BIGBOX.EE kommentaarid

October 7, 2024 • 7:25 PM

Kohutav kogemus! Ma ei ole väga pirtsakas klient, aga selline komejant, mida Bigbox OÜ pakkus, oli tõeliselt tülgastav. Nimelt tellisin 19.09 ühe ASUS toote, mis kuulus kampaania alla (ASUS cashback). Kampaanias osalemiseks tuli ASUSele saata arve ja täita veel mõned bürokraatlikud nõuded. Komejant algas kohe pärast maksmist – esialgu pidi toode kohale jõudma 3-7 tööpäeva jooksul, kuid umbes 10 minutit pärast makse sooritamist selgus, et tarneaeg on hoopis 10-14 päeva. Sel hetkel tundus, et toode jõuab siiski piisavalt varakult kohale, et saaksin ASUS cashbacki kampaanias osaleda ja raha tagasi küsida. Et kindel olla, saatsin 20.09 kirja ja küsisin, kas nad saaksid arve varem saata, et ma saaksin kampaanias osalemise kiiresti korda ajada. Vastati viisakalt, et arvet ei saa enne väljastada, kui kaup on nende laost välja saadetud. Kuna aega veel oli, ei pööranud ma sellele erilist tähelepanu ja lootsin, et kõik laabub õigel ajal. Kuna aeg hakkas otsa saama, kirjutasin 03.10 uuesti. Vastus oli ikka sama: "Vabandame tekkinud olukorra pärast, kuid arvet ei ole võimalik varem väljastada. Arve saadetakse kliendile pärast kauba väljasaatmist." Vastasin: "Ma tõesti ei mõista, mida tähendab: 'Arvet ei ole võimalik varem väljastada.' Kui kaup saadeti välja 19.09 või 20.09, siis miks ei ole arvet siiani väljastatud? Kuidas on võimalik, et tänapäeval ei suudeta sellist elementaarset asja korraldada?" Loodan, et kaup jõuab siiski õigeks ajaks vastavalt 14-päevasele tarneajale. Ja oh üllatust – täna hommikul tuli sõnum, et toode on laost järsku otsa saanud ning pakutakse asendustoodet või raha tagasi. Arvake ise, mida ma valisin. Igatahes, mõelge enne mitu korda, enne kui tellite kalli toote nende lehelt. Mina tegin tellimuse umbes 160 € väärtuses, aga selge on see, et nende poliitika selline ongi nagu ka siinsed ülevaated näitavad.

Hijaika
August 27, 2024 • 2:08 PM

Saadeti vale asi

November 29, 2023 • 9:29 AM

Ostsin pesumasina Mustal Reedel ning paar päeva hiljem oli sama pesumasin müügil 50€ soodsamalt.

October 11, 2023 • 12:32 AM

Tellisin laptopi ja tuli kiiresti, nagu lubatud. Antud mudeli hind on oluliselt soodsam kui mujal.

ttonis
August 14, 2023 • 8:41 AM

5* tarneaja eest - lubati 9-12tp jooksul, jõudis 5tp jooksul 5* kliendisuhtluse eest - sõbralik ja konreetne infovahetus 3.5* info liikumise kiiruse eest - kõne ootejärjekord meeletult pikk kui kiiret infot vaja, kuid kui enam oodata ei jõudnud, siis helistati vähemalt tagasi. Pigem positiivselt üllatunud, et nii kiiresti toode kohal.

Marx
May 16, 2023 • 2:14 PM

04.05 maksin pesumasina arve. Lootsin, et saan masina vähemalt 7 päeva jooksul. 6. päeval helistasin teenindusele ja selgus, et masinat neil laos ei ole, lubati uurida kuna saab. 15.05 saabus email "Anname teada, et tellitud Pesumasin Samsung WW90T554DAE/S7 on laost otsa saanud. Saaksime selle asemel pakkuda järgmist: https://bigbox.ee/pesumasinad/pesumasin-samsung-ww90t554dae-s7-1196670.html ehk pakuti seda sama masinat mida ei ole? Veidi hiljem veel email kus pakuti sooduskoodi ja sama masina ostu võimalust. 12.05 tuli teade tarnekuupäeva (17.05) kohta, helistasin aga öeldi, et kaupa pole veel välja saadetud ja ei tea kuna saadetakse. Ebausaldatav firma kui ei soovi jamada ärge mingil juhul sealt ostke

Posaiko
July 13, 2022 • 1:38 PM

Tellisin HDD. Kaks nädalat läks mööda, vaatasin siis iseteeninduses tellimuse seisu - näitab "Makse aktsepteeritud". Ei näita, et oleks välja saadetud või teel. Tellimuse numbrile vajutades viib katkise lingile, kus kiri "tellimust ei leitud". Kirjutasin klienditoele, kes vastas tooniga, et hea küll saadame siis homme kauba välja. Ehk et jäi mulje nagu minu togimise peale üldse suvatsesid saata ja ka see oli üsna tüütu liigutus nende jaoks. Selgitusi ega vabandusi ei saanud. Pigem vältida. Annan 2/5, sest klienditugi vähemalt vastas ja loodetavasti jõuab toode ikkagi ka kohale.

July 6, 2022 • 11:18 AM

Alati kauba kiirelt ja korrapäraselt kätte saanud

Helen
July 4, 2022 • 6:50 AM

PETTURID!!!! Müüvad ÕHKU!!!!! Tellisin kauba 15.06. Täpselt 16 päeva hiljem ei ole kaupa ning raha ei ole samuti tagastatud. Esmalt väitsid, et tarne hilineb. Seejärel, et saatsid kauba ära. Järgmiseks, et kaup oli saadetud 3 osas. Järgmiseks, et kaup on saadetud 4 osas ja ma 3 väidetavalt kätte saanud. Täielik absurd ja raha ei tagastata!

Tiit
June 29, 2022 • 12:42 PM

Klienditeenindus on ülimalt aeglane ning ei süvene küsimuse sisusse. Ei soovita.

Mart
June 22, 2022 • 2:41 PM

Kiire tarne, kõik ok.

Doris
June 19, 2022 • 7:42 PM

Ostuga väga rahul. Soodsam hind kui mujal, lisaks mõistlik tarneaeg. Nõudepesumasin toimetati ilusasti koju kätte + lisasoovitused meilile.

ando1000
April 21, 2022 • 1:56 PM

Tellisin tahvelarvuti Samsung Galaxy Tab A8 2022 64GB. Kohe alguses ilmnes probleem ekraani valgustuse sensoriga, mis tegi automaatse ekraanivalgustuse väga hämaraks, ka valges ruumis. Pöördusin ettevõtte poole ning toode saadeti kulleriga Leetu garantiiremonti. Sealt tuli vastus, et viga ei tuvastatud. Toode saadeti tagasi ning tagasi saades avastasin toote tagaküljel pika kriimustuse, mida seal enne saatmist ei olnud. Ettevõte keeldub toodet tagasi võtmast isegi kui toode jätkuvalt ei tööta nagu peab ning tagasi saamisel on kriibitud seisukorras. Väga ebameeldiv asju ajada ning kirjadele vastatakse 1x päevas või 2 päeva tagant. Võimalusel valige teine veebipood, kellel on kohalik esindus ka Eestis. Ei soovita igatahes.

Regatzzya
December 21, 2021 • 10:33 AM

Tellisin kauba , kaup oli üllatavalt paremate hindadega kui mujal , tuli kiirelt ja kaup korralik . Olen väga rahul ja julgen soovitada . Kindlasti tellin sealt veel .

Kristo05
December 21, 2021 • 9:32 AM

Enne kauba tellimist tasub üle küsida selle reaalne saadavus. Kodulehel näitas et toode on laos olemas kuid peale tellimuse sisestamist helistati ja öeldi et seda kaupa ei saa. Leiti küll asendustoode mis oli pisut kallim kuid siiski samaväärne. Transport oli kiire (2 tööpäeva) ja professionaalne!

Marko911
December 18, 2021 • 5:33 PM

Sai esimene ost seal tehtud ja kõik sujus hästi, interneti maksmisega oli minul probleem ning sealtpoolt reageeriti kiiresti ning sai kohe lahendatud. Teenindus minupoolt väga hea.

Krisper
December 16, 2021 • 8:49 AM

Olles paar korda Bigboxist tooteid tellinud on minu kogemus siiani olnud igati positiivne. Klienditeenindus on olnud abivalmis ning vastanud emailidele kiiresti (15 min jooksul) või helistanud telefoni teel. Viimase tellimuse puhul lubatud tarneaeg oli 1-4 tp, kohale tuli 2 tööpäevaga. Igal juhul soovitan.

EmmEll
December 7, 2021 • 7:55 AM

Tellisin 23.11 teleri QE85Q70A Samsungi teleri ja seinakinnituse. Tarneajaks oli märgitud 1-4 tööpäeva. Peale tellimuse kinnitust helistati järgmine päev ja öeldi, et kaup laost otsas. Ei mainitudki üldse, et kaup saadetakse hoopis Leedust, mitte Eestist. Tarneajaks pakkus teenindaja ca 1-1,5 nädalat. Täpselt ei osanud öelda. Leppisin sellega, sest ka mujal otsas. 01.12 pandi kaup teele, aga tänaseni (07.12) ei ole kätte saanud. Jälgimisnumbrit pidin ise küsima. Tellimuse juurde seda ei pandud. Isegi Saksamaalt jõuab tavapostiga kaup 5 päevaga kohale, aga Leedust kauba saatmine võtab müstiliselt kaua aega. Näitab, et 02.12 jõudis juba Lätti, aga sealt edasi vaikus. DPD kohaselt valis Bigbox mingi kõige odavama transpordi variandi, mille puhul nädalavahetusel kaup ei liigu. Telekas polnud odav. Niigi hilinesid tarnega. Oleksid võinud vähemalt pingutada ja kiirkulleri variandi valida. Muuseas seinakinnitus pandi teele samal ajal ning jõudis kohale 03.12 juba. Hoian hinge kinni, et telekas terve ja töötab, kui kunagi lõpuks kohale jõuab. Tõesti ei taha nendega enam midagi tegemist teha.

Kerst05
November 30, 2021 • 7:44 AM

Väga meeldiv, abivalmis ja kiire teenindus. Kaup oli soodsama hinnaga kui mujal. Telefoni teel anti nõu ning täpsustati tarne aeg. Kaup jõudis kohale kiiresti. Kauba (LG OLED teler) ja teenindusega väga rahul.

lakies
November 22, 2021 • 12:32 PM

Tühistasid tellimuse, sest väidetavalt oli nende süsteemis olnud arvutirike. Lihtsalt raisati sellega minu aega.

Marko911
November 17, 2021 • 9:03 PM

Sai Soundbar sealt tellitud, uurisin enne tellimist reaalset tarnet ja vastati sama mis portaalis. Maksmisega oli tõrge telefoni äpiga aga helistati kohe ja saadeti kõik meilile ja sai makse tehtud, väga kiiresti reageeriti eks näis kuidas kaup tuleb. Hetkel esimene ost ja kodulehel sai ratast keeutada ja sai sooduskupongi, ning 4eur-i alet, hetkel kõik sujus hästi.

Janely21
November 5, 2021 • 8:53 AM

Väga sõbralik ja kiire teenindus! Pakuti alternatiive, kui tarne ei sobinud. Kiidan!

leegimajak
September 21, 2021 • 7:19 PM

Aitäh,, Bosch smuutimasin kohal nii nagu peab, olen väga rahul. Esimesed tervise smuutid tehtud juba :) Bigbox tuli kenasti aadressi muutmise osas vastu! Tarne venis küll pikemaks, kui esialgu plaan - soov oli (max 7 tööpäeva tarne asemel tuli pakk ~2,5 nädalat), kuid klappis meie plaanidega hästi lõpuks ning täname väga. Klienditeenindusest vastati alati lahkelt ja kiirelt kirjadele, seega positiivne ostukogemus.

RomerLoime
September 9, 2021 • 1:50 PM

..updated, probleem sai korda.. Ostsin 2021.08.08 Samsung Q60T teleri, kätte saime 12.08.2021. avasime elukaaslasega selle koos juhendi alusel, tegime kõike samm sammu haaval, kui olime kõik paika pannud ja sai lõpuks diivanile pikali, puldist teleri tööle, avastasime valge joone mis läbib kogu telerit, Klienditugi siiani sõbralik, läksnadal et telekas korda tehakse. Telekas tehti korda ja kõik super

valjaab
August 31, 2021 • 9:45 AM

Väga meeldiv ja kiire teenindus. Tootega samuti väga rahul.

RomerLoime
August 13, 2021 • 11:57 AM

Ostsin 2021.08.08 Samsung Q60T teleri, kätte saime 12.08.2021. avasime elukaaslasega selle koos juhendi alusel, tegime kõike samm sammu haaval, kui olime kõik paika pannud ja sai lõpuks diivanile pikali, puldist teleri tööle, avastasime valge joone mis läbib kogu telerit, hetkel ootan kullerit kes teleka garantii kontrolli viib. Kui kõik korda saab muudan arvustust, kui ei, lähen asjaga kaugemale. Klienditugi siiani sõbralik, kuid sellise jama protsess on nõme ja liiast pikk.

mariliis12
June 1, 2021 • 10:08 AM

Väga meeldiv teenindus, telefoni teel kergesti kättesaadav. Tootega samuti väga rahul :)

Tiia91
May 28, 2021 • 9:51 AM

Super teenindus ja ülikiire tarne. Väga rahul.

alland
May 24, 2021 • 6:35 AM

Kõik toimis, pärast tellimust helistati, suheldi, kaup oli olemas ja tuli lubatud ajaks ja parima hinnaga, mida sel ajal netist leida oli.

Sandbler
May 21, 2021 • 6:37 PM

Hea teenindus! Edward oli suureks abiks, kaup tuli kiiresti kohale, soovitan ja kasutan ka tulevikus!

rodeoman
February 5, 2021 • 8:58 AM

Suured tänud BIGBOX.ee???? Kiire vastamine klienditeeninduses???? Helistati omal initsiatiivil ja konsulteeriti toote osas heasoovlikult???? Kaup jõudis ka täpselt naise sünnipäevaks kohale, kuigi tellisin viimasel minutil❤???? #tänulik #beatthat #parimadsoovid

duub7
February 3, 2021 • 12:58 PM

Kleinditeenindus jätab mulje nagu tahetakse pigem kliendist lahti saada, mitte teda aidata - järsk, napisõnaline, küsimustele ei vastata ning omapoolseid variante ei pakuta. Tarneaegade kohta öeldakse "arvatavasti 2-3 nädalat", mis siinseid kommentaare lugedes võivad ka tähendada, et "arvatavasti ei saagi", sest ülejäänud konkurendid ütlesid, et toodet enam üheski laos ei ole. Igal juhul ostu ma katsetama ei hakka kuna punaseid lippe on juba piisavalt.

Jansuke
January 29, 2021 • 1:29 PM

Soodne kaup, hea ja kiire teenindus, ülikiire tarne! Soovitan!

acckij
January 18, 2021 • 12:47 PM

Väga korralik, abivalmis ja pädev teenindus! Edward oli suureks abiks, kaup tuli väga kiiresti kohale, igati soovitan ja kasutan ka tulevikus!

vaznaja
January 17, 2021 • 12:23 PM

Olen tellinud mitmeid kordi. Alati olen hindade üle rõõmustanud. Paar korda oli probleeme, kuid need lahendati alati kiiresti. Tervikuna võttes soovitan.

RomerLoime
January 16, 2021 • 1:30 PM

Super hea teenindus, soovitan

Andu321
December 12, 2020 • 1:46 PM

Tavaline tarne aeg peaks olema 1-4 päeva, aga kohe peale tellimist sain emaili, et tarne võtab üle 2 nädala. Okei, pole probleemi. Umbes kolme nädala pärast peale tellimist antakse teada, et üks toode ei tulnud laost kohale ning tellimus muudeti ja raha anti tagasi. 27 päeva pärast tellimuse esitamist pole toodet kätte saanud ning tühistasin tellimuse, kuna peaaegu kuu aega oodanud ja ei ole väärt ühte toodet osta kui saatmistasu juurde tuleb.

redeen
February 24, 2020 • 7:33 AM

Ei olnud meeldiv kogemus.Kõigepealt üritatakse pähe määrida lisagarantiid,mida BOSCH-i tooted ei vaja,kestavad piisavalt kaua.Kaasas polnud eestikeelset kasutusjuhendit ning arvet paberkandjal.Lubasid saata elektroonilisel teel,mulle see ei sobi,trükkigu ise välja ja pangu tootega kaasa nagu kord ja kohus.Nii mugav ei pea olema.Tarbijakaitsega ähvardades saadavad juhendi ja arve postiga. Oli see siis seda väärt?! Nigel!

Killhoven
February 19, 2020 • 5:38 PM

5+ tuleb ära. Pühapäeval tellisin kallima teleri ja teisipäeva varahommikul tuli kohale. Vedas et laos oli, aga kogu suhtlus jättis mulje kui korralikust poest ja mitte odavmüügi kohast - hoiti hästi kursis kauba liikumisest, asjatundlikud soovitused, juba teatati ette kuidas aitavad võimalike probleemide korral tulevikus.

Carlsair
February 19, 2020 • 11:31 AM

Puhtalt teeninduse süsteemi eest 5+. Ilma et oleksin pidanud midagi täpsustavat üldse ütlemagi teati juba kohe mis asja ma tellida plaanin ning osati ka hetkega tarneküsimusele vastata

MaaMies
February 2, 2020 • 11:24 AM

Kuivati, mille ostsin, on super. Seejuures ostukogemus oli nigel. Alustuseks polnud kuskil märget, kui pikk on tellimisperiood. Sellest olenemata tellisin. Sama päeva õhul napilt enne kella 19-t helistab Bigbox esindaja ja teatab, et tellimise aeg on 10 tööpäeva. Et tegu oli järelmaksulepinguga, ei olnud mul mõtet tehingut katkestada. Seejärel jahvatab mulle 4 minutit järjest, kui tähtis on nende lisagarantii, ja et masin läheb kindlasti katki peale 2-t aastat ja seda olenemata sellest, et ma teda kaks korda katkestada üritasin. lihtsalt tuimalt rääkis edasi. Tellimiskuupäev oli 16. detsember. Reedel, 27.detsembril(möödunud 7 tööpäeva) tuleb e-maili teatis, et tellimus on TÖÖTLUSES. Laupäeval 28.ndal teatis, et on välja saadetud. Esmaspäeval - vaikus. Teisipäeval - vaikus. Helistan DPD-sse, et peaks mulle pakk olema. DPD ütleb, et "jah hommikul pandi auto peale. Peaks jõudma täna tööpäeva jooksul". Ja jõudiski 31.detsembril kaubaautoga teeotsa peale - õnneks oli kuller niipalju inimene, et kahe peale saime roclaga masina välisukseni lohistatud. Kuigi kõik jõudis lubatud aegade jooksul kohale, oli mul g-mailis juba 6 mittemidagi ütlevat meili ja tarne(mida veel toimunud polnud) kohalejõudmist pidin ise ennustama - inimesed peavad ju kodus olema, et saadetis vastu võtta. Raske sõbrale soovitada. Ei taha teada, mis garantii korral toimuma hakkaks.

January 6, 2020 • 4:37 PM

Viimane tellimus 5+.

mcskymaster
December 31, 2019 • 3:53 PM

Ostsin kõrge külmkapi.Asi tuli kohale dpd kulleriga.Kuna see oli vaja viia teisele korrusele, siis kilet ja kaitset väljas lahti ei hakanud võtma.Vaatasin pakendi väliseid vigastusi ja need puudusid täielikult.Kuna kõik tundud korras olevat, siis andsin dpd kullerile allkirja ära ja lasin ta minema.Toas aga selgus, et külmkapil oli küljepeal mõlk.Ja kuna selle koha pealt pakend oli täiesti terve, siis ilmselt oli see tehtud sinna juba tehasest.Andsin koheselt ka bigbox.ee inimestele sellest situatsioonist teada ja sain vastuseks, et oleksin pidanud kiskuma külmkapi pakendis kulleri autos välja ja siis riskima sellega, et kaup oleks teisele korrusele transportimisel viga saanud.Teine võimalus oleks olnud see, et oleks transportinud kauba ülesse , selle lahti pakkinud ja siis 30 minuti pärast kullerile allkirja andnud.Selline asi vist aga ei toimi.Lisatärnid annan selle eest, et kaup jõudis kohale suht normaalse ajaga, aga üldiselt negatiivne kogemus.

ToivoA
December 31, 2019 • 10:28 AM

Jagan oma negatiivset ostukogemust Bigbox.ee internetikaubamajast. Jõulukingiks mõeldud epilaator sai tellitud 16.12. ja järgmine päev saabus meilile kinnitus, et toode on posti pandud ja saabub 2 päeva pärast. 24.12. hommikul siirdusin uut jõulukinki otsima, sest tellitud toode polnud ikka veel kohale jõudnud. 30.12. võtsin ühendust Bigbox klienditeenindusega, kes andis teada, et paki saabumine on veninud Omniva aeglase teeninduse tõttu ja kirjutati mõnitavalt, et oleksin pidanud valima DPD kullerteenuse. 31.12. saatis DPD kuller sõnumi, et pakk saabub hommikul kella 11 paiku (kuigi olin valinud tarne Omniva pakiautomaati), lõpuks sain paki kätte ja seal oli selgelt kirjas, et pakk pandi posti alles 27.12. Leedust. Viimane ost igaljuhul sellest netipoest, poleks raske ju olnud teada anda tegelikust tarneajast, rääkimata klienditeeninduse hilisemast vassimisest ja mõnitamisest.

akibo
December 30, 2019 • 8:08 AM

Sai 'hambad ristis' (kuna ise lootusetult hiljaks jäänud) 16.12 tellitud kaup, mis laos olemas oli. Helistasin veel pärast tellimist üle, et kas ikka jõuab, kuna jõulupakki vaja panna - "kuna tegemist mitte kõige suurema tootega, siis peaks jõudma". HV foorumist jäi silma, et aasta varem 16.12 tellinud kasutaja sai oma kauba 3ndal jaanuaril. Hinge kinni ei hoidnud.. 19.12 hommikul pakk ootamatult ukse taga ja valmis vastuvõtmiseks. MEGA! Telefonisuhtlus oli väga sõbralik ja arvestades kui vähe enne jõule tellitud sai siis tarne kiirus ootamatult hea. Soovitan.

stommi
December 22, 2019 • 5:46 PM

Kõik korrektne, kaup järgmine päev kohal, kiidan!

Andres71
December 20, 2019 • 11:29 AM

Meeldis väga ettevõtte kiire tarne ning paindlik hinnapoliitika. Tellisin teleri, mis jõudis juba järgmisel päeval kulleriga kohale. Oli väga armas ja tänuväärne üllatuskingitus Lavazza kohvipakk tänu maksespetsiifikale. Naudime kohvi ja meenutame positiivsete emmotsioonidega.

krooks2
December 17, 2019 • 5:50 AM

Klienditeenindus on väga viisakas ning iga probleemiga koheselt abivalmis. Tekkisid mõned üksikud arusaamatused, kuid need said kiiresti lahendatud. Hind ja kvaliteet väga hea!

stommi
December 15, 2019 • 1:19 PM

Korrektne ja ülikiire teenindus ja kaubavedu, kiidan!

aeropiloot
November 28, 2019 • 1:49 PM

Tellisin nõudepesumasina. Järgmine päev võeti ühendust, et masin on laost otsa saanud. Pakkusid alternatiive, kuid kahjuks need ei sobinud. Soovisin raha tagasi saada ja järgmiseks päevaks oli raha kontol. Lisaks oli antud toode ka nende kodulehelt eemaldatud (mitte nagu reset.ee). Seega soovitud toodet ma kahjuks ei saanud aga kaupleja käitus korrektselt ja jättis positiivse mulje.