Sai tellitud kaup 30% odavamalt turu madalaimast hinnast. Asi tasutud, kinnitus meilil. 2 päeva pärast kirjutavad, et viga ja maksa juurde või raha tagastus. Hakkasin vaidlema, et nende enda koduleheküljel tingimustes kirjas, et müüja on kohustatud toote müüma ostjale selle hinnaga, mis internetipoes oli. Nemad pressisid enda jonni edasi. Mingit lahendust ei pakutud, mis toetaks mõlema poole huvi (ma saan aru, et inimlikud vead võivad tekkida aga miks mina pean nende vea eest vastutama?) ja hakkasid mingile tarbijakaitse otsusele vihjama, mis antud olukorras ei mänginud mingit rolli sest tegu oli ettevõttega mitte eraisikuga. Igatahes 2 tärni selle eest, et vähemalt saime raha tagasi.
Tellisin vinüülimängija. Iseteeninduses oli näha, et kaup on laost tellitud. Ootasin 3 nädalat ja siis uurisin, et kaugel kaup on. Vastuseks sain, et laos ikkagi ei olnud seda toodet ja pakuti mingeid teisi plaadimängija variante asemele. Küsisin raha tagasi ja eks ole nüüd näha kaua aega läheb. Tarneaega ja laoseisu nende puhul igatahes ei usaldaks.
Tellisin toodet, mida näitas laos saadaval, aga kuu aega hiljem ei olnud ikka kaupa kätte saanud. Proovisin meili ja telefoni teel korduvalt kontakti saada, aga mind kas ignoreeriti täielikult või anti ebamääraseid vastuseid. Raha tagastamisega läks ka väga kaua aega. Soovitan sellest ettevõttest kaugelt eemale hoida!
Tellisin toote, sest neil näitas kodulehel tarneajaks 1-3 päeva, kui see aeg läbi sai helistasin ja siis tõsteti tarneaeg 5-6 tööpäeva peale (kodulehel jätsid ikka samaks). Kui ka 6. päev ületati, siis lubati 8. või 10. tööpäeval. 10. tööpäeval ei antud enam mitte mingit tagasisidet, keegi mitte midagi ei tea ja tagasi ei helistatud.
Kui lisasin Smartech.ee ettevõttele 1-tärnise arvustuse, siis ettevõtte juhatuse liige Rus Galitz pani minu ettevõttele ka karistuseks 1-tärni. Väga ebaeetilise käitumisega ettevõte.
Tarneajaks lubati paar päeva. Uurisin siis nädal hiljem, et kaugel kaup on ja vastati, et tuleb mõne nädala pärast. Küsisin 2 nädala pärast uuesti, siis öeldi kuu veel 2 nädalat. Kui uurisin 40 päeva pärast, siis öeldi kaupa ei saagi ja maksti tagasi.
Siin teiste kommentaarid on teinud ettevaatlikuks aga mitu kuud tagasi tellisin paar pisikest jubinat millega otseselt kiiret polnud. Sain kätte paari päevaga.
Hiljem olen veel mõne korra tellinud ja samuti kiirelt kätte saanud.
Mõni nädal tagasi tellisin kella ja kaamera millel näitas olekuks "Laos olemas". Hiljem oma tellimuste all natuke ehmatas ära "Tellitud laost" olek. Mõtlesin, et hakkab pihta see see "jama" millest teised siin kirjutanud on ja hakkasin juba kurjaks minema.
Samas paar päeva hiljem tuli email, et saan Tähesajusse kaubale järgi minna.
Kokkuvõtteks mul on vist vedanud oma tellitud kaubaga, nädalani pole küll tarneaeg ühelgi korral veninud.
Tähesajus leti taga ka täitsa tore tüüp, sõbralik ja räägib eesti keelt hästi.
S.Z.
July 6, 2022
• 2:42 PM
Kiirelt oli toodet vaja. Nende saidil oli kirjas, et läheb 4-6 päeva, Toode on laos olemas, kuid ootan juba üle nädala, keegi midagi teada pole andnud (Isegi bravo.ee ja muud sellised on mind teavitanud sellises olukorras ja võimalusi pakkunud). Saidil sisselogides on kirjas aind et "TELLITUD LAOST", kuigi tooteall on ikka kirjas "LAOS OLEMAS".
Sai nimelt rohkem toote eest makstud, et kiirelt saaks toote kätte, kahjuks läks nii, et maksin rohkem ja ootan ka kauem.
Toomas
June 29, 2022
• 9:18 AM
Tarneaeg oli 2-5 tööpäeva ja kaup oli laos. Juba kolmas nädalas keegi ei tea millal kaup tuleb. Lao ei tea millal kaup jõuab poes, poe ei saa helista laos.
ostbakl
June 16, 2022
• 5:37 PM
The list price of Galaxy Buds 2 Olive on their web site is 98 euros. When I came to the shop to buy it, I was told that the actual price on spot is "slightly different" - 147 euro, and the price of 98 euros is valid only for online purchases. Avoid like plague.
Siit kommentaaride lugemine tegi ettevaatlikuks aga kuna hind oli hea ja laoseis näitas "Kohal" siis tellisin mõned väikesed jubinad mille kättesaamisega otseselt kiire polnud.
Natuke vähem kui 48h peale tellimuse tegemist tuli SMS, et pakk on jõudnud pakiautomaati. Kui sujus hästi.
Tellitud toode oli "kohal", järgmisel päeval oli tellimuse staatus "tellitud laost" ja küsimuse peale tuli vastus et toodet polegi ja raha saab 14 päeva jooksul tagasi. Ise ei tulnud nad isegi selle peale et ostjaga ühendust võtta. Tundub et Hinnavaatlus on selle firma jaoks selline käibekrediidi platvorm. Ei tasu sealt küll midagi tellida.
Sai tellitud 5600x protsessor. Kõige soodsama hinnaga box versioon, mis eesti poodidest leidsin. Maksin netis ära ja toodi tasuta kulleriga koju mõne tunni jooksul veel samal päeval (Tallinn). CPU karp avamata ja ilmselgelt uus. Jättis väga positiivse mulje
Minul sujus ost väga ladusalt. Ostsin drooni, mis näitas, et on kohapeal olemas. Lasin pakiautomaati Tartusse saata. Reedel ostsin, samal päeval pandi posti, pühapäeval sain kätte. Laoseis muutus üsna kiiresti peale ostu, st näitas "kohapeal" asemel "laos olemas". Pakend oli kinnine, kiles - tundus, et avamata (osad netikaubamajad müüvad kahtlasi avatud/tagasisaadetud tooteid). Teisi kommentaatoreid lugedes näib, et õnnemäng.
Sama mure, mis teistel kommenteerijatel, lubatakse kiiret tarnet 1-3 päeva, tegelikkus on hoopis midagi muud... samuti venitavad tagasimaksetega.
Ei soovita.
Tellisin kauba pühapäeval 15. augustil, tarneaeg 1-3tp. Kolmapäeval küsisin, et kas kaup on välja saadetud, vastasid tellimus väljasaadetud, orienteeruvalt peab saabuma mainitud pakiautomaati homme. Neljapäeval küsisin jälgimiskoodi, selle nad ka saatsid ja mis ma loen pakki pole üle antud. Saatsin uuesti meili, et mis värk on, vastasid uuesti: saadetis on väljasaadetud täna. Orienteeruvalt peab jõudma esmaspäeval kuna homme on riigipüha.
Lähen dpd kodulehele ja loen: 19. augustil(neljap.) enne pakiautomaatide tühjendamisaegasid pakiautomaatidesse postitatud pakid jõuavad saajateni alates 21.08(laup.). Peale tühjendamist sisestatud pakid jõuavad saajateni alates 24.08. Pakiautomaatide tühjendusaeg on Tallinnas kell 20:00. Ehk siis peaks laupäeval jõudma.
Sama päeva õhtul nägin et pakk on üle antud kell 20:11. Nüüd tean, et pakk jõuab teisipäeval 24. augustil.
Kellel sellise pasa jaoks aega on siis edu tellimisega sellelt firmalt. Valetavad tarneaegade kohta ja kirjutavad kirjavigadega.
Ei saa ka märkimata jätta, et kõvakettaid nende kaudu hetkel ei tasu tellida. Nädal aega seisis iseteeninduses kiri, et kaup laost tellitud ja siis tuli kiri, et kaup laost otsas. Tagasikanne tuli paari päevaga.
Tellisin 3 monitorile mõeldud jala. Kaup tuli 5 päeva.
Mingit orienteeruvat tarneaega ei öeldud.
Saabunud toode on vale nii kodulehe piltide kui ka kirjelduse poolest.
Ehk siis tellid midagi ning saada võid ükskõik mida.
Tegin tellimuse esmaspäeva õhtul ja järgmisel päeval oli juba kuller kaubaga maja ees, viisakas kuller ja kiire tarne. Hea tellida kuna tooted laos olemas ja tarne ühe päevaga.
Pood müüb õhku. 8 päeva pärast tellimuse kinnitamist tuli kiri, et kaup on otsas. Siis on tagasimakse kuni 14 päeva! Ma tungivalt ei soovita seda poodi
Tahtsin nasi osta, tarne oli 1-3 tööpäeva ja lehel näitas ,et laos. Viiendal päeval helisatasin neile, öeldi, et laos pole saaks 14 päeva pärast. Üks viletsamaid kliendikogemusi. Ei soovita teistele seda poodi. Vähemalt raha sain samal päeval tagasi kui helistasin.
Ebaaus müüja. Tagastamisel spetsiaalselt otsib mikrodefekti, mida te väljapakkimisel ja kasutamisel ei märka ja ei saa tõestada et mitte teie seda panite ja võib olla oli lihtsalt masstootmise jälg. Poes koos teiega ülevaatamist talle ei piisa, nii et otsib defekte pärast, kui keegi ei näe (ja nii saab alati neid "leida"). Ise ostsin sealt monitoori ja nüüd nad keelduvad tagastamisest.
Tagastamisel nägin ka meest, kellele nad ise andsid vale PlayStation versiooni ja keeldusid vahetamisest kohal. Ilmselt hakkavad ostima põhjust mitte vahetada. Ostja ju ei näe mis garantii osakonnas toimub ja on väga raske tõestada kas mingi pisikene defekt oli olemas.
Vältige.
Müüakse õhku. Tarneajad on ainult selleks, et raha kätte saada, kaupa tegelikult pole ja kui on tarnetähtaeg käes siis vastuseks saad, et ei tea kuna tuleb. EI SOOVITA
I bought a phone on the spot at the dealership. A week later, I noticed a slight gap in the back cover and decided to use the right for 14 days and return the phone. But they told me that since I bought the phone on the spot (and it was necessary via the Internet !!), they will not accept the phone. They say you saw what you bought, but you cannot open the packaging before buying! Awful store. The last time I bought something from them.
Tellisin kuvari, ning oli garantii juhtum, algul ei tahtnud garantiise viia ja tahtsin tagastust vormistada, kuid müügi-konsultant seletas kõike korralikult ning lõplikult olin ikka nõus proovima. Jah see võttis küll aega kuid ikka oli korralikult lahendatud ning jäin teenusega väga rahul.
Ostsime telefoni, mis oli "laokaup". Neli päeva hiljem tuleb teade - kahjuks ei ole telefoni laos. Tühistame tellimuse. Teeme tagasimakse (tsiteerin:) "2-5 tp jooksul kuid mitte hiljem kui 14 päeva tühistamisest". 18 päeva hiljem pole ei tagastust ega kreeditarvet.
Otsime teise laos oleva telefoni (enne kui ülemine saaga veidi kahtlaseks muutuma hakkas). 16 päeva(!!1!) hiljem tuleb teade- hahjuls ei ole telefoni laos, ostke parem x või y...
Tundus väärt kirja panemast. Äkki keegi säästab veidi aega ja närve seetõttu.
Soovitan ikka enne uurida selle kaupluse tausta. Kauplusel on tarbijakaitse teemaga probleemid, teie võite ise google.com-lt leida. Mina ostsin sealt spordikella ja kuuaega kasutamist spordikella nupp tuli ära. Soovitan Polari spordikella osta kohtadest, kus on edasimüüjaga leping, kuna nad oskavad adekvaatset vastust anda. Vajadusel vahetab kohe, mitte nagu minuga juhtus... Link: https://www.polar.com/ee/kus_saab_osta
Kiire ja korralik pood, saatsid ühe JBL kõlari, mis mulle ei sobinud, vahetati teise vastu ümber kiiresti, klienditeenindus meeldiv ja kiire, olen väga rahul.
Ostust selle kinnitamiseni (telefonikõne ettevõttelt) kulus umbes täpselt 1 minut, kätte saamiseks kulus aega täpselt niipalju kui kulus ise kohalesõiduks. Ehk siis - super-fast, väga rahul!
Müüvad telefone, mille tarkvara uuendusi teha ei saa, ehk on nii nimetatud näidistelefonid.
Sellest ka soodsam teistest hind muidugi. See tähendab, et telefonil ei uuene näiteks ka tootja viirusetõrje tarkvara jms.
Tarkvara uuendamine aga ei pidavat garantii alla käima ja nemad sellega ei tegele. Ehk neid ei huvita.
Sai tellimus esitatud kell 14 ja Smartech kuller helistas peale kella 16 juba, et "kas olete aadressil kohal" :) Ei saanud küll samal päeval vastu võtta, aga järgmisel päeval samal ajal oli kuller taas platsis ja andis kauba üle. Väga eeskujulik, kiire tarne! Suurepärane. Aitäh!
Sai tellitud kaup 30% odavamalt turu madalaimast hinnast. Asi tasutud, kinnitus meilil. 2 päeva pärast kirjutavad, et viga ja maksa juurde või raha tagastus. Hakkasin vaidlema, et nende enda koduleheküljel tingimustes kirjas, et müüja on kohustatud toote müüma ostjale selle hinnaga, mis internetipoes oli. Nemad pressisid enda jonni edasi. Mingit lahendust ei pakutud, mis toetaks mõlema poole huvi (ma saan aru, et inimlikud vead võivad tekkida aga miks mina pean nende vea eest vastutama?) ja hakkasid mingile tarbijakaitse otsusele vihjama, mis antud olukorras ei mänginud mingit rolli sest tegu oli ettevõttega mitte eraisikuga. Igatahes 2 tärni selle eest, et vähemalt saime raha tagasi.
Esinduses olev kaup jõuab samal päeval ukse taha, laost tellides võib veidi aega võtta. Siiamaani positiivsed kogemused, suhtlus firmaga alati hea.
Minu kogemus on igati positiivne. Tellisin pärastlõunal veetorude kinnitamiseks tangid ja asi oli pakiautomaadis alla 24h.
Täiesti mõttetu firma. Tellisin kauba, lubati tarnet 1 päev, seejärel öeldi 1 nädal ja kuu aja pärast tellimus tühistati.
Tellisin vinüülimängija. Iseteeninduses oli näha, et kaup on laost tellitud. Ootasin 3 nädalat ja siis uurisin, et kaugel kaup on. Vastuseks sain, et laos ikkagi ei olnud seda toodet ja pakuti mingeid teisi plaadimängija variante asemele. Küsisin raha tagasi ja eks ole nüüd näha kaua aega läheb. Tarneaega ja laoseisu nende puhul igatahes ei usaldaks.
See ei ole mu esimene ost ja olen väga rahul. Täname täpse ajastamise eest.Kindlasti 5 tärni.
Tellisin toodet, mida näitas laos saadaval, aga kuu aega hiljem ei olnud ikka kaupa kätte saanud. Proovisin meili ja telefoni teel korduvalt kontakti saada, aga mind kas ignoreeriti täielikult või anti ebamääraseid vastuseid. Raha tagastamisega läks ka väga kaua aega. Soovitan sellest ettevõttest kaugelt eemale hoida!
Tellisin toote, sest neil näitas kodulehel tarneajaks 1-3 päeva, kui see aeg läbi sai helistasin ja siis tõsteti tarneaeg 5-6 tööpäeva peale (kodulehel jätsid ikka samaks). Kui ka 6. päev ületati, siis lubati 8. või 10. tööpäeval. 10. tööpäeval ei antud enam mitte mingit tagasisidet, keegi mitte midagi ei tea ja tagasi ei helistatud.
Tellisin kauba, mis pidi laos olema, aga 3 nädalat hiljem tellimus tühistati. Klienditeenindus üleolev ja emailidele ei vastata.
Kui lisasin Smartech.ee ettevõttele 1-tärnise arvustuse, siis ettevõtte juhatuse liige Rus Galitz pani minu ettevõttele ka karistuseks 1-tärni. Väga ebaeetilise käitumisega ettevõte.
Tarneajaks lubati paar päeva. Uurisin siis nädal hiljem, et kaugel kaup on ja vastati, et tuleb mõne nädala pärast. Küsisin 2 nädala pärast uuesti, siis öeldi kuu veel 2 nädalat. Kui uurisin 40 päeva pärast, siis öeldi kaupa ei saagi ja maksti tagasi.
Siin teiste kommentaarid on teinud ettevaatlikuks aga mitu kuud tagasi tellisin paar pisikest jubinat millega otseselt kiiret polnud. Sain kätte paari päevaga. Hiljem olen veel mõne korra tellinud ja samuti kiirelt kätte saanud. Mõni nädal tagasi tellisin kella ja kaamera millel näitas olekuks "Laos olemas". Hiljem oma tellimuste all natuke ehmatas ära "Tellitud laost" olek. Mõtlesin, et hakkab pihta see see "jama" millest teised siin kirjutanud on ja hakkasin juba kurjaks minema. Samas paar päeva hiljem tuli email, et saan Tähesajusse kaubale järgi minna. Kokkuvõtteks mul on vist vedanud oma tellitud kaubaga, nädalani pole küll tarneaeg ühelgi korral veninud. Tähesajus leti taga ka täitsa tore tüüp, sõbralik ja räägib eesti keelt hästi.
Kiirelt oli toodet vaja. Nende saidil oli kirjas, et läheb 4-6 päeva, Toode on laos olemas, kuid ootan juba üle nädala, keegi midagi teada pole andnud (Isegi bravo.ee ja muud sellised on mind teavitanud sellises olukorras ja võimalusi pakkunud). Saidil sisselogides on kirjas aind et "TELLITUD LAOST", kuigi tooteall on ikka kirjas "LAOS OLEMAS". Sai nimelt rohkem toote eest makstud, et kiirelt saaks toote kätte, kahjuks läks nii, et maksin rohkem ja ootan ka kauem.
Tarneaeg oli 2-5 tööpäeva ja kaup oli laos. Juba kolmas nädalas keegi ei tea millal kaup tuleb. Lao ei tea millal kaup jõuab poes, poe ei saa helista laos.
The list price of Galaxy Buds 2 Olive on their web site is 98 euros. When I came to the shop to buy it, I was told that the actual price on spot is "slightly different" - 147 euro, and the price of 98 euros is valid only for online purchases. Avoid like plague.
Positiivne kogemus. Sai tellitud Jimmy JV51 tolmuimeja, mis oli Tähesaju tee esinduses olemas ja mille kohe pärast tasumist kätte sai.
Siit kommentaaride lugemine tegi ettevaatlikuks aga kuna hind oli hea ja laoseis näitas "Kohal" siis tellisin mõned väikesed jubinad mille kättesaamisega otseselt kiire polnud. Natuke vähem kui 48h peale tellimuse tegemist tuli SMS, et pakk on jõudnud pakiautomaati. Kui sujus hästi.
Tellitud toode oli "kohal", järgmisel päeval oli tellimuse staatus "tellitud laost" ja küsimuse peale tuli vastus et toodet polegi ja raha saab 14 päeva jooksul tagasi. Ise ei tulnud nad isegi selle peale et ostjaga ühendust võtta. Tundub et Hinnavaatlus on selle firma jaoks selline käibekrediidi platvorm. Ei tasu sealt küll midagi tellida.
Sai tellitud 5600x protsessor. Kõige soodsama hinnaga box versioon, mis eesti poodidest leidsin. Maksin netis ära ja toodi tasuta kulleriga koju mõne tunni jooksul veel samal päeval (Tallinn). CPU karp avamata ja ilmselgelt uus. Jättis väga positiivse mulje
Minul sujus ost väga ladusalt. Ostsin drooni, mis näitas, et on kohapeal olemas. Lasin pakiautomaati Tartusse saata. Reedel ostsin, samal päeval pandi posti, pühapäeval sain kätte. Laoseis muutus üsna kiiresti peale ostu, st näitas "kohapeal" asemel "laos olemas". Pakend oli kinnine, kiles - tundus, et avamata (osad netikaubamajad müüvad kahtlasi avatud/tagasisaadetud tooteid). Teisi kommentaatoreid lugedes näib, et õnnemäng.
Sama mure, mis teistel kommenteerijatel, lubatakse kiiret tarnet 1-3 päeva, tegelikkus on hoopis midagi muud... samuti venitavad tagasimaksetega. Ei soovita.
Tellisin kauba pühapäeval 15. augustil, tarneaeg 1-3tp. Kolmapäeval küsisin, et kas kaup on välja saadetud, vastasid tellimus väljasaadetud, orienteeruvalt peab saabuma mainitud pakiautomaati homme. Neljapäeval küsisin jälgimiskoodi, selle nad ka saatsid ja mis ma loen pakki pole üle antud. Saatsin uuesti meili, et mis värk on, vastasid uuesti: saadetis on väljasaadetud täna. Orienteeruvalt peab jõudma esmaspäeval kuna homme on riigipüha. Lähen dpd kodulehele ja loen: 19. augustil(neljap.) enne pakiautomaatide tühjendamisaegasid pakiautomaatidesse postitatud pakid jõuavad saajateni alates 21.08(laup.). Peale tühjendamist sisestatud pakid jõuavad saajateni alates 24.08. Pakiautomaatide tühjendusaeg on Tallinnas kell 20:00. Ehk siis peaks laupäeval jõudma. Sama päeva õhtul nägin et pakk on üle antud kell 20:11. Nüüd tean, et pakk jõuab teisipäeval 24. augustil. Kellel sellise pasa jaoks aega on siis edu tellimisega sellelt firmalt. Valetavad tarneaegade kohta ja kirjutavad kirjavigadega.
Ei saa ka märkimata jätta, et kõvakettaid nende kaudu hetkel ei tasu tellida. Nädal aega seisis iseteeninduses kiri, et kaup laost tellitud ja siis tuli kiri, et kaup laost otsas. Tagasikanne tuli paari päevaga.
Tellisin 3 monitorile mõeldud jala. Kaup tuli 5 päeva. Mingit orienteeruvat tarneaega ei öeldud. Saabunud toode on vale nii kodulehe piltide kui ka kirjelduse poolest. Ehk siis tellid midagi ning saada võid ükskõik mida.
Tegin tellimuse esmaspäeva õhtul ja järgmisel päeval oli juba kuller kaubaga maja ees, viisakas kuller ja kiire tarne. Hea tellida kuna tooted laos olemas ja tarne ühe päevaga.
Pood müüb õhku. 8 päeva pärast tellimuse kinnitamist tuli kiri, et kaup on otsas. Siis on tagasimakse kuni 14 päeva! Ma tungivalt ei soovita seda poodi
Tõesti mõtetu pood. Ostu ajal kaup laos olemas, nädala pärast tuli kiri, et kaup otsas. Tõesti müüvad õhku.
Tahtsin nasi osta, tarne oli 1-3 tööpäeva ja lehel näitas ,et laos. Viiendal päeval helisatasin neile, öeldi, et laos pole saaks 14 päeva pärast. Üks viletsamaid kliendikogemusi. Ei soovita teistele seda poodi. Vähemalt raha sain samal päeval tagasi kui helistasin.
Ebaaus müüja. Tagastamisel spetsiaalselt otsib mikrodefekti, mida te väljapakkimisel ja kasutamisel ei märka ja ei saa tõestada et mitte teie seda panite ja võib olla oli lihtsalt masstootmise jälg. Poes koos teiega ülevaatamist talle ei piisa, nii et otsib defekte pärast, kui keegi ei näe (ja nii saab alati neid "leida"). Ise ostsin sealt monitoori ja nüüd nad keelduvad tagastamisest. Tagastamisel nägin ka meest, kellele nad ise andsid vale PlayStation versiooni ja keeldusid vahetamisest kohal. Ilmselt hakkavad ostima põhjust mitte vahetada. Ostja ju ei näe mis garantii osakonnas toimub ja on väga raske tõestada kas mingi pisikene defekt oli olemas. Vältige.
Müüakse õhku. Tarneajad on ainult selleks, et raha kätte saada, kaupa tegelikult pole ja kui on tarnetähtaeg käes siis vastuseks saad, et ei tea kuna tuleb. EI SOOVITA
odavad hinnad, väga kiire tarne, ~24h ja pakk käes, soovitan!
Väga hea teenindus ja head hinnad.
I bought a phone on the spot at the dealership. A week later, I noticed a slight gap in the back cover and decided to use the right for 14 days and return the phone. But they told me that since I bought the phone on the spot (and it was necessary via the Internet !!), they will not accept the phone. They say you saw what you bought, but you cannot open the packaging before buying! Awful store. The last time I bought something from them.
Tellisin kuvari, ning oli garantii juhtum, algul ei tahtnud garantiise viia ja tahtsin tagastust vormistada, kuid müügi-konsultant seletas kõike korralikult ning lõplikult olin ikka nõus proovima. Jah see võttis küll aega kuid ikka oli korralikult lahendatud ning jäin teenusega väga rahul.
Olen tellinud juba mitu korda, väga rahul jäänud nii kauba, kui ka tarneajaga. Kiire ja korralik teenindus, soovitan!!!!
Ostsime telefoni, mis oli "laokaup". Neli päeva hiljem tuleb teade - kahjuks ei ole telefoni laos. Tühistame tellimuse. Teeme tagasimakse (tsiteerin:) "2-5 tp jooksul kuid mitte hiljem kui 14 päeva tühistamisest". 18 päeva hiljem pole ei tagastust ega kreeditarvet. Otsime teise laos oleva telefoni (enne kui ülemine saaga veidi kahtlaseks muutuma hakkas). 16 päeva(!!1!) hiljem tuleb teade- hahjuls ei ole telefoni laos, ostke parem x või y... Tundus väärt kirja panemast. Äkki keegi säästab veidi aega ja närve seetõttu.
Soovitan ikka enne uurida selle kaupluse tausta. Kauplusel on tarbijakaitse teemaga probleemid, teie võite ise google.com-lt leida. Mina ostsin sealt spordikella ja kuuaega kasutamist spordikella nupp tuli ära. Soovitan Polari spordikella osta kohtadest, kus on edasimüüjaga leping, kuna nad oskavad adekvaatset vastust anda. Vajadusel vahetab kohe, mitte nagu minuga juhtus... Link: https://www.polar.com/ee/kus_saab_osta
Reede hilisõhtul tellitud robottolmukas toodi kohale esmaspäeva tööpäeva õhtuks. Aitäh meeldiva üllatuse eest!
Ei soovita, väikese ,,laos" oleva jubina tarne 3 nädalat, ei teavitatud hilinemisest.
Peale tellimuse vormistamist sain järgmisel päeval juba sülearvuti kätte, teenusega väga rahul. Küll vot see oli kiire =)
Kiire ja korralik pood, saatsid ühe JBL kõlari, mis mulle ei sobinud, vahetati teise vastu ümber kiiresti, klienditeenindus meeldiv ja kiire, olen väga rahul.
Ostust selle kinnitamiseni (telefonikõne ettevõttelt) kulus umbes täpselt 1 minut, kätte saamiseks kulus aega täpselt niipalju kui kulus ise kohalesõiduks. Ehk siis - super-fast, väga rahul!
Good prices! Super fast same day delivery! Thank you!
Tellisin telefoni, tellimus nende poolt väga kiirelt täidetud. Telefon täpselt selline nagu pidi. 5+
Müüvad telefone, mille tarkvara uuendusi teha ei saa, ehk on nii nimetatud näidistelefonid. Sellest ka soodsam teistest hind muidugi. See tähendab, et telefonil ei uuene näiteks ka tootja viirusetõrje tarkvara jms. Tarkvara uuendamine aga ei pidavat garantii alla käima ja nemad sellega ei tegele. Ehk neid ei huvita.
Sai tellimus esitatud kell 14 ja Smartech kuller helistas peale kella 16 juba, et "kas olete aadressil kohal" :) Ei saanud küll samal päeval vastu võtta, aga järgmisel päeval samal ajal oli kuller taas platsis ja andis kauba üle. Väga eeskujulik, kiire tarne! Suurepärane. Aitäh!
Kaup jõudis ilusti ja tervena kohale
Lubati tarnet 3 päeva, poole päevapärast oli telefon kohal.
Tellisin 2x DDR2 mälu, saadeti 1 ning kuu aega pole suudetud olukorda lahendada. Ei soovita.
24 detsembril õhtul sai ka telefoni tellitud, 27-l kohal, kiired tegelased tglt, 5+