud, lihtsalt sellele on uus ja teistsugune kleeps veel peale pandud.
Positiivse asjaoluna oli Turuliider nõus mu rikutud turvakleebisega toote uuega asendama, kuigi toodet välja vahetama minnes hakati ootamatult hoopis meile ette heitma, et tagastatava seadme ekraanikilel on kriimud (mis muidugi olid seal juba minuni jõudmise hetkel)... Õnneks võeti asi siiski tagasi.
Asendustoode tuli rikkumata turvakleepsuga, õige pistikuga laadijaga ja püsivara regiooniga DTM (Saksamaa, T-Mobile).
See "laadijate kontrollimise" jutt iseenesest tekitab mitmeid küsimusi, aga nii või teisiti tundub mulle, et aus tegu oleks kliente rikutud turvakleebisest vähemasti omal algatusel teavitada, mitte vaikselt toode üle anda ja eeldada, et klient ei hooli (või et pole toodet vaja nt kingituseks). Püüdsin seda ka Turuliidri esindajale selgitada, aga tundus, et palju mõistmist see mõte ei leidnud. Nähvati midagi sellist, et saite ju uue telefoni, mis te veel tahate…
Turuliidri üldine suhtlusstiil oli äärmiselt üleolev ja ennastõigustav, paratamatult jäi mulje, et selle poe jaoks on klient otsekui tüütu putukas, kellele ei pea jätkuma ei aega ega viisakust.
Tarneajad ja laoseis on VALE! Kirjas oli, et tarneaeg 1-2 tööpäev, reaalsuses helistati mitmeid päevi hiljem ja öeldi, et tarneaeg on 2 kuud!! Täiesti aktsepteerimatu selline pettus! Nüüd pean raha tagasi ootama veel ei tea kaua ja siis mujalt kaupa vaatama - kokku kulutavad lihtsalt su aega ja närve 2 nädalat. Olge targemad ja ärge kolistage samu ämbreid!
Sai tellitud LG C9 teler. Toote juures oli tekst "saadaval", kuid järgmine päev helistati, et toodet siiski saadaval pole ning tarnega läheb umbes kuu. Küsiti, kas ootan või soovin raha tagasi - valisin viimase. Raha tagastamisega läks neil kokku 7(!) tööpäeva, mis on samuti täiesti vastuvõetamatu. Ei soovita!
Tellisin neli kodumasinat. Kaup jõudis oodatust varem. Väga meeldiv kogemus. Müüa oli aus ja korralik.
Igati viie tärni väärt. Seega minu poolt kindel soovitus!
Olen teenindusega väga rahul, suhtlemine oli viisakas, kiire ja konkreetne.
Kaup lubatud tähtajaks kohal. Hinnaklass pisut odavam kui teistel.
Julgen soovitada!
Tellisin side by side külmiku. Kullerid tõid mõistliku summa eest mõõda treppe ilusti kolmandale korrusele ära. Maksin sulas kohapeal ja kogemus väga hea. Tarneaeg oli ka nii nagu lubatud seega kindlasti ostan neilt ka tulevikus.
Tellisin Canon peegelkaamera. Hind oli parim turul. Aega läks oodatust rohkem, aga tasus ootamine ära. Tellin vajaliku toote hea hinna korral teinekord veel.
Sooviksin Teid ja Teie firmat tänada.
Nii kiire ja operatiivse töö eest, kui ka Teie vastutulelikkuse pärast.
Olen ostnud ja soovitanud Teie firmat paljudele ning jätkan ka edaspidi sama teed.
Olen väga rahul. Nädal aega tagasi tellisin: pesumasin, külmkapp, pliidiplaat ja nõudepesumasin - sain kõik korraga nädala jooksul ja hea hinnaga. Soovitan teistele ka!
Tellisin pesumasina. Veebileheküljel oli kirjas, et laos olemas. Tuli välja, et ei olegi ning tuleb oodata kuni 2 nädalat. Kahe nädala pärast helistades öeldi, et maksimum nädal veel, kuid nädala möödudes sain vastuseks, et nädal pidi vähemalt veel minema. Ehk 1-3 päevast sai kuu, lõpuks tühistasin tellimuse. Ei soovita kellelegi.
Tellisin pesumasina ja teleka.
1) Peale tellimist selgus, et sellist pesumasinat pole (vanem mudel ja nad olid unustanud kodulehelt maha võtta). Pakuti uuemat mudelit, mis oli natuke odavam. Hinnavahe raha kanti mulle järgmine päev kontole, kui olin nõus teise pesumasinaga.
2) Kui jõudis kätte aeg, mil peaksin tehnika kätte saama, saatsin neile emaili, et millal võiksin asju kodus oodata. Selle peale vastati, et minu tellitud tv kätte saamine võtaks aega, kuna tehases tarne viibib. Pakuti natuke kallimat (~200€) telekat soodushinnaga. Olin nõus ja pidin uuesti nädala ootama. Ootasin nädala ära ja saatsin päringu, et millal võiks asjad kätte saada. Lubati paari päeva pärast. Paari päeva pärast helistati ja sooviti transpordi aega kokku leppida. Ning siis selgus, et kallima teleka eest tahetakse minult 70€ juurde saada. Varem sellest juttu polnud, et pean midagi juurde maksma.
Kauba sain lõpuks kätte, kuid kahjuks midagi muud positiivset polnud kui ainult teleka puhul sain väikse soodustuse.
Olen ostnud sealt teler.
Tarne on vastavalt sellele, mis öeldi, 1-2 päeva. Mina palusin neil panna teler nii pea posti kui võimalik, ning seda nad ka tegid sama päev, et saaksin selle ilusti järgmine päev kätte.
Väga lihtne ka järelmaksu taotleda !
Ainult kiidusõnad ! Soovitan !
Seni väga halb kogemus. Avaldasin 7. jaanuaril soovi osta LG mobiiltelefon. Lubati ooteaeg 1-2 nädalat, olin nõus ootama. 25. jaanuaril saatsin meeldetuletuse, nüüd, 8 päeva hiljem, ei ole keegi vaevunud küsimusele vastama. Saatsin uuesti remainderi, kuigi usku enam (\"turu liider\" milles? - tühjade lubaduste loopimises?) küll ei ole.
Väga negatiivne kogemus.
Olen kaks korda proovinud tellida Stollari teekeetjat. Mõlemal juhul on olnud toote juures märge \"SAADAVAL\"
Peale tellimuse esitamist ja kinnituse saamist olen mõlemal korral uurinud et miks on üks ja seesama toode müügil kahe erineva hinnaga: 195€ ja 215€ (http://turuliider.ee/et/85-veekeetjad#/tootja-stollar/price-135-215) ja millised on erinevused.
Selle peale sain esimsel korral vastuseks et toodet tegelikult müügis ei ole ja enam kunagi ei tule ka. Teisel korral, pool aastat hiljem sain samuti tellimuse kinnituse, lisaks kirjaliku lubaduse et ülejärgmisel päeval saan kauba kätte. Peale küsimust hindade ja erinevuste kohta vastati et: Sorry! Meil ikka ei ole antud toodet praegu ja niipea ei tule ka.
Väga positiivne kogemus. Head hinnad ja kiire tarne. Tellisin GoPro HERO4 Black seikluskaamera. Omanik oli nõus nädalavahetusel selle isiklikult mulle kodukanti ära tooma. Super!!!
Kiire vormistamine, kaup käes kolme päevaga. Üldiselt lai valik netipoes ja hinnad suht ok.
3-4 korda asju tellinud, senini tähtaegadest kinni. Positiivne kogemus.
Viimane ost Sony nutitelefon, ka varem olen tellinud. Hind mõlemal juhul leitutest parim. Kogu protsess kiire ja korrektne, Kokkuvõttes asi käes kiiremini kui algselt lubatud. Igati rahul
Sai tellitud suurem kogus köögitehnikat. Kuna kätte oli vaja saada ASAP, siis telefonitsi sai eelnevalt täpsustatud millised on tarneajad konkreetsetele mudelitele, jagati lahkelt infot ning soovitati asenduseks teisi mudeleid mis olid laos. Kirjadele vastatakse 15-20 min. jooksul. Teenindus ja hinnad 5+.
Antud artikli valguses ei söandaks sellest poest telerit osta. Ilmselt ka muiod kaupu.
http://tarbija24.postimees.ee/3077839/e-poest-ostetud-teler-osutus-katkiseks
Kodutehnika e-poest turuliider.ee (MR Liider OÜ) soetatud 873-eurone televiisor oli kätte saades purunenud ja kasutuskõlbmatu. Tarbijakaebuste komisjoni abiga saab klient katkise toote eest raha tagasi.
Sai televiisor tellitud. Meilile vastati praktiliselt koheselt, tagasiside oli täiesti ok ja ka kaup jõudis kiiresti kohale. Lisaks kõigele veel parim hind.
Väga korrektne ja kiir müüa.
Soovitan!
Tundub täiesti korralik veebipood, ostule eelnenud meiliga saadetud küsimustele vastati 5 minuti jooksul ja kauba sai kätte järgmisel päeval. Teeninduse ja kaubaga väga rahul. Soovitan!
Esimene ja väga positiivne kogemus antud ettevõttega. Soov oli osta Bosch pesumasin. Tegin tellimus kodulehel ja 10min pärast oli nende meil vastusega käes. Tingimused sobisid ning küsisin, kuhu saan kaubale järele sõita. Laomees tõstis masina auto peale, seega ei pidanud oma käsi määrimagi.
Veelkord - äärmiselt positiivne kogemus. Aitäh!
Minu enda viimase aja praktika viie! e-poega näitas, et just turuliider vastas kõigile minu nõuetele: kõige soodsamad hinnad, suurepärane teenindus ja kiire transport. Mina soovin firmale jõudu, jaksu ja alati meeldivat koostööd. Kõike head!
Negatiivne kogemus.
Toote juures oli märgitud tarneajaks 3-5 päeva. Pärast nädalast ootamist sai küsitud, mis seisus tellimus on, mille peale vastati, et toode saabub kuhugi välislattu alles 3 nädala pärast. Tegin tellimus 25 Aprill, sain kátte 7 Mai. Lubasid tasuta viia koju, aga hiljem unustasid seda ára. Kui on kiire, ára tellida temalt poolt
Tellisin kolm suurt kodumasinat, millest ühte polnud kohe saadaval. Küsiti telefonitsi, kas nädal hiljem kätte saada on ok. Oli küll. Nädal hiljem ei helistatud, ise küsides sain vastuseks, et ikka pole masin tulnud ja tuleb nädala pärast. Ka siis ei helistatud, et informeerida kohaletoimetamisest. Küll aga võttis siis juba ühendust kuller ja toimetas asjad kohale. Kokkuvõttes hea hinna koht, aga suhtlemine on vaevaline ja kannatust peab olema.
Negatiivne kogemus!
Soovisin osta teleka, hinnaga 615 €. Vormistasin tellimuse (õnneks valisin makseviisiks sularaha kauba kättesaamisel) ning jäin ootama. Veidi aja pärast tuli kõne, kus väideti, et antud telekat ei ole enam saadaval. Pakuti sama tootja uuemat analoogi, hinnaga 650 €. Olin nõus, kuna pakutu oli tõepoolest paremate parameetritega ning hinnavahe ei olnud väga suur. Lubati, et paari päevaga on kohal. Peale nädalast ootamist selgus, et ka seda mudelit ei ole saada ning nüüd pakuti juba teise tootja telekat, hinnaga 715 €. Siin jäi meie äri katki. Jääb mulje, et ettevõte on oma head hinnad kujundanud ainult kliendi püüdmiseks ning tegelikkuses nende hindadega müüa ei saagi. Peale mõningast hämamist ja kliendi segadusse ajamist proovitakse pähe määrida toode, kus juba katet ka vahel on. Õnn, et ma raha ette ei maksnud!
Ei soovita! Halb kogemus: tellisin kaupa mille kirjeldus väitis, et see on saadaval. Müüa kuu aega lubas, et toode on tellitud ning varsti saabub lattu. Pidin iga kord ise helistama. Tihti kõnet ei võtnud vastu. Pärast üldse ütles, et ei tea millal toode lattu saabub ning soovitas tellimuse tühistada. Raha tagastamisega samuti veenis.
Paar korda Turuliidrist tooteid tellinud on. Minu kogemus siiani olnud igati positiivne. Klienditeenindus on olnud abivalmis ning vastanud emailidele kiiresti või helistanud telefoni teel. Viimase tellimuse puhul tarneaeg oli 1-3tööpäeva kohale tuli 2 tööpäevaga. Igal juhul soovitan.
Parima hinnaga kaup ei ole kunagi tegelikult laos, need on lehel "söödaks". Odavat kaupa tellides saad kirja, kus nad üritavad sulle kallimat kaupa maha müüa, nagu ka paljudel teistel siin kogemus.
Olen paaril korral kodutehnikat tellinud. Kaup kiirelt käes, hinnad head.
Ma saan positiivse lisada. Otsisin tolmuimejat. Turuliidris 50€ odavam, kui mujal. näitas, et "saadaval". Teisipäeval (24.01) saatsin kirja, et kas ikka on? Jah, täna tellite, neljapäeval (26.01) kohal. Kuna tagasiside suht niru ja päris korralik maxuvõlg, siis tegin tellimuse aga tingimusega, et maksan kohapeal, ettemaksu ei tee. 26.01 hommikul 10.45 kõne, et kohal, võite järgi tulla
Hind hea ja kaup ilusti käes.
Väga head hinnad ja kiir tarneaeg. Olen vära rahul, koguaeg tellin Turuliiderist
Tellisin kauba, maksin arve, helistati toodet ei saa enam. Tahtsin raha tagasi, aga see võttis tohutult aega ja pidin selleks ise helistama. Kokkuvõtteks - lihtsalt üks suur ajaraiskamine.
Hindasin Turuliidrit 2 tärniga järgmistel põhjustel: toote rikutud turvakleebis, sellest mitteteavitamine ja kõvasti parendamist vajav kliendisuhtlus. Järgnevalt kõigest lähemalt. Tellisin neilt telefoni Samsung Galaxy Note10 Lite. Järgi läksin ise Türi tänavale; ese anti üle maja ees tänaval kiirustades ja sõna otseses mõttes möödaminnes. Toodet vastu võttes avastasin, et telefonikarbi "do not accept if seal is broken" turvakleebis on läbi lõigatud ja pakend seega lahtine. Puhas õnn, et juhtusin põhja alt kinni hoidma, vastasel korral oleksin karbi sisu kõige täiega asfaldile pillanud. Kui katkisele kleepsule tähelepanu juhtisin, väitis Turuliidri esindaja, et tarnija alati kontrollib, kas telefonide laadija on Euroopa oma, ning kinnitas, et telefon on ikka täiesti uus. Siis kiirustas ta minema, jättes mu olukorda seedima. Tootega ma keset tänavat turvaliselt tutvuda ei saanud ja esimese hooga ei osanud ka targemat teha kui see kaasa võtta. Kodus rahulikult uurides selgus, et saadud telefonil olid siiski kiled küljes ja põhitarvikud kaasas. Ainsateks nähtavateks defektideks olid mõned kriimustused ekraani kaitsekilel. Paraku on avatud pakendi puhul alati võimalus, et midagi on kaduma läinud või pahatahtlikult asendatud, või et telefoni on vahepeal maha pillatud jne. Seda silmas pidades ja pärast Samsungi ametliku Eesti esindusega konsulteerimist otsustasin asja tagastada. Kuna seade läks tagastamisele, siis sisse seda ei lülitanud ja seega töökorras oleku kohta kommenteerida ei oska. Turuliider soovitas samuti seadet mitte sisse lülitada, kuna sellega pidavat algama garantiiaeg - see tekitab jällegi küsimuse, kuidas siis olla kindel, et keegi teine pole seda garantiiaega juba alustanud. Mu elukaaslane suhtles Turuliidriga selle õnnetu toote asjus samuti ja talle öeldi, et iga teine telefon tuleb avatud karbiga. See käib siis vist ennekõike Samsungi telefonide kohta? Elukaaslane ostis enda uue Samsungi mõni aeg tagasi ka just Turuliidrist ning huvi pärast vaatasime selle vana karpi nüüd lähemalt. Selgus, et pealmise kleepsu all on peidus veel teine, originaalne turvakleeps, millel on pealmisest kleepsust märgatavalt erinevad lõikejäljed. Ehk siis tundub, et see karp oli ka varem avatud, lihtsalt sellele on uus ja teistsugune kleeps veel peale pandud. Positiivse asjaoluna oli Turuliider nõus mu rikutud turvakleebisega toote uuega asendama, kuigi toodet välja vahetama minnes hakati ootamatult hoopis meile ette heitma, et tagastatava seadme ekraanikilel on kriimud (mis muidugi olid seal juba minuni jõudmise hetkel)... Õnneks võeti asi siiski tagasi. Asendustoode tuli rikkumata turvakleepsuga, õige pistikuga laadijaga ja püsivara regiooniga DTM (Saksamaa, T-Mobile). See "laadijate kontrollimise" jutt iseenesest tekitab mitmeid küsimusi, aga nii või teisiti tundub mulle, et aus tegu oleks kliente rikutud turvakleebisest vähemasti omal algatusel teavitada, mitte vaikselt toode üle anda ja eeldada, et klient ei hooli (või et pole toodet vaja nt kingituseks). Püüdsin seda ka Turuliidri esindajale selgitada, aga tundus, et palju mõistmist see mõte ei leidnud. Nähvati midagi sellist, et saite ju uue telefoni, mis te veel tahate… Turuliidri üldine suhtlusstiil oli äärmiselt üleolev ja ennastõigustav, paratamatult jäi mulje, et selle poe jaoks on klient otsekui tüütu putukas, kellele ei pea jätkuma ei aega ega viisakust.
Kogu protseduur toimis korrektselt, Kaup lubatud tahtajaks kohal. Vaga korrektne asjaajamine veebipoes.
Tarneajad ja laoseis on VALE! Kirjas oli, et tarneaeg 1-2 tööpäev, reaalsuses helistati mitmeid päevi hiljem ja öeldi, et tarneaeg on 2 kuud!! Täiesti aktsepteerimatu selline pettus! Nüüd pean raha tagasi ootama veel ei tea kaua ja siis mujalt kaupa vaatama - kokku kulutavad lihtsalt su aega ja närve 2 nädalat. Olge targemad ja ärge kolistage samu ämbreid!
Sai tellitud LG C9 teler. Toote juures oli tekst "saadaval", kuid järgmine päev helistati, et toodet siiski saadaval pole ning tarnega läheb umbes kuu. Küsiti, kas ootan või soovin raha tagasi - valisin viimase. Raha tagastamisega läks neil kokku 7(!) tööpäeva, mis on samuti täiesti vastuvõetamatu. Ei soovita!
Sain tellitud köögitehnika nädalaga kätte, mõistliku hinnaga transport tuppa teenusega, kiir e-mailile vastused, viisakad ja punktuaalsed kullerid.
Tellisin neli kodumasinat. Kaup jõudis oodatust varem. Väga meeldiv kogemus. Müüa oli aus ja korralik. Igati viie tärni väärt. Seega minu poolt kindel soovitus!
Olen teenindusega väga rahul, suhtlemine oli viisakas, kiire ja konkreetne. Kaup lubatud tähtajaks kohal. Hinnaklass pisut odavam kui teistel. Julgen soovitada!
Ootasin telefoni kuu aega, ja lõpuks selgus vale info lehel.
Helistavad, et neil pole toodet aga kodukal on endiselt info, et "saadaval".
Tellisin side by side külmiku. Kullerid tõid mõistliku summa eest mõõda treppe ilusti kolmandale korrusele ära. Maksin sulas kohapeal ja kogemus väga hea. Tarneaeg oli ka nii nagu lubatud seega kindlasti ostan neilt ka tulevikus.
Tellisin Canon peegelkaamera. Hind oli parim turul. Aega läks oodatust rohkem, aga tasus ootamine ära. Tellin vajaliku toote hea hinna korral teinekord veel.
Sooviksin Teid ja Teie firmat tänada. Nii kiire ja operatiivse töö eest, kui ka Teie vastutulelikkuse pärast. Olen ostnud ja soovitanud Teie firmat paljudele ning jätkan ka edaspidi sama teed.
Olen väga rahul. Nädal aega tagasi tellisin: pesumasin, külmkapp, pliidiplaat ja nõudepesumasin - sain kõik korraga nädala jooksul ja hea hinnaga. Soovitan teistele ka!
Mitte midagi neil laos pole, mitu korda tellinud ja tuleb vastus et tellimus tühistatud
Tellisin pesumasina. Veebileheküljel oli kirjas, et laos olemas. Tuli välja, et ei olegi ning tuleb oodata kuni 2 nädalat. Kahe nädala pärast helistades öeldi, et maksimum nädal veel, kuid nädala möödudes sain vastuseks, et nädal pidi vähemalt veel minema. Ehk 1-3 päevast sai kuu, lõpuks tühistasin tellimuse. Ei soovita kellelegi.
Tellisin pliidiplaadi ja õhupuhasti. Kaup väljastati mõne päevaga. Käisin ise kauba järel ning mingeid tõrkeid kauba väljastamisel ei tekkinud.
Tellisin Nexus 5X telefoni. Sai makstud pealelõuna, kätte sain ülejärgmine päev :) Väga viis!
Tellisin pesumasina ja teleka. 1) Peale tellimist selgus, et sellist pesumasinat pole (vanem mudel ja nad olid unustanud kodulehelt maha võtta). Pakuti uuemat mudelit, mis oli natuke odavam. Hinnavahe raha kanti mulle järgmine päev kontole, kui olin nõus teise pesumasinaga. 2) Kui jõudis kätte aeg, mil peaksin tehnika kätte saama, saatsin neile emaili, et millal võiksin asju kodus oodata. Selle peale vastati, et minu tellitud tv kätte saamine võtaks aega, kuna tehases tarne viibib. Pakuti natuke kallimat (~200€) telekat soodushinnaga. Olin nõus ja pidin uuesti nädala ootama. Ootasin nädala ära ja saatsin päringu, et millal võiks asjad kätte saada. Lubati paari päeva pärast. Paari päeva pärast helistati ja sooviti transpordi aega kokku leppida. Ning siis selgus, et kallima teleka eest tahetakse minult 70€ juurde saada. Varem sellest juttu polnud, et pean midagi juurde maksma. Kauba sain lõpuks kätte, kuid kahjuks midagi muud positiivset polnud kui ainult teleka puhul sain väikse soodustuse.
Olen ostnud sealt teler. Tarne on vastavalt sellele, mis öeldi, 1-2 päeva. Mina palusin neil panna teler nii pea posti kui võimalik, ning seda nad ka tegid sama päev, et saaksin selle ilusti järgmine päev kätte. Väga lihtne ka järelmaksu taotleda ! Ainult kiidusõnad ! Soovitan !
09.02.16 sain tellitud kauba kätte.
Seni väga halb kogemus. Avaldasin 7. jaanuaril soovi osta LG mobiiltelefon. Lubati ooteaeg 1-2 nädalat, olin nõus ootama. 25. jaanuaril saatsin meeldetuletuse, nüüd, 8 päeva hiljem, ei ole keegi vaevunud küsimusele vastama. Saatsin uuesti remainderi, kuigi usku enam (\"turu liider\" milles? - tühjade lubaduste loopimises?) küll ei ole.
Väga negatiivne kogemus. Olen kaks korda proovinud tellida Stollari teekeetjat. Mõlemal juhul on olnud toote juures märge \"SAADAVAL\" Peale tellimuse esitamist ja kinnituse saamist olen mõlemal korral uurinud et miks on üks ja seesama toode müügil kahe erineva hinnaga: 195€ ja 215€ (http://turuliider.ee/et/85-veekeetjad#/tootja-stollar/price-135-215) ja millised on erinevused. Selle peale sain esimsel korral vastuseks et toodet tegelikult müügis ei ole ja enam kunagi ei tule ka. Teisel korral, pool aastat hiljem sain samuti tellimuse kinnituse, lisaks kirjaliku lubaduse et ülejärgmisel päeval saan kauba kätte. Peale küsimust hindade ja erinevuste kohta vastati et: Sorry! Meil ikka ei ole antud toodet praegu ja niipea ei tule ka.
Väga positiivne kogemus. Head hinnad ja kiire tarne. Tellisin GoPro HERO4 Black seikluskaamera. Omanik oli nõus nädalavahetusel selle isiklikult mulle kodukanti ära tooma. Super!!!
Head hinnad, kiire teenus - soovitan!
Kiire vormistamine, kaup käes kolme päevaga. Üldiselt lai valik netipoes ja hinnad suht ok. 3-4 korda asju tellinud, senini tähtaegadest kinni. Positiivne kogemus.
Viimane ost Sony nutitelefon, ka varem olen tellinud. Hind mõlemal juhul leitutest parim. Kogu protsess kiire ja korrektne, Kokkuvõttes asi käes kiiremini kui algselt lubatud. Igati rahul
Tellisin külmiku, 3 tööpäevaga jõudis kohale ja põhiline 19 euriga toodi harjumaal tuppa!
Korduvad head kogemused, parim hind! Soovitan!
Sai tellitud suurem kogus köögitehnikat. Kuna kätte oli vaja saada ASAP, siis telefonitsi sai eelnevalt täpsustatud millised on tarneajad konkreetsetele mudelitele, jagati lahkelt infot ning soovitati asenduseks teisi mudeleid mis olid laos. Kirjadele vastatakse 15-20 min. jooksul. Teenindus ja hinnad 5+.
Sai ostetud LG telekas ning Electrolux-i pesumasin. Mõlemad ostud sujusid tõrgeteta, kaup saabus lubatud aja jooksul. Teenindus kiire ja korralik!
Antud artikli valguses ei söandaks sellest poest telerit osta. Ilmselt ka muiod kaupu. http://tarbija24.postimees.ee/3077839/e-poest-ostetud-teler-osutus-katkiseks Kodutehnika e-poest turuliider.ee (MR Liider OÜ) soetatud 873-eurone televiisor oli kätte saades purunenud ja kasutuskõlbmatu. Tarbijakaebuste komisjoni abiga saab klient katkise toote eest raha tagasi.
Väga kiire meilivahetus. Positiivne ning asjalik müüja, Kahe päevaga oli pakk kohal, väga rahul!
Sai televiisor tellitud. Meilile vastati praktiliselt koheselt, tagasiside oli täiesti ok ja ka kaup jõudis kiiresti kohale. Lisaks kõigele veel parim hind. Väga korrektne ja kiir müüa. Soovitan!
Tundub täiesti korralik veebipood, ostule eelnenud meiliga saadetud küsimustele vastati 5 minuti jooksul ja kauba sai kätte järgmisel päeval. Teeninduse ja kaubaga väga rahul. Soovitan!
Esimene ja väga positiivne kogemus antud ettevõttega. Soov oli osta Bosch pesumasin. Tegin tellimus kodulehel ja 10min pärast oli nende meil vastusega käes. Tingimused sobisid ning küsisin, kuhu saan kaubale järele sõita. Laomees tõstis masina auto peale, seega ei pidanud oma käsi määrimagi. Veelkord - äärmiselt positiivne kogemus. Aitäh!
Julgen soovitada! Ostsin neilt LG 47LB730V teleri, kaup oli laos olemas ja sain järgmisel päeval kätte. Vastutulelik ja meeldiv klienditeenindus!
Minu enda viimase aja praktika viie! e-poega näitas, et just turuliider vastas kõigile minu nõuetele: kõige soodsamad hinnad, suurepärane teenindus ja kiire transport. Mina soovin firmale jõudu, jaksu ja alati meeldivat koostööd. Kõike head!
Negatiivne kogemus. Toote juures oli märgitud tarneajaks 3-5 päeva. Pärast nädalast ootamist sai küsitud, mis seisus tellimus on, mille peale vastati, et toode saabub kuhugi välislattu alles 3 nädala pärast. Tegin tellimus 25 Aprill, sain kátte 7 Mai. Lubasid tasuta viia koju, aga hiljem unustasid seda ára. Kui on kiire, ára tellida temalt poolt
Tellisin kolm suurt kodumasinat, millest ühte polnud kohe saadaval. Küsiti telefonitsi, kas nädal hiljem kätte saada on ok. Oli küll. Nädal hiljem ei helistatud, ise küsides sain vastuseks, et ikka pole masin tulnud ja tuleb nädala pärast. Ka siis ei helistatud, et informeerida kohaletoimetamisest. Küll aga võttis siis juba ühendust kuller ja toimetas asjad kohale. Kokkuvõttes hea hinna koht, aga suhtlemine on vaevaline ja kannatust peab olema.
Äärmiselt kiire meilivahetus ja väga kiire kauba saatmine, kahe päevaga oli teler kiirelt käes soovitud ajaks DPD pakipoega! väga rahul !!!
Negatiivne kogemus! Soovisin osta teleka, hinnaga 615 €. Vormistasin tellimuse (õnneks valisin makseviisiks sularaha kauba kättesaamisel) ning jäin ootama. Veidi aja pärast tuli kõne, kus väideti, et antud telekat ei ole enam saadaval. Pakuti sama tootja uuemat analoogi, hinnaga 650 €. Olin nõus, kuna pakutu oli tõepoolest paremate parameetritega ning hinnavahe ei olnud väga suur. Lubati, et paari päevaga on kohal. Peale nädalast ootamist selgus, et ka seda mudelit ei ole saada ning nüüd pakuti juba teise tootja telekat, hinnaga 715 €. Siin jäi meie äri katki. Jääb mulje, et ettevõte on oma head hinnad kujundanud ainult kliendi püüdmiseks ning tegelikkuses nende hindadega müüa ei saagi. Peale mõningast hämamist ja kliendi segadusse ajamist proovitakse pähe määrida toode, kus juba katet ka vahel on. Õnn, et ma raha ette ei maksnud!
tellisin LG teleri. Tellimus oli makstud reede hommikul, esmasmäeva homikul oli juba kohal Sillamäel. Hea kogemus.