Kõik me teame hinnanguid kiire tarne, usaldusväärne müüa jne. Mina olen hinnanguid andnud enamasti selle põhjal, kuidas probleemide lahendamisega tegeletakse ning kui keegi mulle midagi müüb, siis ainuüksi selle eest ta minu käest maksimum hinnet küll ei saa. Täna aga on asjad veidi teisiti.
Teate küll, et ostad midagi ära, lähed teisse poodi ning seal on sama asi mõned eurod odavamad. Ikka juhtub. Aga mis siis, kui asi on 824 € odavam? Enam ei olegi ostetud asja üle väga rõõmus. Ma ostsin täna hommikul 2200 € maksva aku ning tund aega hiljem leidsin postkastist sellise kirja:
"Täname ostu eest! Kuna nüüd hakkas meil päris magus soodus ja te soetasite napilt enne kampaania algust, siis me kanname teile vahe tagasi ja saate siiski toote palju mõnusama hinnaga!"
Kas keegi on kunagi saanud müüalt kirja, kes on juba oma raha kätte saanud ehk ma ei lähe enam kunagi sellele lehele tahasi ning ei teagi, et neil sooduskampaania käib. Muidugi ma võin 14 päeva jooksul toote tagasi saata ning soodsama hinnaga selle uuesti osta, kuid antud juhul oli see müüapoolne algatus ning sellise suhtumise eest klienti on droon.ee saanud minu näol endale kindlasti püsiklendi kui mul on vaja midagi sellist osta, mida nad müüvad.
Garantii kogemused mul esialgu puuduvad, kuid kui neilt rohkem asju osta, küll siis midagi annab otsad ka ning tekib ka see kogemus.
Kõik me teame hinnanguid kiire tarne, usaldusväärne müüa jne. Mina olen hinnanguid andnud enamasti selle põhjal, kuidas probleemide lahendamisega tegeletakse ning kui keegi mulle midagi müüb, siis ainuüksi selle eest ta minu käest maksimum hinnet küll ei saa. Täna aga on asjad veidi teisiti. Teate küll, et ostad midagi ära, lähed teisse poodi ning seal on sama asi mõned eurod odavamad. Ikka juhtub. Aga mis siis, kui asi on 824 € odavam? Enam ei olegi ostetud asja üle väga rõõmus. Ma ostsin täna hommikul 2200 € maksva aku ning tund aega hiljem leidsin postkastist sellise kirja: "Täname ostu eest! Kuna nüüd hakkas meil päris magus soodus ja te soetasite napilt enne kampaania algust, siis me kanname teile vahe tagasi ja saate siiski toote palju mõnusama hinnaga!" Kas keegi on kunagi saanud müüalt kirja, kes on juba oma raha kätte saanud ehk ma ei lähe enam kunagi sellele lehele tahasi ning ei teagi, et neil sooduskampaania käib. Muidugi ma võin 14 päeva jooksul toote tagasi saata ning soodsama hinnaga selle uuesti osta, kuid antud juhul oli see müüapoolne algatus ning sellise suhtumise eest klienti on droon.ee saanud minu näol endale kindlasti püsiklendi kui mul on vaja midagi sellist osta, mida nad müüvad. Garantii kogemused mul esialgu puuduvad, kuid kui neilt rohkem asju osta, küll siis midagi annab otsad ka ning tekib ka see kogemus.
Kiire tarne, väga paljud asjad laos, töötajad on huvitatud kliendiga suhtlemisest ning kõige seletamisest. Väga meeldiv teenindus.